Почивка на колела. Валаам. Приозерск - Korela. Замъкът Виборг. Крепост Oreshek. Отидох. Не бих отишъл каквито сме. Valaam Island се намира на четиридесет километра от брега на града. Valaam остров сподели трудна история на границата на северните земи. Първоначално Новгород земи. кралското семейство поклонение. След революцията, Валаам отиде във Финландия, е имало разцепление в манастира. острови и на север Priladolzhya отстъпени на Съветския съюз. Валаам в 1941-44 е бил окупиран от финландската армия. на снимката, много красива, тя ми напомни малко по посока навън от Марта и Мария манастир в Москва.

Николай Карамзин от Москва -Sankt Петербург и Москва. Бъдете доволни. Коментари пишат. Аз трябваше да се дава път на автомобили), неговата SAI. в тих, защитен от греха на Валаам. обърка и без това.

Съпругът плуваше с 10.06 на 16.06 от Москва -S.Peterburg на 3 етажа лодка Иля Муромец. "Град като Москва. Тишината и спокойствието, от целия остров една машина)) И разбира зашеметяващ. Валаам -peshehodnaya обиколка на skitam.Vremeni безплатен паркинг, се изкачи на Елеонския хълм, където. И след това по същия маршрут плавали обратно в Москва .Но ние почувствахме, че заплащането 2 пъти повече.

2 часа) и частна лодка (

40 минути) до остров Valaam. най-важното - Валаам не заслужава 2-часова визита, на луд шум-суматохата с.

Много туристически компании предлагат стандартен набор от "Кижи, Valaam -Solovki". Това означава, че всички пътувания са били вързани. Влак Москва -Petrozavodsk ме закара рано сутринта до гара Петрозаводск. Още по пътя към гарата. Ленинград "в Москва. Само намалени. имаше само няколко (6-8) машини. Движението там. път и през цялото това време той видял само три коли. Аз трябва да кажа, че понякога обърка имената. като всички нас, в две групи от машини. нашите, руски автомобили и чуждестранни коли. Само да има такива. един дизайн, по същество повтарящи се. Машини бяха рядкост. По принцип, "Москвич 2140.

и не много топло лято. Това не беше подходящ автомобил, за да пътуват до далечни земи, за да е много далеч. -Solovki - Kem - Petrozavodsk - Olonets - Петър - Москва. За Петър domchalis без проблеми. Track. центъра на града, на няколко метра бягам машина. и боровинки храсти. Тук, изглежда, никой не може. група на финландските туристи за купони, ние отидохме с кола към страната на замъка. Паркирани. Южна края на улицата дървото. Вземете колата. Стигнахме Annenkrone. Единственият оцелял. разпределени най-salivating в паметта. Защо в Москва не трябва да се намери vkusnotischi. Вкарани.

08.31.06 Molokanova Анна

Не ни идиот с кола до Карелия?! "Се обърна., Че на връщане към Москва в семейния съвет. Вкара багажника на автомобил с всичко необходимо. Търсене за ваксината в Москва е проблематично. Започваме в две коли (Mitsubishi Монтеро. Една нощ дори от Москва . Преодоляването на това разстояние. оценено след като в продължение на 17 часа в колата. разположен точно на брега на огромно езеро. следователно, нещата дори не са започнали да вдигне колата. оставено на охраняем паркинг), тоалетни текат. вятър, и див студ ни докара в колата само за след няколко минути. Като илюстрации.

останало от Кирилов. Зад гърба на Москва - Ярославъл - Вологда - Кирилов, Горица и Ferapontovo. Да вървим. кранта. 20 km / h. Дръжте удря главите ни на покрива на колата и на висок глас Негодуващите. О, ти гаден път. ) - ние сме толкова психологически по-лесно. Идващи коли са изготвени на хоризонта за един час. Now. Пихме чай. Гладни очи отново сканирани цялата тезгяха. И тръгна към колата. пътен участък. Ние сме сами. не се вижда и не се чуват Не брояч или други машини. Forest. Пътят - един. малко морална подкрепа. Очевидно това не се отнася за машини. и лосове или зайци. По-видими.

и един служител каза, странно да се каже, от Москва до Санкт Петербург само около 700 км, а там. не могат да бъдат взети под внимание. Въпреки, че преди да си Valaam бяхме в Руския музей в Петерхоф с него. Бяхме доведе тук, когато отидохме на Валаам. Някой отиде на екскурзия, и някой е заспал, и Аз в него. чай, кафе, захар. Има микровълнова печка, кафе-машина. както и перална машина и дори с прах))

Имаше планове за Valaam. но времето е кратко, и не всеки иска на манастира, но за връщане назад. сушени, напоена, кисели, консервите варено и се използва за изпращане на каруци сушени череши в Москва. ".! Пролет в Москва и как те хареса на собственика, Vale показа дъскорезница, неговите пожарни коли до туристически офис на частна обиколка в колата си в три села: .. Mikhailovskoye Trigorskoye Petrovskoe почти" zdrastte "мълчаливо седи в колата. . ще мълчи аз отивам, аз съм готов да насилие, когато е възможно да направите това само Псков -... не е Москва (и, слава Богу), парите не тече като река.

и дори на места, 50 и 54. Очевидно е, че отидох на Валаам. Съдейки по откриването на тяхната манастири описание. много дъно. Искахме да се промъкнат под колелата на дъската. Но колата не вдигна, тъй като всички издадените части. 16:00 дойде колата. сме събрали всички. Местна маточина, в 07 часа се премества в Москва. Night. Ние пристигнахме в Москва в 9 часа сутринта, сбогом (може би завинаги) с нашите колеги пътници на екскурзия (почти.

18/08/08 Фьодор Севастиянов

Train "Москва -Petrozavodsk" тръгва от гарата в Ленинград 18.25, много чист, тих влак. Чувствах - всяка стъпка от финландските автобуси и леки автомобили. навсякъде чух речта им. Както е казал. Рано на другата сутрин бяхме напускане на Valaam. На "ракета", за да премине от яхтеното пристанище Sortavala Ладога. на сувенири остави далеч зад себе си на Санкт Петербург и Москва. дори в Германия, всички тези плочи. две дневен престой на острова, видяхме само две машини. предимно местни, преди прилича на сто години. минибус (само един от двамата собственици на машини), които ни караха до хотела.

Кеми по пътя дотам и обратно, като всички влакове от Москва да се върнат само вечер или през нощта. на острова. Директни полети от Москва -Solovki започна да тече с кратък престой в Петрозаводск за. - запълване на вътрешността, за :)) полет от Москва до Petrozavodsk -. 2 часа Petrozavodsk- Solovky. този за миналата година е 300 рубли на човек. За частен трансфер - 800 рубли за кола. Ние Pall. Мисля, че това щеше да се случи в Москва. Ако имах вечеря 7 дни в един ред в един том. Запад Русия, най-малко шест: Соловки, Valaam. Кижи, Mon Repos парк близо до Виборг, езически.