Забравена риболов на река с toptuhoy и тайни на стария рибар (видео 1957

Станах рибар през последните шест години. Мама се изплаква с mostka бельо, а аз и един приятел чанта на пясъка хванат Пескара. Род ангажирани в същото време. Често по улиците на селото отиде куца Тихон. Той стоеше в един фургон зелен стар сандък, пълен с примамливи стоки. Combs, игли, игли и конци за жените, за момичета брошки и колани, а за деца - ремъци и куки. Аз заминавам мен! - извика Тихон.

Стоките Тихон не даде пари за стари парцали, рога и кости на крави и телета. Всички се радваха на такава размяна.

Аз съм в дланта бяха три куки с комари крак. И аз с удоволствие изтича към дома си, където тя вече е варено фъстъчено прът, линията на здрав прежда и поплавък на запушалката на бутилката.

Вечерта аз попитах майка ми да ме събуди, когато пастирът ще събере крави. И така, аз отивам с крави по реката. Водата в него се влива в мъглата, но можеше да чуе пръски рибата. На моя въдица поплавък седи синьо водно конче, аз я подгони, мислейки, че тя може да изплаши рибата.

Но тук продължи поплавък кръгове - по-скоро, трябва да се намери! Това се случи. И сега в дланта ми се опитва да се измъкне толкова голям, колкото си мислех, хлебарка. Риба беше някак топло. По-късно разбрах: вода за през нощта не разполагат с време, за да се охлади, въздухът беше студена вода.

Хванах тази сутрин седем plotvichek. И майка ми, хвърляйки един хлебарка котка ми показа как да се чисти риба. След това се пържат в тиган е - майка ми реши да се изпържи рибата на баща си се прибира от работа.

Бащата, разбира се, похвали мен. И постепенно станах приятели сред заклет "plotvichnikom". По-късно, четейки историите около Paustovskogo Meshchora научили, "Роуч - риба е скучно." И аз не съм съгласен с писателя. Не, рибата не е скучно, е в състояние да дразни от кука рибар.

НО риболов отстъпи встрани, когато Usmanke в село Горки видях toptuhoy улов на риба, който е изтъкан от голяма кошница на дърва за огрев. "Искате ли да опитате?" - попитах аз местен човек. Опитах риболов и наистина ми хареса. Обратно у дома, на тавана намерих ракита люлка, в която спях бебе. Люлката е по-добре от кошницата: две под храсти притискат риба, а трети храстите утъпкване от брега. Toptuhu вземе, и в него щука, михалица или задрямвам под един храст хлебарка, IDE, костур или дори рак. Usmanka за този риболов е много удобно - като се започне от банката, и улов с рибата. Вода - до пъпа. Замразени - пясъкът може да се затопля, уморени - чейнджър за готов брега във водата. Кофа с риба за три - добър улов.

По време на войната ни хвана с ниско прелитат над самолета река. Предната линия е близо. Хванете и чу картечница в горната част - е ръкопашен бой.

Аз бях през целия пътешественик и навсякъде, където е възможно да се лови риба. Наскоро, за повече сън, аз започнах да се припомнят интересни случаи. Той бе на посещение на дъщеря си в Pushchino на Ока. Съпругът й идва на сутринта и показва голямата риба. "Каква е риба" Отговорен: хлебарка. "Обичам да се шегувам, но колко тегло тази хлебарка?" - "Не знам. "Ходих на съседите - за тежести. Фигурални. Тегло: кг две и половина! Прегледани страхотно рибата, погледна през книги. Роуч! "Претеглете до три килограма. "

След това, след като в Каргопол, не бях изненадан да види платика с тегло седем килограма. Аз изненадан наваксване къдрички размера на пръста. Улавянето им кооперативни рибари. Оказа се, този дългогодишен риболов. Малки яки сушат в пещи и задържат дълго за ловци, монаси, за тези, които се нуждаят от бързо получаване на приставката: изсипва във вряща вода суши грива на - и съда е готова да маса.

По-дон I Met Catcher Soms. Готови ли сте да хванете сом за сватби и за всеки празник. Той ми показа снимки на риби, уловени. Един сом тежеше 113 кг, то едва ли висеше на дъбова клонка за фотографа.

В Астрахан региона има приятел постави на една от ръцете на Волга - улов, колко ще бъде в състояние да! И ние взехме. Близо ASP беше заловен почти всеки кастинг примамки. Ние изпуснали влака беше пълна до горе с риба. "Ние даваме местните жители. "Но никой не костеливата искаше. Какво да се прави? Had сигнали преминават баржи. Едва убедил да вземе рибата. На следващия ден ние се да хвана шаран. Хванах шаран дванадесет лири, приятелю - петнадесет. И ние хване този път спря. Но шаран с радост би взети.

В Африка по Нил срещнах един рибар, който хвана за ресторант голям нилски костур на тегло до петдесет килограма. Рибар едва се качи в лодката, държащи риба в ръцете си. Слънцето в Африка много бързо сяда, аз бързах и не е много спретнато закътано в филма на машината - и загуби от интересна картина.

Снимката, която виждате във вестника, направени в Аляска. Има риба в река руски да хвърлят хайвера си е непрекъснат поток. В допълнение, всички риби се ярко оцветени в червено. Повечето от рибарите не са риболов, и се възхищавал тази картина. Но един от въдичарите лов за кралската сьомга (така наречения цар сьомга в Аляска), а рибарят е в състояние да вдигне на центрофугата доста рядко риба. Но сьомгата не беше даден, за да го издърпа на брега. Побой рибата е продължило осем часа. Anchorage телевизионен екип пристигна, те взеха борбата с рибата и ляво. Техният доклад се появява на екрана, и сьомгата беше все още се борят с рибаря. Накрая, силно въдицата докосна остър камък и се пръсне. Немски рибар от опит стрес започна да се смее. Много хора смятаха, че луд, но нищо не се е случило. Angler казал на другите: "Такива силни чувства, че не са знаели, и едва ли някога минават през отново. "

Там, в Аляска, се запознах с една жена, която случайно хванат рекорд риба halibuta тегло, по наше мнение - камбала. Баба Кейт Makkap от село самата Ninilchik заяви скромно: "навътре в морето, да ловят риба, а той се хваща. Той започна да тегли лодката. Махни това не би могло да бъде - страхотно. Станах запознат писък. Заведоха ме в кълчища и събра с риба в залива. Когато се извади и се претегля halibuta, после ахна: 203 килограма! Така известният! "

Говорете за риболов може да бъде безкраен. Бях принуден да се мисли за улов на шаран на въдицата без кука. И аз му казах как Дон срещна рибар, който ми показа този "японски" улов. В въдицата е приложен към масло торта торбичка, и отдава близо до единия край на въжето с бутона метал. Шаран във водата бързо намира храна и започва да смуче тортата. Но това не позволява на бутона. Тя виси до хрилете. Carp реши да се отърве от шума и взима един бутон в устата, а това, разбира се, веднага изхвърлен, но как? През хрилете. И така се оказва, Кукан. Можете да се възхитите на наблюдението на японците. "Е, къде шаран хванат?" - попитах аз рибарят. Той изчака въпроса ми и извади от водата двете риби, "тук! Хванах преди два часа. "

Друга история - с шаран. Получих писмо от региона Калуга: "Ние живеем в езерце шаран сляп. "Аз веднага каза, попита за подробности, и получил от Абрамов Сергей Дмитриевич второ писмо. "Това е сляп! Гил покрие там, и без очи. Но силен шаран. Ние правим с тях обикновено е - улов и се запържва. Хайде - ще видите ". С голямо удоволствие писах за безоко Карасе. Когато за първи път видяхме малък внук, с половината от дланта, риба. Три години по-късно видяхме шаранът е почти килограм. Аз съм в две големи банки доведе това чудо на изкуството. Те не бяха изненадани. "Това е само с бял амур. По време на хвърляне на хайвера, температурата падне под нивото, на и малките рибки на шарана да губят от поглед. "

Миналия месец се запознах със сънародниците си по реката Воронеж. Usmanke говори, си спомни колко хубаво беше да се скитат през реката с toptuhoy. Размишляваше, както и дали то е на Воронеж да опитате риба с примитивен предавка. Но къде са сега вземат toptuhu? Оказа се, че се справят може да се намери лесно. Но реката не е подходящ за toptuhi - брегови тръстика и острица, увеличаване на дълбочината веднага от брега, на пясъчните склонове toptuhoy правите с нищо. Ние бяхме напоени доста, но хвана само пет закърняло schuryat, три златни шаран и няколко хлебарка. След като направи снимките с памет toptuhoy, ние решихме да пуснете котва на брега в близост до вода. Нека да седнем край огъня - припомним, че това е интересно да отидете на риболов.

С подкрепата на Руската географско дружество

Година на пускане: 1957
Държава: СССР
Жанр: Риболов, документален филм-фантастика.
Продължителност: 0:57:34

Режисьор: Л. Антонов

С участието на: N.Kryuchkov, L.Koroleva, G.Shamshurin, A.Nekrasov, A.Yurev, А. Баранов, A.Alekseev, Bila, V.Siluyanov, L.Hmara.

Описание: На различните видове риболов, риболов на лед, риболов за чаши, лети риболов, риболов на плувка, стръв, риболов на сом на Куок и така нататък. Един стар, но много интересен филм!