Ски комплекс

Височината на планината 556 метра над морското равнище. Планината се намира на изток от билото на Главна Урал, на 8 км от града Кировград. Един от върховете на така наречените Веселите планините, на чиято територия се намира в квартал Visimsky резерв. Относителна близост до Екатеринбург, удобен подход, високо ниво на обслужване са направили този динамичен център на най-популярните в Близкия Урал. Любителите на ски през нощта се предлага почивка на осветените пътеки, които са отворени всеки ден до 22.00 часа.

Разстояние от града: на 100 км от Екатеринбург, в близост до град Кировоград

инфраструктура

- охраняем паркинг;
- ски оборудване под наем;
- Училищни инструктори ски спорт и конна езда;
- бар "Меден планина" и кафене и ресторант "Орлово гнездо" на самообслужване;
- 7 асансьора, включително стол
- Дължина на пътеки - до 1500 m надморска височина - 300 метра

Как да стигнем там

Оставете на Серов път (по посока на Нижни Тагил). След 83 km завой наляво по надлеза. След 700 метра завийте надясно при знак на Кировград и си отиват признаци за Кировград на около 10 километра. Кировград път с кола до и опряло в частния сектор. Къде можете да се обърнете наляво и обикалят града следвайте указателните табели към планината Yezhov (

На 10 км.), И това е възможно, след като почина в частния сектор на входа на Кировград завийте надясно (на 50 метра от другата страна на пътя, внезапно се превръща в ляво) и отиват направо през града. Минаваме три светофара направо. След третия светофар от лявата страна е бензиностанцията. Ние ще pyamo и срещу Т-образен кръстовище. Тук, в града е към края си, ние се обръщаме надясно и след 7 km от дясната планината Yezhov.