Взима се случи. Убийте на мумията. Proprygat от падащо поле от другата страна. Излез от стаята с обелиска, скочи на дясно и по-ниски ключа. Сега отидете в ляво от входа на помещението, в отворено решетка. Направо между остриетата и да продължат напред. Върнете се по дългата рампа и да завърши на мумията. В нишата активирате лоста. Издърпайте чекмеджето от нишата и скочи от него до перваза. С куката се изкачи по-горе. Направо нагоре и върху платформата. Качете се по перваза, скочи към куката през острието на ключа и прекъсвач-горе. Сега скочи наляво през перките и люлка обратно да се придържат към по-горе проекцията. Направо от една кука над две остриета и да се премести на духа. Направо от кука и се изкачи в коридора, в края на която понижи ключа. Падащо във водата в ъгъла на стълба изкачване до обелиска и отиде в коридора с скарабей. Направо през остриетата и вратата и се оставя в новата зала. Падни почти до дъното и да премине през прохода между остриетата и скок на стойката, като се избягват врати. Спуснете миналата ключа. Назад към стаята с ножовете, се изкачи стълбчетата и блокове нагоре. Започнете с блока в ъгъла след него се придържат кука и скочи върху блоковете, с които ще паднат обратно в прохода, от която идва. Излез от стаята с обелиска и съберат всички елементи на четирите му страни. Grille в обелиска ще се отвори. Направо във водата и плува там. Идва, спуснете лоста и се изкачи нагоре по стълбите към стаята запознат с статуите. Така че ние се върнахме в началото. Стартирайте по пътеката в стаята с обелиска. Пирон кентавъра. Поставяйте предмети в правилните слотове. Портите бяха отворени.

3. Светилище на Сион
Изпълнете напред. Стаята ще видите 4 колони, които могат да се въртят. Те трябва да се обърнат, така че картината се спогледаха и съвпада с картината на стената. В същото време се върти само 3 следващата кула. Когато сте готови, устройството ще се повиши. Качи се върху него нагоре, скок на блоковете и стълбите. Тогава ще трябва да скочи през заключващ се вход. Отиди в коридора с сфинкс. Слезте надолу по стълбите в дясно, за да тече от другата страна на стаята и се изкачи нагоре по стълбата и скочи на дясно. Придвижване по периметъра на помещението и да се прекъсвача. Активиране на него. Преминаване към следващата прохода. Направо към шестия и излезе в коридора. Тук трябва да се намали на 4-панели. Най-лявата долна панелна предпоследна, защото само с него може да скочи до близо ляво. На нарастващите обелиски могат да се изкачат нагоре. За да се повиши вече свали панела, използвайте куката. След като това бъде направено, се изкачи нагоре и активиране на ключа. Сега вратата на стаята, в която първият ключ Анкх е отворен. Давай напред и да го вземе, за да се разбере на мумията. На долния етаж отворена решетка, слез и си отиват там. Върнете се в голямата зала и се изкачи нагоре по стълбата отново, но този път наляво. Направо до провала, а след това се изкачи кулите да стигнем до прохода, активирайте лоста и да продължат напред. Вие ще се окажете в една и съща стая като предишния, с малка разлика, че това е още по-лесно. Намалете четирите панели, издърпайте моста вземи втория ключ и си отиват през прохода по-долу. Сега, когато се получават двата клавиша, използвайте ги на вратата между лапи на сфинкса. Влез през вратата и се търкаля топката в долния край. Гмурнете се в басейна и да активирате лост между статуи, което ще намали нивото на водата. Вляво се изкачи до статуята, плик полите и да се пъзели с четири скарабеи. Кадри ги превърнат като рисувани на пода. Качи се по стълбите и корнизи напред. Когато скока към комутатора, решетката отива надолу. Тя се затваря в момента. Плуват, да погледнете в картината на пода под водата и я повтаря до върха. Изкачи се до върха и да активирате лоста. Нивото на водата ще се повиши отново. Махай се от другата страна на басейна в ляво статуята нагоре. Излезте в коридора с колони и го оправи с един куп изроди. Качи се по дясното броя на колоните и първият, който стигна до замъка. Използване на Сион. Отново се изкачи до първата колона, а след това на следващия, и с помощта на куката, преминете към оставил ред на колони. Запознайте се с втората ключалка, използвайте втората част от Сион и да влезе през отворената врата. Всичко в Египет не се прави нищо, отидете на неизвестен остров Натла.

3. Последният конфликт
Това е към своя край, нови приключения на Лара Крофт 9. Но да се надяваме, че разработчиците ще пишат ново парче толкова бързо, колкото това, че е, около година по-късно. Вижте видеото. Сега трябва да се бори с най-големите и най-ужасните чудовища в играта! Използвайте адреналинът укриват и портретни снимки. Когато чудовище peredohnet, отидете да отвори вратата. Направо върху платформи, колони, спуснете лоста и отиде в коридора. Липсва тук е друг лост, и по-нататък в стаята до басейна. Спуснете подводен ключа и се качи на платформата са номинирали. Бутнете кутията надолу, да скачат и да го преместите в скала. Качи се. Направо на стълбчетата, така че да не се изгорите, да скачат и да се придържат отново. С помощта на една кука скочи още повече. Вие ще се окажете в съседната стая. Направо към панела, който ще падне, и веднага откри огън в целта. В тази стая има две такива панели, имате ли нужда от едно и също нещо. След това се потопите в басейна и плува надолу по пътеката. Се очертава. Рейд и прескочи потоци лава. това е доста проста тук. Излез от стаята и да видите филма. Последният шеф - Натла. Може би най-лесният от всички. Просто стреля, когато тя вече не е в състояние да лети - стандартен свалят й портретни снимки. Вижте крайния филма, не забравяйте да натиснете десния бутон.

Това е всичко, въпреки че няма нищо за закуска да излезете от къщи на Лара. Какво повече може да се каже в заключение, играта е взрив, надявам се да мине работата ми, въпреки че аз лично не обичам да се използват такива парчета. Но все още са готови да помогнат в същите фенове, точно като мен. Ако имате въпроси, моля пишете на [email protected]

Създаден и качен на Химакс от Kelevra или Gizmo.