Беше вечер, нямаше нищо. Точно така, ние можем да кажем, че е изобретил малко пътуване през уикенда. Беше петък вечерта, или по-скоро нощ, дори. В събота и неделя, че планират да продължат ремонт в апартамента, почистване и други подобни. Само тук много исках да отида някъде, особено заедно с Ани, вече от доста време не е така. Отворих картата и, почти веднага, поразително езеро Zyuratkul и факта, че все още не сме били там, не оставят шанс да поправи молбата за апартамент.

Един и половина през нощта, за дълго време в мълчание пред компютъра и изведнъж, нарушавайки тишината, с молба Анюта: "И ние ще продължим Zyuratkul", нито за миг потънал в мислите си, тя, разбира се, казва: "! Да вървим" И половин час по-късно нещата събрани, е настроена алармата, там се спи само на три часа.

Пет сутринта, опаковайте нещо раница за да си представим какво може да дойде по-удобно. Ние не разполагаме с време за предварително планиране на маршрут и не разбирам напълно какво ни чака там, но палатката и други подобни предприемат необходимите диск с нощувка. Чухте ли за Zyuratkul природен парк на няколко пъти, само детайлите никога не са се научили какви маршрути, къде да отида, къде да спят и така нататък. Най-интересно, нека всичко ще бъде изненада.

С кола стигаме до селото Zyuratkul първо на M5 магистрала, а след това, след включването на главния Satka, обърни се на дясно, след признаци на село Магнитогорск и природен парк Zyuratkul. Входът към парка платени 40 рубли на човек, и 60 рубли за кола за два дни. Първите впечатления са вече много приятни: там са отлични асфалтов път след изхода на магистралата и до входа на парка, както и естеството на последния ден от пролетта вече е в пълен доволен от зеленина и птичи песни; Освен това, времето е чудесно - просто удоволствие да шофираш! В парк Пътят е чакъл, но много приятно, когато заспиваме дълбоки неравности и напълно чисти по краищата. Минаваме Maralova ферма, не влезе вътре, защото с marals вече познати в Алтай пътуване.

С кола стигаме до самото езеро, а по-скоро до язовирната стена на езерото, което е напълно невидимо и ние, без да знае какво ни очаква, ние се изкачи на хълма, а тук това е първата изненада - езерото Zyuratkul и всички околни билата в ръката си! Вижте страхотно, времето е перфектно, плажът е пълен с рибари, както и от далеч може да чуе виковете на децата плувци.

Гледайки всичко това великолепие организира своя собствена закуска и заинтересованите рибари, където можете да отидете. Изборът на цяло голям, от тук можете да отидете в почти всяка планинска верига в областта, но повечето от тях, особено на най-високо билото Nurgush са от другата страна на езерото, и трябва да мине през блатото. Ние също предлагаме да премине на най-популярните са "еко-пътека" на едноименната планина Zyuratkul. Пътят да се върне само около осем километра от малък изкачването. От страна на билото изглежда добре, особено се открояват светли скали на бяло на върха. Реших, да вървим за тази екопътека в парка Zyuratkul гледам.

И като видя само началото на пътеката, става ясно какво е наречена така. Трейл Shots дъски, а не само като мост, както и цялата цялост. Тя изглежда добре: на борда внимателно съобразени и плътно опаковани, и така че е хубаво да отида за нея. Може би, това е най-дългата дървена пътека, по който вървях, чудесно място за разходка!

Дървени проспект завършва почти в подножието на билото, където започва Курум. По пътя, ние вече са се срещали много интересни камъни с забавни рисунки. Между другото, вълнообразна rissunok снимката по-горе, тъй като ние по-късно научих, е следа от морското дъно, които са били тук в продължение на стотици водни преди милиони години.

Малко по-нагоре по Kurumu и пред нас, с просторна гледка към езерото и всички диапазони Zyuratkul. Забелязали в далечината дори реагира гребена TAGANAY, но Iremel, които говорят тук, също виждаме в мъглата изчезна.

На билото на няколко големи бяла скала лежи в хората - "Мечките". Изкачване на тях, възгледите на необятната шир, с всички страни, при 360 градуса.

Оставихме по-рано, ние пристигнахме само малко повече от три часа, а изкачването на планината самата не отнема много време, така че много дълго, за да се насладите на всичко, което красота, всички светлини и да проучват каменни мечки.

Слязохме много бързо, защото от този маршрут, макар и наистина искам да карам бавно и да се насладите, но някак си, че не работи, - самите краката се ускоряват през цялото време. Ние ще постави шатрата си в определените за това места. Те казват, че където има беседка и оборудвана с камина, такса за паркиране, но това все още не е сезонът и без контролери. Хората съвсем малко, да избират района по суша и се запържва себе си някои колбаси за вечеря, а по залез слънце и да седят на брега на езерото, отпивайки чай, отново изненада на красотите, които винаги са близо до нас.

Ето един забавен оказа напълно планиран ден, всичко, както ни харесва, да бъда честен. На следващата сутрин, малко след като премине обратно по M5 магистрала, ние нави да кордона "Трите върха", от която, много по-лесно да се изкачи Nurgush до следващия път със сигурност да се изкачи най-високата планина в района на Челябинск.

Насладете се на приключение и не се страхуват да отидат на непланирано пътуване, понякога спонтанност носи много забавно!