Разплащателната почит към Кейптаун, Тейбъл Маунтин, остров тюлени, пингвини мързелив, дишане енергия на нос Добра надежда, ние отлетя за Ричардс Бей - столица на царството Зулу.

Ние си кола под наем в рамките на няколко часа пристигна в известния реликтовото езеро Санта Лучия. Lake (около седемдесет километри), повече от пет милиона години. До преди няколко години, той се слива с водата на Индийския океан, но силна пясъчна буря откъснати от езерото на океана дюна, и всичките жители на Санта Лучия трябваше да се адаптират към нов живот. Крокодили, хипопотами и птици сравнително лесно оцелели тази катастрофа. Фиш се представиха зле - те трябваше да се адаптира към новите условия.

На дюна формира малък нос, където ще местната и посещение на рибарите. Някой с предене, лъжица воблери или някой с въдицата и кука на клечка с рибни филета, които с Донка. Разрешаването така, така, непретенциозен и евтин. Те се продават в изобилие в осем риболовни магазини. В град Санта Лучия живеят 700 души, а заедно с туристите е до 5000 души. Така че, от 90 до 600 души за всеки риболовен магазин. Не е зле! Говорейки за предавка. Съпругът ми и аз имам "златно правило" - в далечни земи да вземат само най-добрата и надеждна - всички съоръжения само компания Смит. Това важи и за предене с примамки, както и всички други аксесоари за риболов.

Риболов в Африка 1
На сутринта, една малка група от местни чернокожите мързеливи заема водещи позиции в банката. Тържествено положи пръчки (да, това е една проста пръчка!), Някой има дълги крайници и линия. Покриването на лицето шапка, рибарите ... хъркането. Ние не разбираме нищо. Странен вид риболов в местните. Спокойният пейзаж оживява активно леене космат човек. Ние сме в слух. Ние бързо се коригира на воблери - и lohmachom.

Обедна ние вярно изплаква стръвта, но нито рошав нито нямахме никакви ухапвания. В същото време се спи събудил. Виждайки група новопристигнали деца "Sony" мързелива походка тръгна напред. Да, това е тайната! След преговори, а "траверси" са се върнали, за да им "supersnastyam", но с платините куки и торби с замразена риба. Svetlogolovye момчета, бурите (потомци на холандци) отидоха на старомодния начин - да се сложи на магаре. Разрешаването известен: Основната линия - 0.40 (за по-голяма надеждност), ръждясал троен вирбел, дълги периоди на тежести и ще доведе до по-кратък - за огромен и изключително ръждясал кука с дълга ръка. Докато монтирани съоръжения, бобина безопасно лежеше в пясъка. Как работят те след това - само Бог знае.

Стръв, заровени в пясъка, само raskizemilas но тренировки - практически момчета, се запържва-стръв за куката те primatyvayut еластична нишка. Толкова е просто - еластична прежда и досадни малки неща вече трудно razderbanit стръв. По същия начин, primatyvayut стръв куките и рибари в Нова Зеландия. Предене бормашини поставят в пластмасови чаши високи, завит в пясъка. Друг ноу-хау. И ние сме приели.

Рибарите стояха на свободния плажа под безмилостното африканско слънце, но топло духаше вятър от океана, и това беше удобно. Основното нещо - шапка, добър слънцезащитен крем и питейна вода. Основното правило - не се доближава по-близо до водата от два до три метра! Хипопотамите и крокодили - основните обитатели Санта Лучия. Когато хвърлят поглед - острови и островчета с крокодили, брега с крокодили, хипопотами zhabovniki с тълпи от петнадесет до двадесет лица.

Между другото, хипопотам. Тегло средно мъжки три тона, огромна уста, скорост спринт на сушата - до 40 км в час. През нощта, цялото семейство обича да яде трева и цветя с тревна площ около лоджии, така че вечерни и нощни разходки, не се препоръчват. Това предупреждение крокодил знаци и Begemotova rozhitsami и думите "Опасност!". Не препятствия. Помислете за живота си - това е личен въпрос.

Процесът беше забавно. Всички рибари са върнати по взаимно съгласие, уловени риби обратно в езерото. Бяхме не прави изключение. Представители на семейството на сом и костур се във всичките му слава показаха. Стръв куката веднага унищожи, не помогна дори и еластична нишка. Но ние не можем да се заблуждавайте! Къде си, Крупняков? Къде да се скрие? Покажи се ... и да се покаже! пръчка човек тренировка се измъкна от стъклото, толкова силна беше идиот. Big риба стрелна в района. Останалите рибари съзнателно изчерпани справяне. Подкрепа Group, състоящ се от една дузина крокодили, от време на време се носеше - да следи развитието на ситуацията. Хипопотамите извънматочна zahmykali.

Rybina за състезание продължи повече от един час. В крайна сметка, голяма опашка сом каза довиждане и лявата. Бобината е безсилна пред една добра продукция, както и линия за риболов само щракна. С нашите за справяне с големи риби е отишъл.

Beach бързо настръхна Donk. Така че аз имам един алчен захапка. Sang съединител. Няколко минути по-късно Largemouth бас за килограм беше в ръцете ми. Това производство не иска дори да правите снимки. Костур, благополучно излетя във водата, а аз отидох да си измия ръцете. Бързо загребване шепа вода, той избяга от брега. Все още имаме вода. Върнах. Е събрал повече и се обърна с гръб към езерото, тя започна да си измие ръцете. Силният маншет - и аз зарови лице в пясъка. Вдигам главата ми в объркване. Около тъпо. Кръгли очи на ужаса Сергей и деца-бурите.

- Какво ти става.

- Крокодил - беззвучно прошепна Сергей, - Когато отново се обърна към езерото, крокодил изплува зад теб!

С разтуптяно сърце, главата ми започна да се чугун, ужасна картина светна пред очите ми. Стиснахме си ръцете. Сетих се за Австралия, като крокодил в скока на три метра нападнат нашия хеликоптер. Настроение риба изчезна, а ние се премества в лоджия.

Риболов в Африка 1
Шест часа вечерта беше малко тъмно, и отидохме на вечеря разходка по крайбрежието. Добър пържола и бутилка червено вино успокоени тръпка в ръцете ми. Говорейки за пържоли. Качеството на говеждо месо от Южна Африка до прехваления аржентинеца. А червено вино на брега на Атлантическия океан са страхотни.

За съжаление, кошмарът на този ден не са били предназначени да достигне до своя край. Излязохме на хижата и тръгна по асфалтов път. Той успя да премине само на няколко метра. От тревата до тротоара извиси черна мълния. Моята реакция беше мигновен. С вик, аз отскочи назад. Е, това Сергей малко назад. Черна мамба - една от най-смъртоносните змии в Африка. Не е много бавно змия пропълзя другата страна на пътя и изчезна в цветната градина отпред.

Тук е богат риболовен беше нашият първи в Африка. И не само трябва да се страхуват от животните. Белият населението в вечери, обикновено върви с оръжието. Logie охранява от десетина кучета, а по стените можете да видите редовете на бодлива тел под напрежение.

И все пак Африка е изключително привлекателна. Вкусни "швейцарски пейзажи" в северната част на Южна Африка. Уютни хижи разпръснати обширни области на частното, добре защитени. Луксозни къщи в традиционен африкански стил имат достъп до езерото пъстърва. Внимателно изложени на пейките плават риболовни принадлежности. Пъстърва, разбира се, също полово - защо не.

Риболов в Африка 1

След завръщането си в хотела, която получихме друга партида на опит. В нашата стая на третия етаж, напукване заключена прозорец, откраднал огромен павиан. Седнали на масата, да дъвче с наслада павиан изваден от един куфар за топчета Donkey. Monkey ръка стисна пластмасова кутия с изкуствени примамки. Отдели от примамките, павиан разтърси кутията, намери "Музика" и вкусна храна продължава. С помощта на защита едва ли се върна в нашия ценно имущество.

И най-накрая сме в Национален парк Чобе река Чобе, където четири държави се събират: Замбия, Зимбабве, Ботсвана и Намибия. Риболов на река Чобе позволено от 9 до 18 часа. Останалата част от бдителни пазачи разочарован опити рейдове Namibians за Ботсвана и други страни. Нощен грабеж и плячкосване на местното население никога не изтича.

Първият риболовния рейс прекарахме проучване. От думите на проводници Тайгър риба харесвания за. U-тигър риба половин дузина остри зъби до три сантиметра - това не е шега! Най-големият Tiger-рибата, уловена в река Замбези, претегля около шест килограма. Но в (около 1200 км северно от Ботсвана) Република Малави рекорд риба тигър си сложи лапа!

И така, какво имаме? По-скоро бързо ширина река от около 30 до 100 метра. Множество канал между тревисти и скалисти островчета. Zhabovniki със стада хипопотами, пазят защитени с хипопотами мъжки птици с вода и въздух-информатори. Повсеместният крокодили нахлули всичко, което стърчи от водата, като дори малки камъни. Зад борда 35. Силен вятър. Красота!

Започнахме с kolebalok Pure от Смит. Водата е мътна, така спинери взеха по-ярки. Тегло 18 грама, за да почука на вятъра. Първата хапка започна в средата на реката, на дълбочина 3-4 м. Рибен мушна, но не взема. Pure променени на грамофони Niakis 12 грама, и това е, когато селото Първата голяма риба! Sharp внезапни проверки, vyvazhivaniya няколко секунди, и изскочи от водата, рибата казаха "уф". Кой беше това? Ние не знаем, просто трябваше време, за да забележите, че среброто, но малък.

Пълзяща до островите, където крокодили почиват в мир, ние се справят от podsaki успя да се освободи от примамките куки. Не се наблюдава Fun в нашата лодка. Е, това не е прието в тяхната лодка да има гребло - и кихат за безопасността! Суетене с куки в близост до хищниците ние доста отегчени, и ние променихме дислокация. Те стояха в близост до брега при сливането на три канал. От по-горе ние зорко пази щанд с граничен служител. Един граничен служител на четирите състояния - е в Африка. Място беше страхотно - сто квадратни метра на твърди водовъртежи. Повечето от Tiger-риба.

Силно отнеме вълнообразен потъващ воблер от Смит. Но има и това е! Вятър роди нашата стръв навсякъде, но не и целта. След още един недоволен хипопотам появиха леене с манивела на ухото - граничната охрана на върха на почти умрял смях. Изведнъж вятърът утихна. В рамките на острова плисна голяма риба. Кастинг. Има! Мощни внезапни проверки. Сергей се вцепени. Фиксира здраво. Заключения груб и злото. Достатъчно, за да заблуди хората на обещанията. Шест метра от борда големите риби са жестоко малтретирани и правят истинска оргия: скачане, хвърляне, хвърляйки! "Това е Тигър-риба!" - прошепна с възхищение нашия капитан Венсан. Не е твърде голям, някъде в килограми от четири риба тигър. Първата ни трудно извоюваната малка победа! Две чай воблер плътно стискаше устата и очите си. Златисто-кафяв красива перла в червено и черно опашка трескаво се бореше в мрежата за кацане.

Ето и празника започна на моята улица. Големият ми риба се с нетърпение, и осъзнах, че той е бил, веднага започва битка за живота и смъртта. Тридесет метра - Cascade хмел. Опашката, едва докосвайки водата, избута нагоре рибата. И аз имам Tiger-риба! Той скръцна съединителя, застой кабел.

Риболов в Африка 1
Престана да се разбере нещо, аз се опитах трудно да се някак си изпуснете рибата, опитвайки се да запази vnatyag на кабел, което прави невъзможно да се направи риба тигър известния си "уф". Позовавайки се на любимата си, се оказа не една Taimen Super Strike 270. Бях сигурен, че върти хватка хвана рибата. Носещо всяка фибра на карбонова, предене Смит извива гърба си, трепери от усилието, но инчинг спечели нашата трофей.

Не! Къде. Не в някакъв корен! Но голямата риба постоянно разкъсан на водовъртежа на големия успявам. Дали това ще бъде. Аз правя два остри спиращ раменете внезапни проверки и риба тигър влезе в последната отсечка. Кеп. Рибата в лодката. Възхищавах се на три килограма ярост, упоритост и красота. Воблер пред чай Не можех да стоя между мощни дълги предни зъби. Последното усилие за риболов на тигъра все още изплюе примамката. Тук е боец!

В хижата ние най-накрая подробно преразгледана нашето производство. В устата на хрущял, кост, и четки. Фрези разглеждали смущаваща. Везни мека и голям, но рибата перки настръхна застрашително. И веднага след като тя не ни отреже кабел? Лъки. Производство дадохме капитан Венсан, нека се радват. Самите опитва Tiger-риба не искаше от уважение към нея.

На следващия ден се заобиколи с джип Чобе. Сърце да подскача от тихия разкош и простотата на по-голямата храста. Antelope не са разпръснати в страх при вида на джипа, лъв лениво раздуха задни щателно слонове хранене дърветата. Бъфало, ние благоразумно обиколи страна. Твърде свиреп нрав при тези животни.

На следващата сутрин отидохме за последния ни риболов в този регион. На храстите поклащаше бели птици. Не вятър. Тя просто искаше да съзерцава, а ние отложено предачите. Лодка лениво легирана да Tumbleweed, биенето на огромни камъни. Електромерите за сто, преди да хвърли Винсент обикновено прекратяват двигателя. Derg! И в отговор - тишина. Още един опит - тишина. Ние сме неумолимо извършва на Tumbleweed.

Риболов в Африка 1
Паркингът е невъзможно - всички острови, заети от крокодили, весел, не! Лицето капитан Черно беше сиво. Ако се падна в един свитък, остана жив е малко вероятно. Чувството на страх животно закара до гърлото. Това виенско африкански безгрижие и самочувствие! Всичко беше някак си студен и жесток. Електромерите за десет или дванадесет, преди да хвърли стартиране на двигателя. Ние пушена заедно. Лодка куршум мина покрай щанда с граничните служители, и се втурнаха към Намибия острови.

Ние лови всички водовъртежи при сливането на канала. Тигър-риба са били уловени, но не толкова голям, колкото бихме искали. А времето си в лов изтичаше. Сергей променило окабеляване за периодични паузи. Най-мощната захапка! Извика съединител. Супер Strike Сергей направи чудеса! Без да се дава Рибин отидат в дънери, Сергей отлетя от другата страна на лодката. Тук е голяма риба замръзна. Тук аз се втурнах към лодката. Jump - и рязко дръпване от дълбочината. Лява ръка в ръкавица стискаше Сергей съединител. Бавно, но сигурно се приближава Tiger-риба. Последното усилие да извършва риболов по лодката рязко. Три метра спининговане се изви в колелото. Тези моменти са продължили завинаги! Сергей треперещи ръце. Малко по малко, започна да се повиши главата му се върти. Изглежда голяма риба.

Basher Винсент пропусна podsachek. "Vincent! Вие ... ще те убия. "Руската мат Намибия разбира перфектно, и втори път, надвиснали над водата, покрита мрежа риба приземяване.

Първата лодка се влачат Tiger-риба, а след това Винсънт. Сергей врява танцуваха на носа на лодката. Везни е, рулетка не беше. Дължина измерени воблери. Оказа 85 см. Tolstennym Tiger-риба е около пет кг. Това беше нашият триумф!

Един бърз снимка - и с пълна скорост към лоджия. Ние изкормени риби и внимателно намаляване на кожата. Майор сол в квартира не е била използвана сол-екстремни от малки пакети. Опаковани в "arafatki" и се слага в хладилника. Фризер, не е намерена 4-звезден квартира. Въпреки това, Африка! Трофеят се извършва в куфар в четири граница: Ботсвана - Замбия (Livengstoun) - Южна Африка (Йоханесбург) - Германия (Франкфурт) - Русия (Петър).

Вечер отпивайки чай в гостната, ние се възхищаваме ни Tiger-пълнени риба. И с носталгия си спомнят необуздан красотата на красива Африка. Когато съдбата ще ни хвърлят следващия път? Може би в Централна Америка? Но това, драги читателю, е друга история.