В Борнео, ние сме били в състояние да живеят в джунглата. Ние стигнахме до парк Gunung Mulu Национален парк, в който няма никакви пътища (само по въздух или река).

• Замъкът Пелеш и Брашов втория ден на пътуването, wishallworld

Паркът Бако да видите толкова много интересни неща. Това е цвете-мухоловка.

Forest Berdorf: прекрасно местоположение, с много туристически пътеки. Страхотно място за скално катерене и колоездене. Заради необичайния характер на релефа, гора в Berdorf нарича "Малката Швейцария".

пътешествие из Латинска Америка

• Замъкът Пелеш и Брашов втория ден на пътуването, wishallworld

Dieng плато. По време на едно пътуване до остров Ява, наехме скутер и се заби в планините. В Java, много вулкани, Dieng плато не е изключение, където можете да видите кратери, цвят езеро и горещи извори.

Нотр Дам. В първото си посещение в Париж, аз живях съвсем близо до катедралата, един от любимите ми места в града.

Вулкана Бромо е вторият ми вулкан, посети Индонезия. Първият е в Бали. Вулкана Бромо е страхотна - трябва да видите в Java.

• Замъкът Пелеш и Брашов втория ден на пътуването, wishallworld

Остров Sapi. Когато бяхме в Борнео, първият от нашия град стана Кота Кинабалу, ние бихме искали да се плува и snorklit, така че ние открихме Island Sapi, който се намира в близост до града.

Моята първа независима държава в голямата екскурзия стана Непал. Тази страна винаги живее в сърцето ми, когато аз не бях.

Тонсай бряг, място, където можете да забравя всичко.

• Замъкът Пелеш и Брашов втория ден на пътуването, wishallworld

Боробудур Храмът се намира в централната част на остров Ява. Той ме остави с много ярки и силни емоции, които са сравними с Ангкор Ват. Място на властта.

Първият ден, а втората автостоп пътуване до Румъния / България: прочетете тук;

Третият и четвъртият ден на пътуването: каньона близо до град Турда и огромен солна мина. Четем тук;

На петия ден. За известния Transfagarasan, както и замъка на Дракула прочетете тук;

Седми и осми ден за пътуване: град Сибиу и пътя до границата с България. Четем тук;

Белоградчик и на деветия ден от пътуването: една нощ в близост до прочутите Белоградчишки скали;

За красива пещера Деветашката прочетете тук;

Паметник на Съветския съюз: забравената Бузлуджа;

Замъкът Пелеш

Така че, на втория ден на пътуването, след естествената красота на Трансилвания, се озовахме в град Брашов, където чакаше домакина. Бавим от много време не се планира: Исках да ходи малко в Брашов и посещение на град Синая, където Замъкът Пелеш.

На сутринта, след като е спал в леглото и да се насладите на удоволствието от цивилизацията, които са особено започват да ценят след автостоп и прекара нощта в палатка, първо реших да отида в Синай.

Разходки в Брашов се оставят за следобеда.

Имахме един ден и на следващия искахме да отидем до границата с България, отново на пътя закара до град Сибиу, който не е имал време да гледам за първи път. Тогава ние просто остана през нощта и на сутринта отидох да отстрани Transfegerasha.

За да се стигне до Синай, ние трябваше да напусне автобуса в Брашов. Цена на билета - 2 Рон (0.50 $).

Опитахме се с крак в града, но това не е била успешна.

С течение на автобусите, спомням си, че не е на всички спирки, бихте могли да си купя билет. Просто нямаше къде. Спирания не са толкова далеч един от друг, а билетът често се продават на вестникарските будки. Но почти всяка спирка има карта на града, с автобусни номера и маршрути.

Бързо карам към изхода на града, ние сме на 5 минути спря кола, която е карал през град Синая.

От Брашов до Синая - 48 км. Приятен Път в гората, и вече на входа на планината Синай може да се види, че се издигнем над ниските къщи, а само е извършвал окото.

Още в Синая

В Синай, шофьорът ни остави на края на града, и решихме да първоначално намерите и да видите замъка Пелеш.

Синая е главно известните замъци, манастири и като ски курорт.

Размери Синай малка, а населението на всички - на 14 хиляди души, така че можете да се разхождате из града пеша, без страх от нещо липсва ..

Тук живее кралското семейство

Пелеш ми направи добро впечатление: хубаво и миниатюрен замък. Някак си веднага, че е трудно да си припомните, че не сте в Германия някъде, и в Румъния, така видно класическа архитектура Пелеш.

Но в действителност, като се има предвид историята на Румъния, който за известно време е бил част от Австро-Унгарската империя, става ясно, степента и полет на мисълта на архитекта.

Замъкът Пелеш е построен като лятна резиденция на краля на Румъния, който беше от немски произход - Карол I. Следователно, резиденцията на себе си, той нареди, както виждаме, по обичайния стил, а майка му, но и с оригинални елементи. Този стил се нарича - Alpine.

Строежът на замъка започва през 1873 и завършва през 1914.

Впечатляващо е, че в тази малка сграда от 168 стаи и 30 бани.

И има много произведения на изкуството и скъп декор / мебели.

Хареса ми и малката градина, изложени в предната част на сградата.

Преди входа на замъка

Красивите основа на замъка

Посетете Пелеш е доста скъпо, помислих си, особено като се има предвид, че това е Румъния, а не в Холандия, например.

Цената да се види само на първия етаж - 20 Рон ($ 5).

Първи и втори етаж - 50 Рон (12,5 $), и трите етажа - 70 на Рон ($ 18).

Но много смешно, че ще трябва да платите отделно за камерата - 30 Рон (7,5 $).

Оказва се, че не е толкова бюджета на интересно място.

В близост се намира замъка Пелишор, който също е построен като лятна резиденция на царете. Той разполага с общо 70 стаи :)).

Външно - по-скоро като вила на немски Burgher.

Друга лятна кралска резиденция

Какво е интересно замъци като дървета затворени от любопитни очи. И навсякъде можете да намерите предупредителни знаци: "Пазете се от мечките".

Преди Румъния съм чел докладите, че страната има голяма популация на тези животни. По време на цялото пътуване, ние не срещнахме една единствена мечка, за щастие за нас, но те бяха много нащрек.

И така, дори и в града, виси на такива знаци, но не мисля, че това носи толкова популярен с туристическа и шумни места.

Замъкът Пелеш и Брашов втория ден на пътуването, wishallworld

Хората - и много и навсякъде

Планините близо до Синай и кабинковия лифт

Докато ядяхме визуални изкушения на архитектурата на замъка, аз не даде почивка една мисъл веднага планини, така че трябва по някакъв начин да стигнем до там.

Кабинковият лифт е почти в центъра.

Архитектурата на града Синай

Цената на пътуване в 2-ра страна на горната част - 50 Рон (12,5 $), и по един - 30 Рон (7,5 $).

Избрахме пътуване на една страна, мисля, че ще остане на техните собствени.

Между другото, лифта работи само до 18.00 ч.

Пътуването се състои от 2 части: първо да отидете в затворена кабина на височина от 1400 метра. И там, скочи на пейката и да има до върха на него.

Първата част от пътуването

Това вече е по-забавно :)

След малка разходка

За правилно обяд :)

На пейката, разбира се, най-якото: чист въздух, всичко е отворено, вие се чувствате фута височина. И най-важното, толкова красива: всички планина, в долната част на овцете пасат прав духовен пространство.

На горния етаж имаме малка разходка, да се хранят и да отидете да се понижат, защото трябваше да се върне в Брашов, аз все още ходят по него.

Замъкът Пелеш и Брашов втория ден на пътуването, wishallworld

20 минути по-късно слизането ни, когато разбрахме, че това е може би за дълго време: все още има мечки и си спомних започна да вали. Това е изненадващо, слънчево пристегната с облаци.

Зад нас карах една единствена машина, а аз, за ​​късмет, махна с ръка, а тя - се изправи. Така че ние спря колата в планината.

Шофьорът се оказа на строежа на компанията, която строи лифтовете в Румъния, и просто да слиза до града. Той ни предложили да я закарат. Чакахме, докато той ще вземе нещата си и отиде в града.

По пътя той разказа как наскоро видях мечката И като цяло, те често се намери тук. Отново, тези мечки :).

Отидохме до колата около 40 минути. Аз не искам да мисля за това колко време трябваше да ходи по същия маршрут.

Далеч сме кацнали в близост до запълването и много бързо си седяхме в новия автомобил, само за да Брашов, където се качихме на автобуса и подкара "пътници без билет" до центъра на града.

Брашов малко за града

Всичко мина добре, ние все още имаме време да се разхождат из Брашов. Градът си заслужава да го за посещение, те дори, защото това абсолютно не съответства на снимката на румънския оцветяване. Може да се каже, avtstro типично немски град, с красива готическа архитектура и chitymi, приятни улици. И това е доста зелени: много паркове, дървета.

Докато се разхождате из центъра на града, можете да видите големи букви «Брашов» в планината, в стила на Холивуд, Калифорния, с изключение с по-малко опъване.

Замъкът Пелеш и Брашов втория ден на пътуването, wishallworld

След Брашов се нарича: Кронщат.

В града, по време на Австро-Унгарската империя са били много германци, но през 1950 г. те започват да се върне в Германия, и в момента е в Брашов 90% от населението - това е румънците.

Брашов е известен с "Черната църква" - огромна катедрала, разгледахме го отдалеч. И така, това сладко града за един ден.

Нощ е и хубаво да се ходи, открих, че е абсолютно безопасно, като се има предвид начина, по който са били застрашени ромите.

Резултатите от ден ни зает:

2 автобус, 3 коли, 96 км и на около 3 часа на пътя.

Прекарах 15 Рон ($ 4).

по пътя за Синай, Пелеш и кабинковия лифт.

• Подкрепете проекта - споделете линка, благодаря!