Аз трябваше да отида до автогарата, аз преговаря с motosaem за 70 бата, носи каска и си отиват. Както винаги, храната с вятъра, за да отговори й приключение. Той ме караше бързо, вече си подсвиркваше в ушите. Разплащателната motosayu, отидох до автогарата. В касата, Купих си билет за 113 бата. Билетът всичко посочено време, номер на мястото, автобус номер и заминаване време. Пристигнах на гарата до 10.00, билетът е в 10.30.

Пътуване до Банкок и сафари парк - интересно за Тайланд

Трябваше да се изчака още малко. Станцията се оказа доста приличен, има заведения за бързо хранене, магазини за храни и напитки. Всичко е чисто и цивилизовано. Докато чаках автобуса, влязох малко по автогарата, направи няколко снимки и местната motosaev автогара, които са в очакване на плячката си. Най-накрая дойде автобуса, всички наредени, тайно разкъса корените на билети и стартира на автобуса.

За Банкок, ние имаме poezzhali на avtobamu: автострада струва 40 бата. В Тайланд, много платени пътища, така че такава изолация изплати бързо и поддържат в добро състояние. Пътищата в Тайланд, които ми харесаха обратно в Патая, но това, което правят в Банкок шик. При шофиране до гарата, аз вече имах план за действие, ще действаме. По-конкретно, аз исках да отида в Банкок, отидете в храма на Буда и посещение на сафари парка.

Пристигайки на гарата, хората започнаха да напуснат автобуса. Пътуване като комфорт, и реших да си поръчате такси при гара много таксиметрови шофьори, които предлагат своите услуги. Като цяло, сделка с таксиметров шофьор, че той ми даде на автостоп до пет часа, а след това ще се върнем към гарата. Търгува дълго zaprosilil първи 800 бата, но скрити 600. Таксиметровият шофьор нарича Вонг, се споразумеят за цената, отиде до колата си. Машината е нормално, не е лимузина, разбира се, но също така и нищо да пътуват във времето. Изваждане на картата на водача, аз му казах да отиде в храма на Буда.

Пътуване до Банкок и сафари парк - интересно за Тайланд

Вонг беше истинска Шумахер, ще отиде доста бързо от вятъра. Когато пътувате, снимах небостъргачи и небостъргачи ми харесаха. Когато пътувате, тя започва голям дъжд, въпреки че по това време слънцето е в Патая. Най-накрая стигнахме до храма на Буда, колата е почти няма място да се постави в по-голямата част са китайски, тайландски и японски. Казах Уонг, че той е търсил място за паркиране, и отидох в храма, в непосредствена близост до къщите, продавани монашеска принадлежности, продажбите са били най-различни висулки, етикета с цената започва от 350 бата. Храм незабавно да милостиня, всички се молеха, запалени свещи.

Отидох до основната сграда на храма и започна да се изкачва по стълбите до върха. Преди да влезе, аз свалих обувките си и да си джапанки в червена чанта. Когато видях Златен Буда, бях издухан от такава красота.

Всеки седна на коленете си и се молеше, монасите седяха заедно. Аз също коленичи и се помоли за своите близки. След това той заминава за монасите, които поръсени вода за всички желаещи. Вървях към монасите, се наведе и ме поръси с вода и даде една бутилка светена вода. Огледах всяко кътче на храма, което снимах и тръгнал на път. В същото време, на улицата се проливен дъжд, аз се завтече се затича към колата, където аз съм бил в очакване на Уонг, в храма, аз бях около час. Време е вече пълен трети, и е било необходимо, за да успее в сафари парк, също беше там и зоологическа градина.

След получаване на много удоволствие в храма, отидохме в зоологическата градина. Карахме до парка в продължение на тридесет минути, когато тя е Уонг пее тайландски песни, като цяло, таксиметров шофьор получи забавно. Когато той ме заведе в парка не са много хора. Zoo сафари парк плюс, всичко това забавно струва 930, и може да бъде по-евтино от 700 бата, но без сафари парка. Платих за целия комплекс, като влезе в зоологическата градина, дадоха ми карта. Зоопаркът е наистина огромен, има всички видове животни, хищници, влечуги, птици. С първата ми среща е папагалите Аро.

Пътуване до Банкок и сафари парк - интересно за Тайланд

всички те извика като жертви. Никой от тях няма да отлети, добре, отново, това е може би най-Thai трик. Шофьорът каза, че ще ме чакате за час. така че трябваше да гледам всички в валс темпо, би могъл, разбира се, вече ходи. Тогава стигнах до лемури, красиви животни, точно като от филма Мадагаскар, дори страна хранят с бонбони.

Тогава там бяха семейството на приматите, тяхното име ще трябва да потърсите в указателя. По-скоро агресивен и shebutnoy, дойде по-близо до клетката, така че те стават доста шумен мен. Снимана а след това продължи бяха леопарди, бели тигри и диви котки. С настъпването на клетката с бели тигри в една клетка е цяло семейство, а другият в съседство вероятно е от мъжки пол. Всички заобиколи клетката и изръмжа като по-близо до снимка, така че той ще лае като мен.

Тогава трябва да посетите крокодилите, крокодил лениво кисела си езерце, някои от тях да лежи неподвижно на пясъка. В общи линии, виждате активната krokodila- е голям успех.

Пътуване до Банкок и сафари парк - интересно за Тайланд

Тогава отидох при белите мечки, мечки крие от мен в пещерата си и дори няма да се измъкнем от него. Но пломбите бях посрещнати с радост. По принцип, както направих аз час на удоволствие и положителни емоции получиха морето, е бил на сафари парк, всички хора седяха в малък автобус и отидохме на територията на сафари. Имаше носорози, тигри, лъвове, биволи, елени и много различни птици от пеликани до чапли.

Отне ни четиридесет минути. След това, когато всичко свърши, отидох да ми таксиметров шофьор. Струваше ми се, по това време, че той току-що беше ме чака. На гарата ме заведе доста бързо. Купих си билет за автобус, и това беше моето малко пътешествие е приключила. Върнах се у дома късно през нощта. Бях щастлив, че толкова активно отпочинали и получи много положителни.