Villa Ducale

Хотели във Венеция се ненужно скъпи, така че решихме да прекарат нощта там. Избрахме мястото, за което ръководството е написано, че тази област има вили на богати венецианци. Всъщност, целият път е построен с луксозни вили на миналия век. Нашият хотел е само един типичен представител. Двуетажна вила е запазил следи от предишното си величие. Луксозни полилеи от стъкло, боядисани тавани, голяма градина със статуи, всичко това, макар и не в перфектно състояние, но, като цяло, е впечатляващо. Бях приятно изненадан от богата и вкусна закуска с много сладкиши. От всички хотели на това пътуване до Италия, това е най-вкусна закуска. Вечерта можете да ядете в ресторанта, ние се опитахме пържола, тя е вкусна. villaducale.it

хотел Gardaland

Както във всеки голям увеселителен парк в Gardaland разполага със собствен хотел. Останете в това дава бонус, безплатен билет за дете в самия парк. Останахме за 2 нощувки. Стаите в хотела са съобразени с конкретните условия за настаняване на деца. Взехме много обикновени двойни Клиентите, но има и фамилна стая за 4 души, има тематични стаи в стила на "Ледена епоха" или пиратски кораб. На територията на природен кът, въртележка, игрални автомати. Закуска и вечеря - на шведска маса с богат избор от ястия за деца. Park е на около 2 км, Безплатен транспорт. В вечер, по време на вечеря има забавления за деца. Много италиански семейства идват тук, за да празнуват детските рождени дни. Нашата стая струва € 140 на вечер за три от закуска срещу заплащане. www.gardalandhotel.it

Ние започнахме нашата екскурзия до Венеция. При пристигането си във Верона, веднага отидох в хотела, за Венеция. На следващия ден, като ходихме на Венеция. Разгони по моста до пристанището, има паркинг многоетажен, то си струва, разбира се, не на бюджета, 20 евро на ден, с автомобили на острова, за да не правят нищо. От паркинг светлина шина отива директно в района на Рим.

Следващата точка от задължителна туристическа програма във Венеция на разходка с гондола е бил регистриран. Отново, преди няколко години, градските лидери решиха да възстановят реда, всички гондолиерите длъжни да се търкаля туристи на стандартните маршрути за фиксирана цена. 40 минути плуване навсякъде сега са 80 евро. В някои части на града са павилиони за продажба на билети за опашката за гондола и туристи, които искат да се разходят през каналите. Хванахме енергичен млад мъж, който в хода на навигация, се обръща внимание на историческата сграда, по пътя ни. Четох някъде, че гондолиер във Венеция може да бъде само един човек, роден в града. Преди да получите право да работят на кабинковия лифт те се обучават до 6 месеца и след това да се наложи да изчакате за свободните работни места, за гондолиерите във Венеция, фиксиран брой, не повече от 450 души.

От площад Сан Марко в град лодка ние плавали до остров Мурано, излезе на първа спирка Novagero, имаше Barkers и е поканен да безплатен шоу в завода за стъкло. Грехът е изоставен. Разбира се, по смисъла на това събитие всички концепции покаже на 5 минути, а след това всички са в магазина, но дори и в 5-та видяхме духане на стъкло изкуство във всичките му слава. Аз никога, че е възможно от безформено парче стъкло с ножици в продължение на 5 минути, за да се направи доста красива скулптура на кон! Както се казва: "Знанието не харчат за пиене." Детето е доволен, иска да продължи, трябваше да чакам половин час след шоуто, но това е по-прост, още една чаша вентилатор в предната част на учуди публиката взривиха вазата от цветно стъкло. Това, че не сме толкова впечатлен.

Накрая отидохме до Верона, времето през този ден е лошо, ръмеше дъжд, така че много от тях не можеше да види. Разбира се, ние се разхождаше в центъра, видя един римски амфитеатър, постигнато всичко известния балкона на Жулиета, но се чувствам този град, като не успя. Вече се завръща в Москва, аз бях по време на парти в приятеля си, който обича Верона, е бил там много пъти, ходене през нощта, се срещна с местните жители, което е може би затова тя има нещо общо с този град за някои тревожни.

От гледна точка на гастрономическите удоволствия това пътуване по някакъв начин отличава не успя. Очевидно е, че ние бяхме наистина в много туристически места, където няма реална домашна италианска кухня, а може просто да потърсите е било необходимо за гостите предварително.

Във Венеция, обяд хванахме на остров Мурано. Оглеждайки отстрани, видяхме малък бар «Osteria Ал Кантон» на тиха площад в непосредствена близост до църквата Сан Донато, където всички маси бяха заети от италианците. За мен това е знак за това къде хола, трябва да е вкусно и евтино. Трябваше да се изчака около 10 минути, докато масата е безплатен, а след това още 10 минути, за да ни забележат и взе поръчката. Като цяло, всички толкова бавно. Меню, една страница, но вкусна паста и риба на скара също.

На територията на "Gardaland" много тематични ресторанти, кафенета и заведения за бързо хранене. В този случай, тя все още е разнообразието на храните не блести: бургери, пържени картофи, пица, паста, сладолед. Посочените цени не са много по-високи от цените за една и съща храна извън парка.

Като във Венеция, разбира се, е грях да не се купуват бижута от стъкло Мурано. Но както се оказа, на остров в магазина в завода, тези подаръци по-скъпо, отколкото в магазините намира на 100 метра. от тях. Целият остров е осеян със стъклени магазини, където можете да намерите вази и украси за всеки вкус.