Може би наистина е по-добре да се ограничи Прага с влак?

Отидох на Прага с влак точно преди влизането му в Шенгенското пространство. Също така не захар, дори и в младежките си години.
Coupe малка, не се обръщат, три тесни рафтове, натъпкани в един стандартен кола Височина (където само две ни побере). За да седнем - трябва да се почисти средния рафт, а пространството е достатъчно само да лежи. За да се изкачи на най-високия рафт, желателно е да имат добра спортна подготовка и гъвкавост. Титан с гореща вода в колата там, и да отиде много добре. Когато вагони "обувки на климата" от европейския път и изглежда е точно там границата беларуски-полски, тоалетни, съжалявам, пет часа не се отварят. Това, между другото, е и тест :))
Horoshego- от тях или тоалетните бяха просто мечта на нашите граждани, че са чисти и много просторна, както и около колата, във влака отново, не е имало проблеми с преминаването на граничния контрол, без опашки, никой не се разтоварва, и т.н. Всички гранични служители бяха много любезни. Единственото нещо, което - в Прага, стигнахме в седем часа сутринта, в полунощ, съответно, преди това щастливо събитие (или по-скоро по два часа на нощ, а след още пет часа сутринта) се събудихме охраната.

С една дума, а след това, аз никога не обеща отново да пътуват в чужбина с влак. Дръжте на думата си, това не е трудно, тъй като за преместването си спомня.

Може би по-добре издържат на полет до Европа напред-назад.

1. Аз съм преди 10 години пътува от Хамбург до Париж с автобус. Оттогава автобуса, аз заличена от списъка на възможно за мен.
2. През изминалата година, в резултат на необходимостта да се обучават до Будапеща и обратно. 40 часа. Две нощ граница. По пътя обратно със съжаление погледна към пътниците в съседство автомобила Венеция-Москва :))

И как да отиде в Хамбург в Париж. 10-11 часа.
Аз perezzhali в Париж миналата година-Брюксел с автобус, а след това Брюж -Amsterdam както perezda четири часа, уморително, но беше в следобедните часове и ЕС, но аз пътувам сам, без нито една група. Спомням си, втория ход Аз дори харесаха пасторални образи на селски Холандия впечатлен)))

Преди осем години, ще отиде на почивка в Крим с автобус, от нас да отиде sutki.Nam беше в продължение на 20 години с опашка, т.е.. бяхме млади и ниско на пари.

Отидохме в Крим от Санкт Петербург. Почти два дни два нощ граница, макар и езда в отделение, аз по-късно тази година от "почивка" отпадък, то е ужасно!
Редовно пътува до Финландия с автобус отнема от 6 до 16 часа. И че нямам багаж, не обременени ekskursionka, и не е особено напрегната при пристигане и то е станало, за да се избегнат подобни удоволствия, това е твърде трудно, а след това chesslovo седмица не е достатъчно, за да се движат.

Belochka [безплатна регистрация] [05.03.10 13:54:36] IP: 93.84.168 *.

Първото пътуване с автобус от Москва до Полша Берлин Parizh.Vot никога няма да забравя. Тест така теста.

В Чехия има автобусни екскурзии без нощни пътувания: с влак от Москва до Брест, а след трансплантация на автобуса. Но във всеки случай, не забравяйте, че преминаването през Полша ще бъде около 700 km, t.e.fakticheski отнеме цял ден с две или три спирания. Може ли толкова много да държи приятелката си, лошо превозва автобусите?

Има общи правила както за улесняване на дългосрочното пътуване в автобусите. Например, не носете тесни дрехи (дънки), тъй като когато дълго седи силно отичане на краката, да се направи проста практикуване за възстановяване на нормалната циркулация на кръвта (върти крака, за да се огъват и отпускам крака и т.н.), не забравяйте да сляза от автобуса спира да се поразтъпчат и да получите малко свеж въздух.
От морска болест - да - специални средства, но аз дори не знаят за какво, ако човек е много лоши ходове автобуси. Едва ли се олюля, а аз автобуси, като цяло, добро отношение, но в края на обиколката бях много гади. Предполага се, че натрупаната умора.

Кити,
кой автобус на фирмата, която искате да отидете?

Миналата година отидохме в Париж - Барселона - Париж с автобус (фирма, специализирана в medugorodnih направления в Европа). След като се премества в "там" zareklis пътуват на този вид транспорт.
Полет някой Москва - Хабаровск 8 часа в самолет? Това е, когато седиш и не знам къде да се поразтъпча, масаж на гърба, както и че по силата на глава :)))) Така че, автобуси нощ много по-лошо - те са по-близо, тя не наистина да се спи, или получени с голяма трудност. На сутринта всичко, което се е избухнала в автобуса, в нов град, а вие сте добре, аз не искам да отида някъде и нещо, за да гледате, тъй като силите, не са налице, и няма желание, и нищо :))

На пистата спре 3-4 пъти за маршрута в бензиностанции, малки супермаркети с бисквити и сода, обществени тоалетни, кафе в пластмасови чаши. И всичко около мрачните лица на хора, които са точно като теб сто пъти съжалявах, че избрах автобус :)) няма пейзажи, защото а) повечето от начина, по който ще бъде тъмно, и б) магистрали лежат далеч от градове и красиви места, точно в областта с калинки))

От предимствата едва след това, че можете да запишете на настаняване (през нощта по пътя). Това е всичко, мисля.
Сега аз се движат или влак или самолет. Влаковете са малко по-скъпи, но много по-удобно. днес Самолет са различни, има много ниска цена avikompanii евтини автобуси и влакове.

И все още помни - на връщане от Барселона с нашите шофьори на автобуси бяха темпераментен испанец, който почти дойде да удари с нас, защото искахме да вземе първото място (те обикновено са по-удобни, е мястото, където да се постави краката си). И двете от тези първи човек нагло отговори на нашите въпроси, а след това започна да вика, да буйства, да докаже, че тези места вече са заети от някой друг, но те бяха празни. Почти организираха сбиване в автобус, останалите пътници покорна много дълго гледаха с подозрение нас след това :)) И шофьорите отказали да отидат на, докато не освободи тези места. Това беше по средата на пътя, някъде между Испания и Франция. ))
За информация - в този автобус на фирмата при закупуване на билети за места не са фиксирани, т.е. имате пълното право да избере всеки харесва седалка на автобуса.
Като цяло, ние сме в лек шок от тези трансфери и автобуси в нощта повече, не, не.

С автобус можете да отидете, ако часа максимума на ход 4. Отидохме като Париж-Брюксел (следобед), е съвсем поносимо. Сънят не е необходимо, можете да чатите, хапане ядки и да гледат кравите в ливадите)))

Ето тук е въпрос на вкус, време на време не е необходимо, повечето шофьори са нормални, и аз не съм против принципа, автобуси, нормалните средства за транспорт. Но наистина аз не те съветвам в нощта.

Сова [безплатна регистрация] [03.12.10 15:26:21] IP: 217.119.19 *.

Струва ми се, като обиколка с автобус. Аз съм никъде толкова добър, не прелее) ми обиколка беше без нощен контролно-пропускателни пунктове, но ние си остана на границата на Беларус, в хотела пристигна късно през нощта, но съм спал глоба в автобуса, а за останалите два часа в хотела. Чувствах се страхотно! И богата програма. Така че искам да отида все още, но съмишленици там, хората не обичат автобуси.

Лайм [безплатна регистрация] [03.12.10 15:34:02] IP: 178.176.151 *.

Не, не сте сами :) Хареса ми! Въпреки, че също е без нощни пътувания :)

Но ако един приятел не толерира Kitty автобуси, а след това IMHO дори не се сетя за по-добри нощни пътувания!
Като цяло, като нещо глупаво да съветва да летят, когато topikstarter пише, че паниката се страхува от тях.