Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Всеки знае, че в Гърция има всичко, и най-важното - всичко необходимо за добра почивка. Инфраструктура, ландшафта и морето, и разбира се - Антиквариат руини. Тук сме, по това време решава да посети тази прекрасна страна. На трасето особено няма съмнение за това: Исках да видя Атина, Делфи и планината Олимп. Всички тези имена познати от детството си и историята на хобита пъти Люба били скъпи на сърцето. Трябваше да вземем самолетни билети, хотели, може да получи виза и всичко трябва да се планира.
Например, следното:

• шенгенска виза
  • Полет (превключвател авиокомпании предлагат билети от 400 евро или повече)
  • Настаняване (хотели в Гърция са много и те са много евтини - през лятото цените сезон са по-високи цени в Крим)
  • Път Гърция: билети за градски транспорт: автобуси, влакове (най-трудно).

Първите две точки в този списък са решили с един замах - резервирани обиколка за ранни резервации действия, които улесняват значително визата за първи път. Купихме си обиколка за една седмица в едно от онези места, които искате да отидете - в Piura, град Катерини. Избрахме това място, защото това е в близост до планината Олимп. Също така, поради Катерини, за разлика от Халкидики (който предлага евтини горещи оферти) по-близо да стигнем до Атина и други атракции. Разходите за турнето покрит пътуването и престоят няколко дни - това е колко много щяхме да остане в резервирания хотел.

Нашият маршрут за Continental Гърция

Първи ден: Солун - Паралия Катерини

В средата на деня се приземи в Солун, отлетя чартърни Astra Airlines (билети могат да бъдат закупени отделно от Mouzenidis Travel).

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Прехвърляне на Паралия Катерини се около два часа, с очакване. Само времето оказа лош и можем да отидем до плажа. В лошо време в Катерини направи абсолютно нищо.

Ден втори: В предвидения начин на Паралия Катерини-Литохоро Атина

Реал маршрут: Паралия Катерини, билети за влак, Litochoro, Enipeya, Litochoro, Катерини, Паралия Катерини, влак до Атина, Лариса метро-Metaksorgio, Minoa Hotel

Не се смейте, че този хаотичен начин! Желателно би било, разбира се, в Паралия не се върне. Но аз забравих да се зарежда за камерата и трябваше да хване такси! Но се оказа, не е толкова лошо - това е този факт ни помогна по-късно, за да спести около 80 евро, аз ще ти кажа! Това, както и приятно пътуване - никога не знаете къде да намерите къде ще загубите.

На сутринта натоварихме най-необходимите неща и отиде до автобусна спирка Паралия, от 1,5 евро за автобус да отидат Катерини. В Катерини отидохме в началото на града и се свържете с местен където станцията. Той е малко по-далеч от главната улица, но това е доста лесно да се намери. На гарата, бяхме разочаровани - билети за влак нощ спален вагон не беше (график може да бъде видяна на ose.gr уеб сайт - не може да има, а на ред да си купя, но по това време е било необходимо да го размени за три дни, което ние не го направи). Купихме билети за 4 часа с влак. Имахме още 5 часа, че сме искали да прекарат в Литохоро и опознаването на пътя към Олимп.

Катерини в Литохоро половин час автобусна линия.
След това минахме през град Катерини в посока към автогарата. Не е имало туристи, да не говорим за нашите сънародници и съседи. Само местните жители. Самият град neprimechatelen, но много хубаво.

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Автогарата е на противоположната страна на града от входната страна на Паралия, но и в обсега пеша от жп линията станция.

Ние бързо се качи в автобуса, и той ни провежда през равнините на Южна Македония.

Литохоро е една много хубава град - много по-хубав, отколкото Катерини - с тази гръцка архитектура, древна църква, няколко автентични ресторанти и парк с фонтан. Достигането на централния площад, ние се обърна надясно и са били по следите, водещи до ждрелото Enipeya където груб река минава. В тези места е много красива природа, тя е особено добър през пролетта, когато всичко е в разцвет.

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Минахме малко от страната на планината Олимп и е установено, че пътеката се допира до бушуват торент.

Карахме по цялото протежение на планински терен, морето не се вижда само в началото. Бяхме притеснени, ако имам време в последните метри.
Време - около 11 нощи потопени в метрото Лариса и минаха две станции в посока Metaksorgio, където се намира нашия хотел. За щастие, на рецепцията все още е кипял живот.

Ден 3: Атина - Агората, Акропола, Mount Сократ, закупуването на самолетни билети до Делфи Likavetus

Имахме един цял ден в Атина, и решихме първо да посети Акропола, а след това, в Likavet хълма късния следобед. На сутринта, бяхме изненадани, погледна през прозореца - твърде много на някои hipovatyh черни преминали около на улицата. Много шумни крещящи мотопеди.
Оказа се, най-евтините хотели в Атина, въпреки че не е лошо, са в ужасно зона със занижени мигранти. На нашата вечер разходка до тези места, аз вече написано в статията Омония Square - Атина аномалия.

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Също така, в деня посетихме близкия хълм до Акропола, на които се намират руините на затвора на Сократ. Партенонът е видим от там още по-добре, отколкото в близост.

После отидохме да си купят билети за метрото на Атика, на Liossion улица. Тихо е купил билети и се върна в метрото. Разходка по права линия, без никакви разлики във височината, надолу по улицата с тесни тротоари.

Вечерта отидохме Likavet.

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Лесно е да се катерят, което трябва да дойде от центъра на града, за да отидем по целия път нагоре и след това леко на дясно, от дясната страна на хълма да се изкачи по стълбите. Това са видовете хълм в Атина - виж целия град, морето, островите на морето, планините на хоризонта! Великолепен спектакъл. Необходимо е да се изчака залеза и тъмнината - След това отворете мнението на нощ града.

Хотелът Metaksorgio отиде за дълго време през тъмните улици не е твърде хубав район. Като цяло, най-добрите в областта да не се утаи и наемете апартамент за същата цена като всяка друга област, в непосредствена близост до метрото.

Ден 4. Монастираки, Музей на Акропола, Храма на Зевс, пътуването с автобус до Делфи

Ние все още имаше половин ден, ние посетихме музея на Акропола, който не е особено впечатлен, тъй като статуята е твърде повреден. Ние също обиколи района на площад Монастираки - приятен европейско пространство на тази огромна почти азиатски град.

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Дори посети колоните на Зевс храм.

Карахме автобуса. Автобусът продължи по график. Докато пътуват до Делфи - времето беше лошо. В планините, това е особено влажно и хладно.
Те се настаниха в най-евтиния хотел видяхме светлината на Delphi - много хубава гледка от терасата на Коринтския залив и планината. Наистина, за парите, с изключение, че в Крим е възможно по това време, за да получите, и е малко вероятно.

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Ден 5: Пътят до морето

На сутринта отидохме да се видят останките от древния град, който дойде от цяла Гърция, за да се консултира с оракул. Почти нищо не е запазена, но руините изглеждат впечатляващи на фона на надвиснали скали, сред кипарисите и бадемови дървета. Атмосферата на това място е специално. Исках да се върна в Делфи отново и отново, но не заради руините себе си, но повечето от мястото - на планина, море, Средиземно море, защото на тези маслинови дървета, кипариси, пътища, катерене планината серпентина. Нещо във всичко това беше специален, древен и вечен, спокоен и неразрушима. Отидохме в руините на храма на Атина, където входът е безплатен.

В следобедните часове, ще отиде по пътя надолу към морето. Този път води посетители на Delphi по времето на родителите на Питагор, че Делфийският оракул прогнозира голям син. По следите, аз написах в подробности тук.
А ето и няколко снимки:

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Пристигане в Kirra след 5 часа течащи и стоящи все още малко на първа линия, отидохме в Итеа на пътя, по който много рядко е управлявал колата. Места са по-тихи, отколкото в Катерини, но като цяло приличат.

Последният автобус до Атина, което се случва през Делфи, бяхме късно, така че да се върне в таксито.
На този ден, ми се обадиха от таксиметровия шофьор от Катерини и ми каза да не забравяйте да го наберете, когато се върна. Открих проверката.

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Ден 6. Върнете се Катерини

На следващия ден се разходихме из някои по Delphi и отиде до автогарата - там е невъзможно да пропуснете - почти на централния площад.
Все още имаше достъп от Delphi обратно в Катерини. Там, според интернет, отидете автобус: Пет дни в седмицата той отиде в 11.15 часа, а в петък и неделя - в 15:15. Ние трябваше да се върне в петък, което също се оказа наистина най-добрия (или по-вероятно е съвпадение). Билетите, закупени преди пътуването.

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Директен автобус от Delphi в Катерини не. Има автобусна Атина Амфиса, която минава през Делфи, и има автобусна Патра, Солун, която минава през Амфиса. На билета не е написан, шофьорите просто крещят и размахват ръце - Chengdu бас.
Вторият автобус пристигна десет минути по-късно. Първо да отида беше интересно - през планината от другата страна на Парнас, на такава височина, че приятен за окото, като нещо, в Алпите, а след това постепенно надолу към долината на Ламия. Малко след това пътят беше малко по протежение на брега, а след това се превърна в областта и маслинови горички. В Лариса вече се чувствах уморен, ида скоро. Пътуване се 6 часа.

Когато минахме през последните селища преди Катерини, бях поразен от средновековен замък и красивото село под планината - това е набор от планината Олимп. Местността се нарича Неос Платамонас изглежда. Щях да дойда да си почине по някакъв начин в продължение на няколко дни.
Автобусът ни остави точно на магистрала близо до Катерини. Преди Паралия - рязане и рязане. Тъй като ние, ако не пътува за обстоятелствата? Добре е, че нашият шофьор на такси е близо. Той ни закара до хотела и даде чек за 30 евро! Не само това, на следващата сутрин той обеща да ни отведе до прионите - мястото, където пътеката започна да Olympus! Това е vezuha!

Ден 7. Olympus в неподходящи обувки

Както обещах, шофьора на таксито ни закара при Михаил Olympus.

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Все още има надделя в началото на пролетта, а по върховете на планините са покрити с дебел слой сняг. Ние бавно се приближи всички по-горе - сред все още е доста голи дървета и пухкав бор, издигащ се в серпентинен път нагоре.

И тук имаше невероятно - бяхме застигнати от три американски пенсионер и се изкачи рязко. Ние знаем къде са те, защото в Европа, приета здравей и подигравка с няколко думи по следите.

След това, когато се срещнахме един от тях седи отстрани на пътя, а други двама - баба и дядо тичаха до снега. Ние също скоро дойде на снега, и те се завтече обратно. Те стигнаха до приют, а ние не сме достигнали дори до него. Те ни съветват да обърне гръб:
- Не и в тези обувки, - каза бабата.
Те носеха обувки Gore Tex себе си, за което съм написал тук.

Първо пътуване до Гърция, Паралия Катерини, Атина, Делфи, Литохоро, Olympus

Ние сме се възхищавал на малките върхове на Олимп, а след това облаците, които дойдоха да ги затворят, слязоха на спускането се срещна с германски семейна двойка, а след това те имат асансьор до Литохоро.

В Литохоро малка разходка, взехме автобус до Катерини, а след това - в автобуса в Паралия. На сутринта, трансфер до летището беше.