Сентендре и музей на открито - невероятната село реалност.

Сентендре е основната цел на нашето пътуване. Ние сме слушане много хубаво обратна връзка от нашите приятели, които са били там два пъти, а себе си реших да потърся романтичен град Magyar.

...
Сентендре се намира на границата на Будапеща. Тя може да се стигне за 40 минути с влак от гарата Маргит скри, Будай hídfő (до Batthyány tér станция се ремонтира), линията се нарича "Н5" (тя е единственият). Възможно е за едно и също време, да вземе автобусите №880 (или 890, и т.н. номерирането им зависи от сезона и от други фактори (е "училище", например)) от същия терминал гара. Или изберете да пътувате с лодка по река Дунав, който тръгва в 10:00 и се връща от Будапеща в 17:00 часа от Сентендре (Важна забележка: лодката отива от Будапеща 1,5 часа, а по пътя обратно към Будапеща - 1 час).

Пристигайки на гарата Маргит скри, Будай hídfő, научихме, че няма билет бюро за продажба на билети, но само машини, които не са били толкова лесно да се разбере. Смешното, което дойде на работника за помощ станция също не можех да разбера как да дойде и да му помогне да преминава от местно лице на Будапеща, ни уверява, че закупуването на билет от машината няма да работи и трябва да го направите от диригента във влака. Във влака попитахме около местно и всички ни увери, че той ще отиде на проводника, и които ще трябва да си купя билет. стигнахме до Сентендре заек ...) Той не се появи в очакване на проводника)

Докато пътуват, аз стигнах до правилното решение на проблема и е в състояние да проверят верността на теорията си по обратния път. В общи линии, да плаща за пътуване в тази област: от факта на Будапеща и границата на града, гарата Békásmegyer (това е почти Близкия Way) - работи редовно единичен билет за градския Будапеща транспорт (ако купува отделно, струва 350 HUF, и ако опаковката от 10 билета, ние получаваме 300 WF за един), но от гарата Békásmegyer и Сентендре (промяна не е необходимо, същия влак става след това "предградията" станция) работи с отделен билет за крайградските влакове "15 km" (на стойност 310 WF). На алгоритъма за връщане пътя е същата, но в обратна посока.

Купете двете билети са на разположение в машината. Първата покупка е лесно, но вторият е купил така: Изберете меню "влака", след това изберете станция Békásmegyer и станция Сентендре (или в обратен ред, ако се върнете) и се изплаща на билета. Формално напускане от Будапеща си купите билет в машината не е от гарата на заминаване и гарата се намира на края на града.

И по пътя обратно наистина изглеждаше диригент. Вярно е, ние бяхме обосновано и с билетите, че проверяват и подписват за тях)

Самият град е доста малка и можете да го гледам само за няколко часа.
Най-интересното нещо в Сентендре: музей и магазин марципан Коледа музей, керамика музей на местни знаменитости Маргит Ковач, католическата църква и Сръбската църква, красива крайбрежна алея с ресторанти и малки калдъръмени улички, които са напълно подходящ за филмовата адаптация на приказките.

Всичко това вървяхме през първата половина на деня и на някои места дори се върна на няколко пъти)

Особеността на тези произведения и тяхната ясна полза в сравнение с восъчните фигури в музея на Мадам Тюсо е, че тези, годни за консумация) Все пак, като почти всичко останало в Музея на Марципан.

Ето една възможност да гледам хора на изкуството по време на работа и да се уверите, че марципан - е не само вкусно, но в ръцете на господарите си, и по-красив.

Ядох сладкиши в кафенето, която работи от Музея на Марципан, където най-скъпата и изискана тортата е "символ на революцията", което със сигурност привлече вниманието ми.

И тогава ни маршрут отлагам до гарата и автогарата, отидете в музея на открито - една прекрасна етнографски музей в Унгария, който се е разпространил в огромен парк на открито.

ЧАСТ 2, музей на открито (Унгария):

Тъй като една от Сентендре, бяхме малко на този ден, ние планира да посети предварително и близкия музей Етнографски Open-Air, наречена "музей на открито".

Парк е една много голяма площ с разнообразен ландшафт, където има малко по-различен от региона, време на създаване и архитектурните стилове на групите, които са преместени тук, или построени наново. Целта на парка е демонстрацията от оригиналните архитектурни елементи реконструкции структури.

Първата група от сгради е дълъг хижа-хижа, в който се помещава 18-19 Домашни чл. както и с ресторант, където гостите са поканени да участват в подготовката на унгарските национални ястия според древните обичаи.

Друг интересен обект е мелница и ферма, където има възможност да се запознае с домашни животни, много от които са готови да се предлагат за път) Това е може би най-интересното място в парка, както и интересни и фотогенични животни е трудно да се намери нещо)

Всяка една от следните групи стаи като имената на някои забележителности.

Някъде извайвам нещо от глина, някъде сушилня реколта от друг,

някъде покаже процеса на вземане на свещи според древните техники, тук Тинктури правя

и на други места, можете да видите устройството старо селище училище,

или пречиствателни станции за питейна вода, старата пералня, и много повече.

Във всяка от тези сгради реставрирана исторически интериор, служител на парка облечени в национални носии от епохата, и ако знаете унгарски език, вие също ще обиколи с майстор-клас ще проведе.

Но има не само интересна реконструкция на унгарските сгради, но също така в основата на древната римска "Вила Рустика", която ще бъде от интерес за всички онези, които се интересуват от история. Близо този древен обект построен модерен амфитеатър, което дава известна атмосфера на това място и да направи най-тихи основите на древните вили оживяват.

Е, още една атракция на парка е стар влак, който помага при премествания на голяма площ, за тези, които имат проблеми с ходенето.

Но ние обичаме да ходим, така че целия флот обикаля пеша за около 3.5 часа, като в този случай, да опитате прочутата бяло вино токайско вино в старата изба на парка.

Върнахме се в Будапеща и продължихме пътя си.

Моите Други доклади в Унгария:

Будапеща. Капиталът на вкусна храна и красив град, за да пътуват.

Повече информация за пътуванията си: Моето пътуване