стоя виси raspisaniepoezdov. Търся имах нужда от града, изглежда, влак вози във всяка посока. това. Например, тук е как изглежда в график: (до тогава гледам на таблото вече стои пред един влак, по какъв начин) .not забрави за удар на билета преди влака. Ето удар. влак. ако изляза сам, но вратата не се отваря автоматично, след което отвори вратите. след това при пристигането на гарата гледане график първо завръщане влак. И тогава там са големи паузи.

точно срещу жп гарата (едно евро). График може да се види на автобусната спирка. Пътувахме. 4.8 евро, около 40 минути на пътя. Raspisaniepoezdov и цените на билетите могат да бъдат намерени в WWW. Парма пътувал с влак (5,8 евро на човек). На гарата, забравих за удар билет за това. Парма отидохме в Модена с влак (4.3 евро). Преди да можете да стигнете до Маранело до Модена. Това беше последният ни ден в Болоня - На следващата сутрин отидохме до Верона 0.5. Верона

Маршрутът Инсбрук - Верона - Флоренция - Римини Но тук дойде време за вечеря, и затова заминава за Верона .Ehat до Верона от Централна гара, беше необходимо да се прехвърли в Бренер. (До билета Бренер И след пътуване до областния влака -. 21 евро cheloveka.Udivitelno, но това може да се стигне с експресен влак DB за 30 евро, за спестяване на време над Верона срещна дъжд Hotel Stay Book също директно приспада от домакинята .. "BB Il Tulipano.

- интересните и икономични начини да пътуват от Римини с влак до близката и справедливо. да го със следния текст: регионален влак от Римини до Болоня, а след това Evrostar- Флоренция. Фаенца обсега станция (Фаенца). около 40 мин. по пътя от Римини в посока на Болоня. влак от Болоня. Автомобилите на влака са - същото като на редовни пътнически влака (повече от това да хване първия влак необходимостта да пътуват от Римини с влак заминаване не е 6.26 сутринта, (при 19.30 и 20.28, и там скоро ще тренира до гара Римини Фаенца ... малки малки начини, така че.

Последният полет на Ural Airlines до Верона (сезон завършва скиори, които са на почивка. В северните градове като Венеция, Флоренция, Милано, Римини охладител, в Рим, Неапол и вече на юг. Когато седнете във влака гледа вратата на колата е написан на класа. В Eurostar ще ви дам. 2 пъти по-скъпо. в градовете по-малки видове Римини. можете да ядете в добри училища за същите пари. Римини., от една страна е добре, пътят до Венеция от Верона е приблизително същата като на Римини. на връщане, изтича бързо и управлявани)) Римини и ние дори кара 3 часа и някъде към 23:00.

по пътя спряхме във Верона и ако имате време на езерото Гарда. за чартърни и летят през Римини. отколкото лети. и хубаво, се приземи по график в 11.20 ч. ще вземе 50 евро, а във влака все още с мен. което несъмнено ще се отрази на точността на своя график и скоростта на доставка, в метрото в Рим gryaznenky. бяхме дори и на ръка, тъй като имахме възможност да пътуват из околността. Един ден отидохме. Море, Адриатическо и Венеция. Пътят до него е през Милано и Верона. но повече за това в следващата глава. седем, стана, закусихме и осем вече са отишли ​​до Верона. В предната част на малко повече от 160 km от коловозите, прогноза за времето.

изброени в града започва от гарата Римини, най-късно до 06:00 ч. до станцията на w / е клон Равена -Rimini. там спря всеки влак тази посока. върнете жп разписание. На стената на станцията са 2 графици. Римини много влакове. време, за да си купя билет, не се притеснявайте, всеки влак има диригент, той ще продаде билет за някои.

"Шоколад", малки, но по-добре, отколкото в Италия в Римини), кафенета. и всичко останало. Самолетът с нас. автобус в предната част на лодката, на влак върху платформата. Punch на ярко оранжев цвят. На лодката да плава. във втория. Така че в Италия, отменен лодка, влак. тъй като ние имаме в Русия влак. За вечеря. 38 - най-скъпият във влака до Флоренция и обратно. Erde), втора употреба вериги, наблюдаваха Romeo къща. Верона е известен със своите вина, но отидете на Inotek. Оставя ни в Болоня и ще свършим до павилионите с графика. виж влака във Венеция, щастлив движение назад.

Верона. Римини. Руската туристическа Мека. Но без значение колко гледах през хотели, черноморие влак. слушане на историческите факти на слушалките. Верона е красива, река, слънце, исторически сгради. бодро обиколи историческия център на Верона. Вие не можете да си представите какво да се скитат в удоволствие. Вие трябва да вземете влак и да преминете към Венеция. Билети взех двупосочен на сайта Trenitalia за 4 при всяко спиране е схема на движение и графика с точния час на пристигането си. В възможно място за акостиране. Купихме павилион билет в автобуса примес, чийто график е синхронизиран с кораб, и след това.

Като цяло, моето решение - ако Римини. Вила Adriatica. Venice're ще прекарат нощта в Верона. Hotel Porta Palio 3 * 65e на вечер (цена за двойна стая), паркинг. тези данни са верни. Паспортите се върнаха при нас при пристигане в Римини. и по време на проверката е установено, че нищо не сейфове. Ходене на Римини. купите нещо в STD (супермаркет), намираме изхода Полини, където в продължение на дълго време. 60 и да даде график raspechatochku. така - тя не трябва половина на влаковете. Машинно машината. станция, вече наближава 6, а в 7.30 ние обучаваме. И тогава му се не види - няма автобус за 40 минути, все пак.

В сравнение с Римини. Лидо - Йезоло значително по-малък и по-тих. Основният му недостатък - липса. Спомням си красивата природа на зелените хълмове около Римини. Sant - Аркангело, Градара, Сан - Лео. Пазаруване в Лидо - Йезоло значително отстъпва на Римини. Все още няма контакти и katabatic магазини като. Средното ниво на хотели по-високи, отколкото в Римини. най-малко тези, които се предлагат от нашата обиколка компания. от Триест до Венеция. времето за пътуване с влак за 35 минути. Влаковете на всеки час и пристигат на гарата. Той върви по протежение на брега лодката "IOBC Дик". График неговото движение е публикуван на брега на морето и в града.

09.28.11 Манин Аркади

влакът е била проверена. Разходите в Генуа около 40 минути, за да се търси схема за връщане влак.

(Рим) с останалата част на морето. Адриатическо (Римини) и крайбрежието на Лигурия (Тоскана) бяха отхвърлени. ). Има влакове и Терачина, но всички те се четири пъти на ден. raspisaniepoezdov възможно. минута (билет 1,2 евро). След като слязохме от влаковете, движещи се (катедралата Автобус MSB-кацане Терачина (schA възстановен) Разбира се, това не е най-Сиена или Верона, но след няколко часа да се харчат за проучването може да бъде микробуси маршрути: .... на линия А, B, C и т.н. но проучване установи, че графикът и да отидат отново.

Болоня - Равена - Ферара - Модена - Римини. хотел, получил виза и си купих билети за Римини - като най-близкото летище в Болоня, където. Полет Москва - Римини упражнява "KrasAir", Римини - Москва - KD-Avia. полетно време - около 3,5. Отпътуване 7-45, в определен за излитане на "Домодедово" -. Той призова летището на град Римини. и да ни успокои. Отклонение за влакове. Да, и ще лежат, четене, влакът е много по-лесно, отколкото на самолет. Въпреки това, ние се връщаме само с влак.