Централна жп гара Мюнхен - Hauptbahnhof

Баварската билет могат да бъдат закупени в червено машини ПБ на. Машини приемат пари в брой, така и на пластмасови карти (дебитни, кредитни). С руската карта без никакви проблеми. Важно. Баварската билетът трябва да напишете името си (Vor- унд Zuname) с главни букви. Но дори и да не пиша, контролерът ще поиска да го направи с него. Между другото, ние многократно пътува до Баварската билет и да дадат контрола най-много веднъж на ден (в метрото и никога не), обикновено сутрин. Но това, разбира се, не означава, че можете да карате зайци. Между другото, още един интересен факт. Както името написано в баварския билета все още не се съпоставя документи при напускане на кабината понякога можете да намерите хора, които не bomzhevatogo видове, които са много учтиви и неудобно помолени да им даде баварския билета, ако вече не ви трябват. И като цената му не е висока, но.

Какво станцията така - Dibuny или Yamskaya?

В 8 часа и 35 минути по-късно имаме в RE57584 гарата и започна да се изчака заминаването. Чухме много за германския точност и изчистване на Дойче Бан и затова чаках точно в 08:51, нито по-рано, нито по-късно, влакът ще започне да се движи по начин. Но в 08:51 на влака не помръдна. И в 08:52 той не помръдна. И в 9:00 ч аз не помръдна. И в 09:05, прекалено, аз не се движат. Но чакайте, господа. Ние в гара Buchloe трансплантация. Шофьорът от високоговорителите на всеки 5 минути съобщи казват "enshuldigung, Damm унд Херрен, късно, ние не конкретно, това се е случило." За "Херрен" ние не се обижда, но имаме чиста съвест! Едва след 28-та минута на определеното време, ние смятат, че ландшафта извън прозореца е преместен. Нашата локомотив шофьор отново се извини за fershpetung и каза, че ще се опита да се обучават в пълен raskochegarit да наваксат графика.
Немска точност? Deutsche Bahn? "Аха!" - каза тежки сибирски селяни! Но ние все още не е оставил някаква тревога за трансплантация на станция Buchloe. Въпреки това, ние имаме баварски билет може да отидете, където искате и когато искате. Тя не трябва да се тревожи.

Пътуването от Мюнхен до Швангау

Есен Бавария от прозореца на влака

Аз не знам как там за точност, но неговата дума немски шофьор поддържан. Потъване "маратонки пода" Shef диспергира състав до 140 km / h (съгласно GPS сензор в плаката). След това заминава за лед, където средният процент е по-нисък.
Ние едва успя да види бързо променящите се картини през прозореца на влака. Пейзажи, въпреки мрачното време бяха красиви. Зелени поляни с мирно паша на своите калинки и коне, малките градове и добре поддържан, с параклиси. Но, моля, обърнете внимание на покривите на къщите. Вие виждате тази мрежа? Този слънчев панел.

Алтернативна енергия в Германия. слънчеви Fields

Соларни клетки са налице не само върху покривите на частни къщи. През Бавария създадена цялата областта на соларни клетки. Въпреки, че научно е доказано, че в момента той е най-скъпата енергия, германците не се притеснява. Те мислят за бъдещето и да се опитва да намали зависимостта си от доставките на руски газ. Това е само в това време като всичко това води областта може да осигури енергия с изключение на хладилника.

Автомобилният влакова Deutsche Bahn втори клас

Снимката показва предишното поколение вагон влака. Сътрудничили на старите и нови влакове, снимки на който ще се показват по-късно.
Въпреки факта, че водачът на нашия влак правеше всичко възможно, за да компенсирате графика, влакът пристигна в Buchloe със закъснение от 15 минути. От влака за Фусен трябваше да отиде по разписание в 9:47, а ние пристигнахме в Buchloe в началото на единадесети, ние не очакваме да бъде в състояние да го направи. Но това, което беше изненадата ни, когато видяхме, че жп-RB 57 340 не е ходил никъде, а се чака пристигането на влака. Ние бързо скочи в нея, да се притеснявате, че тя ще ви докосне. Но това не трябва да се бърза. Влакът чакаше го постави на 8 минути и също отиде в Фусен до 15 минутно закъснение. Тогава ние сме изправени пред закъснения на влаковете и да разберат, че цялата транспортна система е създадена така, че в случай на забавяне на влаковете, графици, свързани с други влакове или автобуси и пътникът се поправя, че не е необходимо в ужас серия в начините и да мисля какво да правя по-нататък.
Ние бяхме малко разочаровани от прехвалените немски навременност, но очарован грижи за хората. И този проблем се усеща в Германия през всичко и навсякъде.

Пътуването от Мюнхен до Швангау

Ако да Buchloe (или до алкохола, тъй като ние Интермедия е кръстен този град), карахме успоредно на Алпите, той се превръща в посока на град Фюсен, ние започнахме да се движи право към планината. Във всеки случай, както е докладвано от програмата навигация, поради гъстата мъгла ние нямаме планини, разбира се, не може да види. Пейзажът извън прозореца не се е променила много, освен че теренът стана по-хълмист. Баварската земя се отрази не само на красотата на природата. Те засягат повече от добре поддържан, добре поддържан, спретнат. Около тук почувствах силна ръка тази икономическа планиране. Никъде не е не е празна земя обрасла с бурени и амброзия. Всеки парцел земя или изорана и засадени или тясно обръсна за паша. Тук също има черни пътища и не малко, но дори не е намек за слабост, дупки, коловози и локви. Да, няма локви! Черни пътища осеяни с фин чакъл и тя може да бъде доста лесно да се вози с европейско пътен просвет от 130-140 мм. В Русия, обаче, и често 160 mm до 200 mm, а малко прекалено, а не всичко ще мине на резервоара.

Бавария също е известен с многобройните си езера. то Forggensee

В началото на дванадесетте отидохме до жп гарата на град Фусен. Сега трябваше да намери автобус с номер 73.

Пътуването от Мюнхен до Швангау

Той не трябва да се търси. Непосредствено зад сградата на гарата, построена преди може би 70 години, ние сме били в очакване на цяла група от хубави автобуси, създавайки по този мрачен denok оранжево предварително червено настроение. Отново, въпреки късния влак, автобуси, няма да напускат. Между другото, в Хоеншвангау, че е не само в автобуса 73, но 78. Естествено, нашата баварски еднодневен билет и е действал по този вид транспорт. "Байерн билет Цви perzonen Качи?" - каза шофьорът на автобуса.

Градът на Фусен от прозореца на автобус

Хоеншвангау сетълмент (Швангау)

По-малко от 10 минути по-късно, и толкова много е автобус от Фусен да Хоеншвангау (крак пеша), бяхме в подножието на Алпите. При първата ми разочарование не знаеше граници. Исках да видя Алпите. Но те бяха скрити гъста завеса от мъгла. Алпи, на този ден аз, уви, не съм виждал. Но, като огледа отстрани, аз осъзнах колко красиво е мястото, колко прекрасно и дори малко по-загадъчна. След това място много мистерии и легенди на кралското семейство е свързан.
От правна гледна точка, както аз го разбирам, ключалките и структурата на това място принадлежат към село Швангау, което се намира на около 1,5 км на север. В действителност, това място се нарича Хоеншвангау (или Горна Швангау), очевидно в чест на Хоеншвангау замъка намира тук. Все още няма къщи, а всички къщи предоставят на сувенирни магазини, хотели и ресторанти. Той казва Швангау също е интересно място, но ние не се получи там.

Пътуването от Мюнхен до Швангау

По някаква причина, си спомних. "Докато минава през пас (2345 метра над морското равнище), той е бил ухапан от орел." (12 столове). В действителност, този знак става ясно, че ние сме в защитен природен парк.

Кралското семейство не е случайно избра това място да се изгради Hoeshvangau заключване, защото там е живописно езеро Alpsee. Исках да говоря тук, в шепот, случайно да не наруши вековете създадоха баланс на мир и спокойствие.

Е, аз ще кажа няколко думи за себе си посещение замъци Нойшванщайн Hoeshvangau и на следващата страница.