за яребици лов как да намерите на тока и сложи палатка, всичко за лова

Написано навсякъде - Намери ток и постави шатрата, но никой не пише как да намерите на тока, как да се сложи палатката.

Сутрин се обади един съсед, запален ловец Слава Тихомиров, за съжаление, ние не трябва да ловува заедно. Решихме да ходим в книжарницата. Исках да си купя книга за лов за яребици. Попаднах на тънка брошура, наръчник "Подготовка за лова. Практически съвети ", преобърнаха и решиха да вземат.

Обади ми приятно изненадан, в тръбата е имало бизнес глас на Никола: "Намерих един добър разговор, вече направи два подслон, опитайте да дойде на откриването." Радостта ми не знаеше граници, празници могат да бъдат разделени на две части: 10-12 дни, за да се вземат на тетрева, а останалата част - първият сняг.

С добро настроение, аз започнах обръщане на закупена книга. Той се оказа истинско съкровище, да го прочетете, аз се представял Али Баба, който влезе в пещерата, пълнени със скъпоценни камъни. Най-накрая намерих линия, как да намерите на тока и как да се сложи палатката.

Прочетете материал "На лов за тока"

Въпреки, че годината е високосна година, тя върви много добре за мен. С пускането нямаше никакви затруднения. И тогава дойде вечерта преди ранно напускане, което много ми харесва за суета такси. На сутринта, като пистолета и продуктите, пет отиде на пътешествие. Точно в 10.40 в джоба на вашия покорен слуга прошумоля чисто нов ловен билет. С леко сърце се премества в посока село ...

Къща рейнджъри, разположени точно до пътя, отдалеч видя SUV му, а след себе си. Разгони в двора, аз отворих багажника и зачака господа ловци пасват. Посрещнати с Игнат и Коля, той отпуши бутилка хубаво водка: "Е, за палатки"

Държава въздух си върши работата. Въпреки факта, че ние почти не спи, аз се чувствам доста добре. След приключване на сутрин зората - нашето хранене, в полза на масата е създадена през вечерта, излязохме на верандата.

Висока Shaman запали двигателя на четири колела чудовище. "Не е ли по-добре под собствената си сила?" - попитах аз. "Достатъчно, за да ви" - каза Николай. Пое си дълбоко дъх, ние Игнат седна на пролетта, наречена седалката.

Петрович - любител на екстремни шофиране. Въпреки факта, че скоростта ни не е по-голям от ходене, ние все още го обича. Един бегъл преглед може да се види в пистата пуска водата над коляното. С Божията помощ, ние трябва да ни спре. От една само да ги известен шифър Игнат Петрович обясни как да намери хижата.

По този начин, разпространява всички платна, ние най-накрая доплува до мечтите ми. Така нареченият палатката изглеждаше като вигвам северноамериканските индианци, като единствената разлика - той е без покрив. Само няколко десетки клонове забити в земята. Ignatushka, с такъв успех, че може melyatnike стойка. С надежда за добър късмет влязохме структурата на неизвестно исторически период.

за яребици лов как да намерите на тока и сложи палатка, всичко за лова

О, Господи, дай добро око и стабилна ръка, аз си помислих, и посегна към пистолета. Снимка: Михаил Семин

Божествената мълчание бе съборена от удар Никола. Вторият не се възприе, а след това със сигурност е взел игра, радвам се, някой друг добър късмет. Сега има шанс да го чудо Yudo отблизо помисли, за да видите със собствените си очи на лирата и Kosach вежди. От разстояние, се оказа, усмихнати Никола. "Там" - помислих си и се чувствах като звезда на филмов фестивал в Кан, само може да чака, когато ще предаде палмово клонче.

"Хайде, покажи ми" - казах аз. "И какво шоу - той се усмихна, нашият кандидат-герой -. Четиридесет удара"

Ние остана задълбочен, седна на корема и, разбира се, по своя собствена вина. Ние трябваше да изсече половин хектар брезови горички и да се подготвят пистата за нашата ракета. След като се започне основният двигател на дюзата свалил толкова много мръсотия, че всеки опит за проследяване не би ни забелязал Игнат на една ръка разстояние. Ние сме толкова се слива с пейзажа, че Рембо никога не мечтал. Пропускането подробности за обратна диск, освен да кажа, че за обяд бяхме у дома.

След връщане назад, подобно на преминаването на Алпите, мислех, че ще бъде ден за почивка. Въпреки това, в три часа сутринта ние с Саша в Генералния щаб озадачен карта терен, мисля за това как да се чукам Kosach от бърлогата си. Саня каза, че вървят заедно, няма смисъл да се търси ток с различните страни, може някой късметлия. Така и станало.

Имах късмет, че не е имал време и замразяване стотина метра от мен имаше отличителен звук - chuf-chuf, а след това още един и още един, а след това почти не спира. Съжалявам, че аз нямам палатка тук, но нищо няма да се случи утре! Тихо, да не се стряска chufykane започна да отидат в страна на пътя. Със Саша се съгласи да се срещне, когато дръпнете бекаси. Един час по-късно, аз се присъединих към него. Почти доста лек и стигнахме у дома. По пътя, ние споделяме разузнавателни данни.

След закуска отново удари по пътя. Оставаше да се намери място маркирани и пуснати палатки. Ние трябваше да работим усилено, докато не се намери на площада, но сегашните признаци никога не забелязаха. При лек дойде три поляни, и стигнахме до извода, че трябва да поставите три от хижата. Парченца непременно искат да поставят своята палатка близо до малка vodoemchik.

Прочетете материала "От извора на живота яребици"

Те започнаха да режат клони от дълго време поставя първата колиба. В резултат на това след като е натрупал малко опит, нашият велик архитект Александър дойде с перфектен палатката. Необходимо е да се намали на около тридесет клонове, ги четка с една ръка върху малките клони, а след това на разстояние 10-15 см един от друг, за да ги подкрепям в земята под ъгъл, свързваща върховете на клоните заедно. След това нарежете на тънки клонки и ги тъкат в 10 см перпендикулярно на главните клонове. Това отнема много малко време.

Получената поле обхваща всяка трева, е най-подходящ за тази острица. Резултатът е много удобна палатка. На второ място, ние имаме поставени в рамките на няколко минути. Къде бих искал да сложи палатката си, расте млад бор. Саша предполага, че вместо трева вплетени в палатка борови клончета. млади борови дървета растат много добре. За да не се изсече много клонове, реших да се реже на всеки борови няколко по-ниски клони.

за яребици лов как да намерите на тока и сложи палатка, всичко за лова

Grouse започнаха да скачат, клапата крилата си, гледах много филми за тях, но когато ги видите почти рамо до рамо, със собствените си очи, че е невъзможно да се опише усещането. Снимка: Fotolia.com

Изведнъж се сетих, че не е далеч от тук, на високоволтови кабели е проведено сеч и достатъчно, за да донесе няколко дървета. Досега ги последва, след 100 метра, случайно стигна до мястото, където протича тока: имаше всички признаци. Най-интересното е, че на поляната беше много малък, не можех да повярвам, че в такава затворено помещение може да отиде активен ток (както научихме по-късно). Обадих се на Саша - тук е необходимо да се постави палатка!

След завършване на изграждането на архитектурния ансамбъл на трите палатки, отидохме в банята, до късна вечер, за да се върнем към нашия удобен подслон.

Първите два от хижата с едва намери, както си спомняте, те стояха в една поляна, но моята колиба не можах да намеря. С течение на времето, скитах и ​​тръгна в кръг по-близо до хижа Сашка и да не развалят лов, му казах, че напуска дома си.

Прочетете материал "При сегашните яребици Съвети опитен ловец"

Саша каза: "Не си отивай, аз ще дръж, а ти да си отида от гласа, опитайте отново." В последния момент в светлината на фенер появи моята палатка. Бях цялата мокра, ужасно жаден, но настроението беше отлично.

Свали оръжието на тревата, той започна да се възстановява, се разпространява къмпинг мат, една част усукана и направи възглавница. Мат е тънка, но от дъното, аз не се чувствам студа, но краката и тялото започва да се замразява. Всичките ми проблеми са си струва. Изведнъж, сякаш по баскетбол беше хвърлен на земята. В тишината на нощта беше като силен гръм.

Опрял ръце на тепиха, аз започнах да се гледа през иглички борови, че се случва зад хижата. О, Боже, най-накрая до седем метра от вас, видях белите петна на мечтите си. Аз бях като парализиран, не можех да помръдна от това, което е видял.

Grouse започнаха да скачат, клапата крилата си, гледах много филми за тях, но когато ги видите почти рамо до рамо, със собствените си очи, че е невъзможно да се опише усещането. Реших, че без значение какво се случва, ние трябва да използваме тази дявол. Но ръцете му няма да ме подчиняват, вълнението сърцето биеше толкова силно, че той вероятно може да бъде чут на километър.

По това време tokovik успокои, аз спрях да се махат с крилата си, и аз направих грешка: той започва да се премахне цевта от приюта и тетревовите отлетяла. Много от нашите писатели ловци многократно се споменава, че tokovika не може да стреля, но аз като полицията е искал да стреля първи и да задават въпроси по-късно. Tokovik или ме tokovik в момента не се интересува, но, за щастие за тетрева, че изпуснах шанса си.

Аз започнах да се чудя къде съм направил грешка, и осъзнах, че в никакъв случай не може да стреля, когато птиците седят тихо. Започнете бавно изгрява. От хижата не би могло да бъде, момчетата все още имат възможност да видят своите птици.

На противоположната страна се чу chufykane. Вероятно, това е моят приятел Флу преместен там. Започнах да слушам внимателно и си помислих, че е необходимо сега да се постави от другата страна на бараката, толкова повече, така че шатрите сега излязоха като поточна линия, един по-добър от друг.

В този момент, пред мен кацане един след друг два глухар и да започне да се бори, а след това те са свързани с друг, а след това на четвърти и пети, и седна от двете страни на тях от разстояние и започна да се върти около оста си, но борбата не се покачва. О, Господи, дай добро око и стабилна ръка, аз си помислих, и посегна към пистолета.

Прочетете материал "коварен изстрел"

Той притисна гръб към клоните и се прицели, опитвайки се да не стърчат от капака на багажника. Със затаен дъх, удар и направи втория изстрел в главата, черен успокои. Всички други петлите стихнаха, но не отлитат.

След изчакване на няколко минути, мъжете започват да воюват отново, аз се презареди пистолета и чакаше подходящия момент, и след няколко минути положи втори кран. Е, сега началото на останалите три, в разгара на момента си мислех, но се спря навреме и просто започна да им се възхищаваме.

След известно време ми се иска да има тези три бързо отлетя, а след това започнах да кривогледство, че е необходимо да се следи подплатени птиците, лисица изведнъж те крадат.

И накрая, да говорят приключил, излязох от палатката, ето, те лежат в краката ми, чувство Цезар - дойде, видях, победих. Когато той вдигна трофея си в ръка, всичко лошо, зло някъде изпарява и ме хвана спокоен. Тази голяма победа празнувахме с шампанско.

Неустоимо сила ме издърпа сега е дом на Москва, бих искал да покаже на всички своите трофеи. Не мога да кажа колко око възхищавал черни красавици с ярки, сякаш залепени, червени вежди.