... Един ден, семеен съвет решихме, че ако да отидат в чужбина, а след това да стигнем до границата това е необходимо, така че пътят да видите някои руски (и по-добри - и не само) градове.

Миналата година, по този начин ние се движим към Запада - България (в Казан, Москва и Одеса). Ние - това съм аз със съпруга си, дъщеря и 12-6-годишен син. Ваучерите са били закупени с помощта на българската туристическа фирма "ASTREL" и заплащат предварително по интернет; като всички бяхме ръка w / билети и копия на билети за автобуса. Ние пътуваме само по суша поради aerophobia и skoromnogo бюджет мащаб на движение във връзка с желанието за един път, за да видите, колкото е възможно.

Казан + Москва

От Сургут до Казан, отидохме в отделението доста удобно кола. Ние сме четири, купе изцяло на наше разположение, за да отидете на столицата на Татарстан 35 часа - това пътуване едва ли е досадно. В Казан, ние пристигнахме рано сутринта; Ние бяхме в дните на Универсиадата. Фактът, че нещо в града става, е било ясно, от изобилието на чужденци (много сладък корейци, например, дадоха ми детски стикери с символите на бъдещите събития в Корея), както и руските доброволци, облечени в специален формуляр и услужливо предлагащи спортни сувенири или просто да се забавляват маха pipidastrami.

Между другото, в непосредствена близост до гарата, на улицата Рустем Yakhina е доста приличен "Добро стая", където можете да хапнете вкусно и евтино хранене.

туристическа блог

Преглед на Казан Кремъл с наблюдателна кула. На първа линия - събития, посветени на Универсиадата

Какво да се види в Казан? Ние сме десет часа - това е достатъчно, за да се запознае с Казан Кремъл и разходка из Казан Арбат (да се закачи за автобусна обиколка на града).

В шумен и претъпкан Казан Арбат (Бауман улица), в допълнение към църквата Свети Никола и най-високата в камбанарията на катедралата Богоявление (където оперен певец Фьодор Шаляпин беше веднъж кръстени), има и много малки "артефакти", "нула" километра, като се брои за определяне на разстоянието до различни части на света, стилизиран треньор Екатерина II, а дори и "истински индианци". Между другото, точно същите индианци няколко дни сме виждали вече в Одеса (!).

Москва + Одеса

Нощ в Москва, ние спал във влака без задните крака. Между другото, благодарение на Универсиадата, на гарата в Казан се появиха лифтове: Rise на преходен мост, а след това да се понижат до платформата е необходимо да Ви - много удобно.

туристическа блог

В Одеса, ние останахме за един ден на пътя "там" и в продължение на седмица, движейки се назад: разбира се, не е нещо, което да се помни и да поговорим за този град. Въпреки това, в светлината на последните събития досега не е ясно дали руските туристи в този пристанищен град прилив. Затова Одеса част от нашето пътешествие, аз пропускайте (много се надявам, че мога да се върне към този въпрос в близко бъдеще).

Мога само да кажа, че в Одеса ние не остана в един хотел и апартаменти (за първи път - в студио, а вторият - в спалнята). И двамата бяха близо до Дерибасовская. Записахме и платена за къща в airbnb.ru система. удобно, не е скъпо и няма припокриване, собствениците са хора доста адекватни и приятелски настроени.

Одеса + Варна

Автобус от Одеса до Варна е 18 часа: тръгнахме в един часа, пристигна на автогара Варна в шест часа сутринта.

туристическа блог

Честно казано, около 18 часа, аз се научат само в Одеса (искрено вярвайки, че осмината ще бъде достатъчно) просто не уточни и съпруга си, който се занимава с покупка на билети, реших да не се нараняват. Все пак, пътуването не беше ужасно уморително; Най-лесно се премества децата си - те спал в автобуса спокойно. При нас карах друга група от ученици, така че специално за деца наполовина, показващи карикатури. И на цялата румънска територия (с изключение на директно на Украйна и България, автобусът минава през Румъния и Молдова), за голяма радост на дъщеря си, тя работи като Wi-Fi. Румъния и Молдова, ние сме били в състояние да се види по пътя обратно, като по пътя за Варна ние ги изпъди късно вечерта и през нощта.

В шест часа сутринта в автогарата (автогара) Варна са много малко хора; Само в брой и работа тоалетна. Но наблизо има една много хубава кафене и детска площадка: горещо кафе, кифли, чай с мед (мед в България в опаковки за еднократна употреба се прилага за чай е задължително), за да се проясни очакването на управителя на туристическа агенция - среща бе планирано в девет часа сутринта. Една жена на средна възраст, Марина, говори на руски, той ни даде оригинални документи и при нас изчака служителите коли под наем, които са решили, че колата в България не се намесва, защото на живо бяхме в бунгало на лятото на базата на "Камчия" на 28 км от Варна.

Между другото, въпросът за езика: в кафенета, ресторанти, магазини, както и на улицата руски, като правило, да разберат, особено по-старото поколение. Друго нещо е, че аз разбирам въпроса ви, можете да отговорите на български език. Език на братски народ е много подобен на Стария славянски: "I" в България - "Аз съм" един - "себе си", здравей - "общ", моля - "мол" (очевидно е свързано руски ", за да се моля"). Въпреки това, често не е ясно това, което каза! Ето защо, ако знаете английски, говори с него, много българи също го знаят.

Камчия, Несебър, Бургас

туристическа блог

На бунгалото на приземен етаж има хол (с телевизор, който е винаги перфектно показва първият руски канал), кухня, тоалетна и душ. На втория - две спални, разделени с коридор и килер. Гответе се имаше (печка, хладилник, маса, мивка, съдове - всичко е), но ние сме подготвени, като правило, само закуска (рядко - вечеря). Wi-Fi интернет на плажа също е присъствал, обаче, да се "хване" би могъл да бъде само в близост до администраторите на бунгало или в съседното кафене.

Какво да се види във Варна.

Забележителност в Варна малко, но са те. Определено си струва вниманието на катедралата Успение Богородично, който се намира в центъра на града, на площада на Кирил и Методий. Храм на действие, е била открита в края на 19-ти век.

туристическа блог

Много приличен в Варненския археологически музей, който се намира в сграда, построена в края на деветнадесети век. Той разполага с безценен колекция от златни накити. големи музейни сбирки много - шестгодишно сина видимо уморени след посещението си.

Любопитни и скромен музей за история на Варна; и децата правят впечатление Намира се в парк Navy Museum Seaside, на територията на която по-специално събирането на морски оръдия, старият фар и един от първите български миноносци. ние не може да се игнорира и морски увеселителен парк - много приличен и много евтини.

Beach в Морската градина Варна

Варна. Останките от римски бани

Стария Несебър, към които имаме от Камчия върху самата машина е атракция: това е интересно да се преведе през стари, калдъръмени улици, се вгледаме в античните и сувенирни магазини ... Ето ние сме придобили античен кавал - за колекция.

В Бургас ще отиде единствено за Етнографския музей, която, честно казано, много по-голям отпечатък върху нас прави. Но "Чудните скали" - "уникално явление на природата", като българите - наистина впечатлен. За да се стигне до тях, пътувахме с кола 7 български села!

България е известна с кисело мляко кухня: много сирене (кашкавал от България - това, което наричаме бяло сирене, кашкавал е познат на нас - "Кашкавал"), извара, сметана, кисело мляко ( "Hayryan", "Киселев mlyako"). Централният пазар на Варна голямо разнообразие от плодове, зеленчуци, мед на достъпни цени. Много доволни от българска бърза закуска: вкусни, сърдечен, евтини (ние искрено изненадани туристи, които поддържат дългите опашки в "Макдоналдс").

И във Варна ние сме били в състояние да посетите семинара Димитър Traycheva "Сталкер" - художник, графичен и плакат художник, един от членовете на журито миналата Сургут KARIKATURUM, победителите от които ще дойдат в нашия град това лято. Той ни запозна с работата си и да каже много за родния си град и впечатлението от него Сургут.

Между другото: Тъй като ние организира пътуването си, направи си и да имат виза. Съпруг необходима българска виза с два записа + гръцки визови (съпруг пътуване е участвал в Международната научна конференция в Атина), освен това, ние бяхме ограничени във времето. Затова решихме, че ще е по-безопасно да се прилага за фирмите Москва (въпреки че тези фирми имат в Сургут). От гледна точка на финанси, ние със сигурност не спечели, но те ни донесе виза направо на влака.

Проектиране и разработване -
уеб-студио на "SMIA AAI ПРЕС"