Коневец - остров, разположен в западната част на Ладожкото езеро, опънати от югозапад на север. Най-дългата дължина 5 км и ширина 2 км. Коневец - остров тип алувиални: пясък и продължават да се внесе вода тиган от Ладожкото езеро. Намира се на остров Konevsky манастир.

Rainbow Island Коневец, маршрута си

Осъзнавайки, че островните Коневец относително малки, за да се запознаят с него, ние сме идентифицирали два дни и на третия ден планира да проведе на континента, недалеч от селото. Vladimirovka. Свързвайки километража на пътуването и определеното време за себе си, ние осъзнахме, че кампанията ще се окаже доста пасивен. Въпреки това, след зимната пауза, това е още по-добре!

Как да стигнем до острова на собствените си Коневец

Още в първия влак, претъпкан с туристи и почиващи, отидохме до жп / ЖП гара. Удовлетворяващо. От Отрадни Владимир Bay. от мястото, където лодки отиват Коневец. можете да намерите на местно пътуване с автобус, графика на която виси там на автобусната спирка. Но ние решихме да не губим време - и извади колата (таксиметрови шофьори са винаги тук, на автобусната спирка). И сега, след 15 минути, а очите си отворени, изглед към уютен тих залив на Владимир. скрита от пиърсинг ветровете на Ладожкото.

Rainbow Island Коневец, маршрута си

GPS проследяване на маршрута може да се разглежда и се изтегли от тук.

Потънал в лодката, ние седяхме удобно в закрита кабина и започна да се движи по спокойните води на залива на Владимир. Но отворен Ладога ни поздрави силни поривист вятър. Лодка и след това хвърли на вълните. Изглежда, че ние не се движат във водата, и бетон - бяха толкова твърди лодки удря водата. Между другото, на лодка Сергий много удобни и модерни. Откъснат Ладога почти като "Мерцедес", както и всякакви атмосферни условия не разваля пътуването ни вода!

След 20 минути стигнахме до острова и е установено, че поради ниската вода стария кей стои изцяло на сушата. Както написах по-рано, Коневец - остров тип алувиални. Всяка година около дълбочината на остров намалява поради вдигане на дъното на кораби и лодки защо подхождат на острова трудно. Той остава опция с централен кей, но дори и преди той да пълзи в буквалния смисъл на думата. Въпреки това, ние се справили с нея!

Rainbow Island Коневец, маршрута си

И тук ние сме на острова. Здравей, здравей, Коневец!

На кея най-силните духа леден вятър, а само желание е някъде да се скрие от него. По съвет на Сергей, ние се премества в западната част на острова. И наистина, не е тихо и топло, и най-важното - много живописно! Стръмен бряг, пясъчен плаж, висок бор с богато украсени корени, тиха вода, а дори и в редките лъчи на слънцето. Гората беше пролет-свеж! Ливадите с ярки цветове грееха иглики.

На острова се претърсени навсякъде Коневец земя. Защо? Версия звучеше много по-различна, до точката, че тя е "монасите събират клонки и корени" ... Въпреки това, ние ще се върнем към този въпрос и това е много прост отговор.

Скоро ние решихме на място за паркиране: изберете уютно място на плажа под боровете, в случай, че трябва да дръпнете навеса от дъжд. Camp, имаше захапка, пое дълбоко дъх и тръгна по протежение на брега, за да проучи шиш стрелката.

Пясък шиш Arrow - югозападния край на острова. Дължина на Spit - около един километър.

Rainbow Island Коневец, маршрута си

На Коневец ние сме много впечатлени от красивите червено-кафяви райета камъните. За да бъда честен, ние виждаме това за първи път тук, в северната част. Но съдия за себе си:

Изобилие от възхищавах възгледи, се върнахме към лагера. Чувствах натрупаната умора, изобилието на кислород - откровено сънливи. Осъзнавайки, че тази кампания няма да има нужда да се бърза - ние в тази радост не отрече. След кратко, но дълбок сън, седяхме на брега и я слушаше kurlychut лебеди, наблюдавайки бавно ветроходство покрай уплътненията, възхищавайки се на гледката към езерото, умира залез слънце и яде вкусна вечеря туристическа! И в 21:00 ние мирно подуши в палатка.

Атракции на остров Коневец.

През нощта започна да вали. Той нежно-подмами "докосна" шатрата, че ние се събуди вече в 9 часа сутринта! Докато ставане, извади палатка - ситен дъжд спря. И след късна закуска около 11 часа следобед отидохме в маршрута. Тя е планирана за деня, за да се запознае с източното крайбрежие на острова, неговите забележителности и Konevsky манастир.

Оказа се, нашият паркинг се намира не далеч от кон-камъка и Konevsky манастир, скрит в гъста рибена кост.

Horse - камък - една от основните атракции на острова Коневец. Това е най-големият камък на острова, на повече от 4 метра височина. В древни времена този камък е бил на мястото на езически ритуали. Местните жители използват острова като лятна паша за конете им, годишно убито на този камък кон, в знак на благодарност към местни алкохолни напитки. Между другото, това е причината камъка и е обявен за конна камък. и на острова - Коневец. "Който дойде на острова в края на 14-ти век преподобни Арсений,, намерени на това място" горския девствена гора, заобиколен от демоничен ужас ". Арсений нощ, прекарана в молитва, а на сутринта направи шествие около костилката и иконата на Божията Майка в ръката си и поръси със светена вода. Според легендата, на духовете, като дим от камъка ... Заедно с демоните изчезнаха и змии. Коневец - единственият остров на Ладожкото езеро, където има змии! ". В чест на това събитие върху камъните е построен параклис, който и до днес не е запазен. Сегашната параклиса принадлежи към 1895.

Rainbow Island Коневец, маршрута си

Следователно, налице е стръмна пътека нагоре по хълма, където се запътили. Скоро пътеката води до полетата на манастирски и църковни сгради. Следователно, ние можеше да чуе бръмчене вятъра на източното крайбрежие, където ние продължаваме да се движат през гората. За наша изненада, островът е бил един хълм някои блатист и имаше още малко pochavkat gryazyuke. А междувременно гора събудил и се трансформира пред очите ви!

Най-накрая стигна до змия планина (29 м) - най-високата точка на острова. В форма, планината наподобява тялото на змия, откъдето идва и името - змия. Въпреки това, на планината е обрасло с непокорен смърчова гора, и, следователно, да се види нещо специално от планината не се случи. Аз се поклонят на кръста стои на хълма.

В близост до планина Змия е пътят на изток от него и продължи. Скоро, обаче, пътят се превръща в блато. И така, какво да правя? Не връщайте едно и също! Даймън нас с вода за пореден път спаси любимите ботуши глезена беларуски-АТВ!

Коневец източния бряг на острова не е впечатлен: почти навсякъде тръстика. Плюс взривиха леден вятър, и разочарован гаден дъждец.

Rainbow Island Коневец, маршрута си

По крайбрежието има черен път, който ние продължихме да се движат. И след това по протежение на пътя срещнахме един човек с пистолет. Нас това е малко объркан: като остров, както и на ловния сезон е затворен ... И тогава имаше ключ към загадката на земята започна да тършува навсякъде! На острова се развежда толкова много глигани. Дори прекалено много. Те са престанали да се страхуват от хората, тихо дойде при тях. Като цяло, това е силно ни съветват да бъдем внимателни. И от този момент всички ние станахме chuditsya сумтене, копита и искрящи очи. Сега ние продължавахме kuchnenko, а аз със снимките вече не зад групата са. Веднага успокои: дива свиня, ние не са се срещали. Въпреки това, района около палатката все още се порови снощи.

Но да се върнем на пътя. Скоро стигнахме до територия Konevsky манастир и прилежащите детски лагер. Konevsky манастир може да се види, когато плува до острова от континента. Той стои почти на брега, на мястото на първата църква, основана от св. Арсений. Но най-напред, че е малък параклис, а през 19-ти век, великолепен храм е издигнат тук.

В непосредствена близост до обителта - детски лагер. Много уютен и добре поддържан. Но докато има тихо безлюден. Само местен излая куче лениво.

Не далеч се намира и Konevsky манастир. Понякога това се нарича двоен манастир Valaam манастир. Аз си позволя съвсем накратко да ни кажете повече за историята на манастира, че разбирате мащаба на това, което се случва.

Манастирът е основан от Арсений Konevsky през 1393 година. Както пише просто първата Манастирът е построен на място Konevsky манастир, в залива на Епископалната Лахти. Но след големите наводнения затрупани сградата - Арсений решава да построи храм на хълма. Така през 1421 тя е построена катедралата на Рождество Богородично, който е основният храм на манастира Konevsky.

По време на Руско-шведската в 1614-1617 години след островът е бил заловен от шведите, монасите са били принудени да напуснат острова. Но с връщането на териториите на Русия - манастирът е възстановен. Въпреки това, вече през 1812 г., след като финландската война от 1808-1809 г. манастирът административно стана част от херцогство Финландия.

През 19 век манастирът е бил широко известен в Руската имперска столица. По това време в манастира бяха всички обширна строителните работи. През 1858 г. манастирът е посетен от Konevsky Александър II със семейството си и видни гости: Александър Дюма, Фьодор Тютчев, Николай Лесков.

След 1917 Konevsky манастир е бил на територията на независима Финландия и финландската армия е засилен. По време на Първата световна война, монасите са били евакуирани и са се присъединили към монасите, които избягаха от Valaam манастир, основан скоро Новия Valaam манастира във Финландия.

По време на съветския период манастира заета от военните. Следи от присъствието им, уви, на остров все още са навсякъде.

Манастирът е с много информативни и полезни уеб сайт. За по-подробно запознаване с манастира и всички църковни сгради на острова препоръчвам да дойде в техния сайт.

И ние ще се върнем към нашето пътешествие ... Срещнахме се с архитектурата на манастира, разходка в квартала. Като цяло, за този ден, ние успяхме да се придвижва почти целия остров. Това е много тих и спокоен, абсолютен мир.

Бягай и накрая замръзна цялата програма на деня, ние се премества към страната на лагера. Тук ние се опитахме да по някакъв начин да се стоплят, увити в един спален чувал и отпивайки горещ чай. А животът е като как да се установи веднага, и по-добро настроение! Но след това вятърът просто смени посоката за секунда, като че ли някой в ​​небето натисне един бутон. Сега нашата веднъж тихо крайбрежие изложен на течение студен вятър от езерото. Отново разочарован ръми.

Но докато се занимава с тези нови метеорологични условия, приготвянето на вечерята, вятърът бавно стих и погледна слънцето.

Rainbow Island Коневец, маршрута си

Вечерта се облегна назад и се радва на залез обиколки построени във водата, яде вкусна вечеря и сподели впечатленията си от деня.

Сбогом на Коневец

Утрото ни посрещна следващата част на вятъра и дъжда. Беше много студено и усойни. Но той активно е събрало, тъй като Ние планирахме тази сутрин да напуснат острова и да продължи дълго и мъчително пътуване Коневец на континента заедно Ладожкото езеро. На около 11 часа следобед за нас и плавали Сергей. Вече плува със стария кей. Водата в този момент е по-тих и достига залива Владимир ние още по-бързо.

Радвайки се на дъжда да спре и vyglyanuvshemu слънце, ние бяхме бързо да се опънат палатка и издърпайте палатката.

И след това като истински туристи са яли, спали, яли отново ... Като цяло, такава пълна релаксация настъпили в последния ни ден на преходи. Много вървеше около залива и снимани. И през нощта гледам някои чудеса пред малко над Коневец роза дъга! И не само дъга, а като на снимките, всички цветове! Тези чудеса са се случили за дълго време - така че успя да улови не само на обектива, но и просто да седят, се възхищаваме на снимката на това, което се случва!

Homeward Bound

Изкачването беше доста рано - в 5:30 часа сутринта. Аз наистина исках да хвана сутрешния влак.

Отново ръмеше дъжд, той се вятър. Но Коневец беше перфектна във всички тези държави. И сбогом, ние направихме един прекрасен fotokartchoku, добре, вече в 9 часа сутринта отидохме на влака по посока на къщата!