Москва - Ярославъл - Вологда - Велики Устюг - Москва

Наближава тридневни почивни и празнични дни, и веднага възникна въпросът - където можете да отидете в продължение на три дни? Жена ми и аз реших, че толкова дълго, колкото зимата още не е приключило, е необходимо да посетите нашия Дядо Коледа, който за известно време е живял недалеч от Москва, в Голямата Ustyug. За всички изчисления, трите дни ние трябваше да имат време да се върнем назад.

Защо Дядо Коледа реши да го уреди в Голямата Ustyug, все още е загадка за нас. В крайна сметка, повечето от нас са винаги мислех, и вярва, че Дядо Коледа живее на Северния полюс. За да бъда по своя лястовица не би точно достигната. Вероятно, той реши да бъде по-близо до хората, да му най-посещаваният.

Подготовка за пътуването, ние започнахме с Айрин, както винаги по-рано. Първо, изучаването на карти и пътеводители, прочетете за доклади състояние на пътя, планиране на маршрут от днес. В навечерието на заминаването подготвихме нашата лястовица, Mazda6, на която имахме голям пътува до Златния пръстен и Финландия.

Москва - Ярославъл - Вологда

Повишаването на 6.00, лека закуска, опаковане неща в колата, конфигурацията на навигатор на Ярославъл, а в 7,00 отклоняват за посещение на Дядо Коледа, което сме, както изглежда, са чакали.

Ярославъл магистрала, ние научихме доста добре, ние живеем в Москва на него, но не достигат дори Ярославъл, никога - най-голямата, за Ростов, по време на едно пътуване до Златния пръстен. За да отидете в събота сутрин, когато има толкова много коли, а дори и при хубаво време - приятно удоволствие. По пътя спряхме само Din пъти на една от бензиностанциите само на жена си да търгуват места в колата.

В Ярославъл пристигна в 10:00 след шофиране на 250 км. Стигнахме до центъра на града, тъй като ние имаме нашия навигатор, паркиран и отидох да видя Спасител-Преображенския манастир.

Пътуване за посещение на Дядо Коледа, за преразглеждане на туриста Sanych на

Около 12.00 дойде в нашия лястовица, които търпеливо чакаха нас, обядвах в колата и подкара 12.30, настройка на браузъра, за да Вологда.

Веднага след напускането на Ярославъл на магистрала M8, пътят се е влошило значително. Ние започнахме да отиде бавно, така че да не се получи в нито една дупка по пътя. След като обиколи Данилов, покритие маршрут е добро и ние бяхме в безопасност в 15.30, пътуване 465 км пристигнали в Вологда.

Те премина през града, и попита как да стигнете до хотела "Вологда". Безплатни места в хотела са били, а ние се настани в двойна стая със закуска за 2250 рубли. Колата постави на предната част на хотела, охраняем паркинг за 100 рубли.

Пътуване за посещение на Дядо Коледа, за преразглеждане на туриста Sanych на

В 10.00 отиваме на Великата Ustyug.

Далеч от Вологда, след като прие нов обмен, отиде черен път. Трябва да се забави и да се защитят колела. Кръгче Кадников и скъпи покритие беше добро. Така че отиваме Chekshino, ние се обръщаме от магистрала M8 право и главата за Тотма и Великата Ustyug на. По принцип Р7 писта не е лошо, можете да отидете, но понякога е необходимо да се направи основен ремонт - дупка в ямата.

В 13.30 направи спирка за обяд, почивка и да отиде по-далеч. Когато пристигнахме в Голямата Ustyug, в самия град не се обади в, и веднага отиде в владение на Дядо Коледа, който се намира на около 10 км от града. Дори в тъмното пристигнал в порта патримониума пътуват общо 930 километра от Москва.

Пътуване за посещение на Дядо Коледа, за преразглеждане на туриста Sanych на

Първото впечатление - ние пристигнахме в приказка. В боровата гора на покрити със сняг, има големи издълбани порти и кули. Посрещна ни голяма фигура на Дядо Коледа. Оставяме колата в предната част на феодално владение, отидете на портата, навсякъде около нас героите горските и приказка. Красива!

Но първо трябва да се намери на хотела и се утаи. Навсякъде има признаци, в него откриваме хотела - една красива двуетажна дървена постройка.