Кайт езерото пътеводител със снимки. Карелия

Пътеводител триъгълна езеро със снимки

1) до Виборг по никакъв начин. Ако искате да се обадите в Виборг, на

2а) трябва да се върти в Kamenogorsk / Svetogorsk / Lesogorskoe. За да направите това, вече в Виборг да отиде на централната гара и nedoezzhaya

500 метра от жп гарата, на църквата по стръмен склон с голям надпис "Христос воскресе" (блести височина от два метра), завъртете на кръстопътя на три пътища с светофари не на гарата (вляво) и моста над w / E (вдясно). Освен това, мост над т / г. Мостът през залива, основните да pograntsam.

Ако не искате да се обадите в Виборг, карам през изолация (да не Виборг и Хелзинки), Дейл завой при кръговото кръстовище, където има обрат в Виборг Kamenogorsk и / Svetogorsk / Lesogorskoe. След 1,5 км от граничния пункт.

3) От граничната охрана по пътя към Kamenogorsk / Svetogorsk / Lesogorskoe (основна) 9.4 показателя "Kamenogorsk - направо Lesogorskoe. Svetogorsk - наляво ". Трябва, разбира се, на ляво. Fork е много голяма, триъгълен, с високо качество на пътната маркировка.

4.1) А 37.6 km ще бъде W / г perezd. След още 3.7 km ще видите бетон автобусна спирка (и от двете страни на пътя). Това е обрат на осови на селото .L и pos.Topolki (от граничните служители, за да включите 41,3 км от кръстовището - 3,7): Обърни се на дясно, nedoezzhaya десен автобусна спирка. Пътят, на който се обърна, преди да се присъединят към основните, разклонена, така че на автобусната спирка е на острова. След 100 метра ще се качат на живописния надпис "Losevo". Яжте този път 2.3 км до село 6-8 сгради на пет етажа.

5) Дори и в селото е вилица: правото отива добър асфалтов път, право нагоре по хълма покрай пет-етажна сграда (те са напуснали) е път, по който трябва да вървим. По пътя към ръба пътувате уреждане на черен път до върха (от 2.4 км спирки). Преди началото на грунда в дясно около 50 метра от пътя се намира клуб "OKiAN" (едноетажна къща с веранда). Грундът се първоначално спускане. Местните хора знаят, този път за автомобили, като по пътя за село Topolki.

6) навсякъде по протежение на главния диск. След 3.1 km до кръстовището, на пътя от ляво е еквивалентно на пътя в близост до дясната част на област и в областта на горите и езеро. В средата на остров кръстовище, на която расте голяма бреза и (и) и бор (бор, някои не забелязвате, така че не се притеснявам за него). Неотдавна, на остров изграден от дървени трупи беседка. Карайте направо.

6.1) След 3.3 км пътят се раздвоява. Поле вдясно, далеч езеро къщата, зад къщата на гората. Пътят минава направо в къщата, щете - вляво от основните.

7) в ляво от пътя от трупи беседка (на 12 км от началото на грунда). Ляв от второстепенен път. Карайте направо. Невъзможно да не забележите беседката през нощта, ако след 12-13 км, не е - да се обръща.

8) След 600-700 м остър ляв завой (на пътя дори наклони) и не е много забележим прав път. Необходимо е да се отиде директно на второкласен път (основната един. Предполагам, е в Topolki). След 1-2 км по пътя минава през нивите, а след това да започне отново в гората, и ще бъде много лош път. След 1-2 км по пътя ще дойде при отворено пространство в ляво са ниски полегати чела гранит, последвани от езерото и по-долу - неизвестните скалите.

9) преди кратко спускане, отляво и отдясно ще бъде изчистването, където можете да оставите колата. След това отидете на пътя надолу. В долната част на пътя минава през мост над бързо и шумно рекичка. Върви нагоре по хълма, завийте наляво по пътя и да премине през него по протежение на потока и след това езеро на около километър. Виждате ли на няколко места за палатки, огън на открито. По скалите нагоре и леко вдясно от 150 метра.

Може да дойде по-удобно сканирани карти mapkarelian.narod.ru сайт преброени.