Тъй като ние имаме пуйка отлетя за Йерусалим
От Турция в Ерусалим един ден.
Почивка в Турция, можете, без всякакво съмнение, и риска да се купи едно пътуване до Израел, а по-скоро в Ерусалим, за да най-известните забележителности и храмове в света. Поръчайте или купуват турне на място може да бъде във всеки хотел или вашия хотел водач.

В тази обиколка пътувал с дъщеря ми по време на нашия плаж почивка в Турция и са много доволни. По време на пътуването посетихме река Йордан до мястото, където Исус Христос е бил кръстен, Мъртво море, и се запознава с всички известни и важни забележителности на Ерусалим, включително и Храма на Божи гроб и Стената на плача.
От нашия хотел на определения ден ръководството ни заведе до вечерта. Седнахме в автобуса и за първи път са били отведени в кафенето за вечеря, която веднага се отправили към летището. Полетното време беше 1,5 часа и е по-близо до нощта, ние се настанихме в хотел в Йерусалим.
Отпътуване от хотела е назначен на следващия ден в 7.00 след закуска, така че трябваше да ставам рано. Закуска бързо, Ръководство за всички потребителски очевидно искаше от нас все още да има време да се проучи всичко, което е било планирано и насрочено не беше достатъчно.
На първо място ние пристигнахме, не е храм на Божи гроб. За дълго време, за него много четене и наистина исках да стигна до тук и това е една сбъдната мечта.
Преди да посетите храма на цялата ни група първо приведени в малък магазин за сувенири, където спират дъха цена. Например, един малък сребърен кръст е на стойност $ 50, а дървената на низ от $ 5 и нагоре, в зависимост от размера. Разнообразие от икони в цената от $ 10 до безкрайност. Най-големият "безкрайност" е $ 2500. Във всеки случай, повече от цената, което не сме виждали това не означава, че те не са по-горе. Бизнес, разбира се, тук в цялата тази процъфтява и ще успее за дълго време.

Тъй като ние имаме пуйка отлетя за Йерусалим

Ръководството имахме адекватна и добре образована жена, разказа много интересни, но понякога това не е натрапчив всички нас персонализирани от време на време. Т.е. свободно време, почти не е било. Само на едно място, в един магазин с сувенири, като че ли дори специално намекна за нас, че не е необходимо да побърза. Е, това е разбираемо. Факт е, че в нашата група има много вярващи, които искат да се молят на светите места, да се молим и да отнема време, а не на свобода. Така че основно всичко има време, с изключение на две жени, които са добре, аз се молех за дълго време, почти пред всяка икона и всички те винаги са били в очакване. Но това е като обида за тях, ние не можеше.
След храма на Божи гроб ни отведоха до Стената на плача, където мъжете отидоха на една страна, жените в друга. Фактът, че в Стената на плача, жените и мъжете да се молят и да поставят бележка на стената отделно. Територията е разделена от малка стена. Молихме дъщери, сложи бележката и бързо се върна в нашето ръководство.

женската половина стени плачеше

Следващото място, където ние, са взети, за да се река Йордан. Тук бяхме планирали да се потопите в святото място. Аз трябва да кажа, че преди да се върне в Турция всички предлагат власеница преди закупуване, а не да ги търсим преди къпане. Ние постъпил правилно, че са придобити по-рано, в противен случай просто щеше да загуби много време. Между другото, цената на тениската в близост до мястото за къпане някъде по $ 10.
Промяна дрехи преди да се потопят в специалната сметка за полупрозрачни сламени колиби, които са там, че те не съществуват, а в почти съзнанието на всеки. Не може да има колебание. След къпане в реката Йордан, в този съмнителен цвят вода, премахване на кожуха в същата кабини-гардероба преди защити малка опашка. Всички на стадиона, призова един на друг и да получите объркване. Тук можете да изплакнете с малък душ. Всичко това под слънцето в жегата, ако сте късмет с времето. Напътстваме ми каза, че ако някой по-бързо от другите, да се потопите, могат да бъдат включени в река ръка Som, но не сме виждали.
Следващото място на нашата обиколка на Турция в Йерусалим. е Мъртво море. Ръководство по целия път до разказва сам и колко е необходимо да се плува правилно.

Ние всички премина перфектно и имаме голямо удоволствие. Веднага предложи да посетите магазина с всякакви мазила, шампоани и сол от Мъртво море. Цените също преминават през покрива, но хората не се интересуват от нищо, но закупени. Изпълнява напред, за да се каже, че всички мехлеми и гелове са доста прилични, а ние да ги използват за дълго време, повече от домашна употреба.
Мъртви плажове море вече са на по-прилична, има дори и леглата и нормален душ, в които е необходимо да се измие солена вода, в противен случай тя ще бъде много сърби.
След плуване отидохме до Витлеем, където бяхме поканени на вечеря. Цената на вечеря също е включена в цената на обиколката ни. След тази кратка разходка във Витлеем и до летището. У дома, в хотела, беше късно вечерта.

Тъй като ние имаме пуйка отлетя за Йерусалим

Средната цена на обиколката на Турция в Йерусалим, е $ 300 на човек, включително полети и хранене.
Ако ще предложи една обиколка, аз вярвам, че да се откаже би било глупаво. Докато се оказва, тъй като тя се изпълнява, но вие денонощие видите много интересни исторически и свети места, че няма да съжалявате до края на живота си.
Ако имате въпроси, щастлив да отговори.