Psebay - място, където искате да се върнете
Той е бил почти десет дни, откакто се върнах от друго пътуване и все още не може да се пристъпи към статията. Мястото е очарователно, зимни, планини, водопади ... Имаме и няколко, която изглеждаше малко по-малко време е, че има толкова много наляво ... И аз искам да отида там отново!

Прекрасна девствена природа, девствените пътеки, чист чист въздух, великолепна фонтани с вкусна вода, която помещава на първия ден не можах да се пие чешмяна ни.

Ние започнахме да мислим за Коледа. Ами като на почивка, няма да отида, това е невъзможно, невъзможно ... и ние открихме, обиколката на Psebay. На къмпинг "Сънрайз" в популярния Кубан стил с песни и танци, танци около огъня, ние прекараха 3 дни почивка. И все пак, нашия регион Краснодар богата на прекрасни места. Незабравима почивка, много впечатления. Но първо първите неща.

Psebay - място, където искате да се върнете
На изток от района на Краснодар, между две планински вериги и по поречието на река Малая Laba простира, разтягане на няколко километра, гостоприемно село. След още няколко градове и по целия път не. Само туристи с раници завладяване планинските върхове.

И все пак ние сме дошли на почивка в лагер и още Psebay за отдих е по-подходяща. Ако ви харесва туризъм, любители на колоездене, лети с делтапланер, мечтаят за рафтинг по планинска река, а след това тук. Всичко това можете да намерите тук.

Невероятно туризъм тук, за да се направи. Някъде далеч ... .и по-скоро на няколко стотин километра от Psebaya - Big Thạch и Дяволското порта, и Acheshbok Ridge Alous. Но не всичко е включено в плановете на текущия рейс, тази част от бъдещите ми планове.

Psebay означава "мястото, където на много вода." Водопади, реки, извори, езера ги тук, така че не се броят.

Вървяхме към реката Малая Laba.

Psebay - място, където искате да се върнете
Сега тя е сравнително тихо. И през пролетта, когато те започват да се топят ледниците, тя се превръща в бърз поток от тътен.

Зимни пейзажи не по-малко са красиви, и не е далеч от това място има сребърен пролет, обратно от квартала отиде да донесе вода.

И все пак отидохме на желанията на водопада.

Psebay - място, където искате да се върнете
През зимата, начина, по който не е най-лесният, тя трябваше да преодолее възходите и много стръмен склон мокра. Но в края на пътя чакахме чудо. Всички правят се сбъдне желанието на сърцето ми. Say се сбъдва. Нека да видим!

Виж на Psebay и неговите околности, от височина може да бъде на наблюдателната площадка, която ни накара да проводника. Красота! Вярно, не са имали пресен сняг и цветовете не са много ярки, но това не се разваля общото впечатление.

Желаещите могат да отидат в могилата на таблетки. Стръмен хълм, скорост развива о-тя-тя. Но за хората, специално дойде да се вози на коли и да прекара няколко часа там.

Psebay - място, където искате да се върнете
Почти всички забележителности Psebaya са далеч, и е необходимо да се отиде с кола. Но Ridge Gerpegem много близо, очевидно е навсякъде. Екскурзия да предложи на всички обекти на лагера. И ние не предлагаме, и аз реших да отида там себе си.

Аз не ще, ако поне един връх не е покорена. Има лек наклон. На ръба на билото почти няма дървета. Пътят не изглежда трудно, изглежда, точно това, което аз не мога да го направя. И аз се изкачи нагоре в планината! И това вече беше следобед и къси светлата част на денонощието ....

И, че зимата в двора и мисъл. Времето беше перфектно, нула температура, снегът се разтопи. Така че аз ставам, и толкова по-висока, толкова по-трудно. Снегът в обувките, а не маратонки, краката напоени чрез. Не. Отивам. И там са по-стръмен и по-стръмен, приплъзване, падане, fotik удави в снега няколко пъти. Мислех, че всичко, което съсипа. Нищо не поклати работи.

Psebay - място, където искате да се върнете
И тогава разбрах, кон пътека. Уау, аз мисля, повдигнат, и това, което съм направил за този ръст на коня. Е, отидете на кон пътека. Кони изберете най-лесният начин. Неее, napryamki по-бързо. Аха! Разбира се!

Някак си се върнах по следите и след това разбрах, че не винаги е най-краткият път е много близо, особено в планините.

И тогава слънцето започна да се създаде. Преди да стигнем до върха. Това остави около 200 метра.

Psebay - място, където искате да се върнете
А зашеметяваща гледка от тук!

Върнете се в тъмното сам в непознат район не искат да. И аз побързах да се върна.

На сутринта видяхме следи в снега - един заек, а другите ... Аз дори не знаят какво е звяр, но сантиметър нокти 4. И сега, надолу, по някаква причина аз продължавам да мисля за тези песни. И въпреки, че аз не съм такъв страхливец, а аз сама из горите и планините, но това ставаше тъмно ... бавно, но аз през цялото време изглеждаше, че някой от гората ме гледа. Аз отивам и гледам, не. Селото далеч, въпреки че той е в дъното, под мен, никой няма да чуе, без значение колко плача .... Майка скъпа. Изтичах надолу пропускане. И разбрах всичко - в планините един не могат да отидат през зимата, макар и да изглежда, че ниската и в близост.

Той остана непобеден връх, което означава, че тя ме чака, и Аз ще се върна тук отново.

В днешно време по-малко места, където да остане пътеки не са hozheny, да не се плашат животните, водата е кристално чиста. Тук Psebay точно такова място. Те дори се включи течаща изворна вода. Макар че няма да намерите тълпи от туристи, както в Анапа и Сочи, огромни 5-звездни хотели не разполагат, и, слава богу, че толкова дълго, колкото цивилизацията не е достигнал тук, и можете да се потопите в девствената природа на цялото и душата и тялото.

Като карахме, погледнете на картата.

Още интересни теми:

Ирина, добро утро.
Psebay навън все още в Adegee? Това е мястото, където това е необходимо за зимата, а аз все още се чувствам тъжен за сняг, които изглеждат днес на прозореца, мисля, добре, ако само няколко сантиметра падна, да карат ски!))) Ние имаме едно и също поле наблизо и ски им я издърпа от север ( съпругът се засмя, но на два пъти през зимата успяват да тичам)) Така че е необходимо да се мисли, че това е такова място със ски.
Пешеходна един, Ирина, това е невъзможно, не е безопасно, не дай боже нещо се случи ...! Какво никой не иска да направи компанията приятна жена)? По-добре безопасно - да не съжалявате после, както се казва майка ми. Благодаря ви за една невероятна снимка!

Ски - това е страхотно. Но нямаше много сняг много. Той се намира в селото. А ски курорти има в Mosty, и от този момент нататък в планината. Не ми е познато.

В един отиде нагоре. Партньорът му не е намерен. След една екскурзия до водопад вече не иска да се изкачи покритите със сняг планини. И съм направил във връзка с констатациите, не се пада повече.