Както обещах по-рано в тази статия ще прочетете пълен преглед на нашето пътуване до Арката.

Северна автогара в Челябинск.

Моето мнение за Arkaime аз ще започна с това, че щях да отида точно 10 години, за да Арката. И тогава, най-накрая, автобусни билети Челябинск Arch купили, и ние стоим с огромни раници за платформата на автогарата North в Челябинск. Около нас дузина хора със същите огромни чанти и раници чакат автобуса. На tridtsatigradusnaya топлината на улицата струва.

Какво е интересно, хората, които вървят по своя собствена да посетите Арката, има често на въпроса как да се стигне до Аркаим. За мен, в тази връзка, не е ставало въпрос. Официалният уебсайт на музей-резерват Аркаим е много достъпно и лесно да се опише как да стигна до Arkaima с автобус и кола. Ако търсите информация за това как да стигнем до Аркаим, а след това да разгледаме техния уебсайт.

И накрая, късно автобус ни закара. Честно казано, аз мислех, че автобусът е нов и климатик, все едно движение за повече от 7 часа. Но това е малко по-лошо, отколкото очаквах. Въпреки това, ние отидохме вечерта, толкова задушно и горещо не беше.

Аркаим музей-резерват, на територията на лагера на палатка.

Продължете мнение за Arkaime. На автобуса пътувахме около 7 часа. Пътят минава през областите степни на Челябинска област. Периодично спиране на автогари. Отначало ми се стори, че пътят ще бъде дълъг и досаден, но тя премина бързо. Когато се приближи до музей-резерват Аркаим, беше вече тъмно. Някъде в далечината виждах силуета на прочутите вятърни мелници.

Кацнахме на територията на лагера, като някои от пътниците остана тук, и ние сме били 100-150 метра от ляво. Там, между къщите на работниците и планината на любовта има голямо поле, където палатки са тези дивак пристигнал.

Чрез 10-15 минути след пристигането си, ние вече са установили тяхната палатка. Между другото, в непосредствена близост до нас още 4 души се регистрираха от автобуса. Така че ние се мини-лагер от 3 палатки. Настройка на шатрата на горелката, ние загрява чайника, и събра всичките си нови приятели на една маса. Срещнахме. Нашите нови познанства стана 2 туристи от Москва, които пътували хиляди километри до няколко дни да живеят тук, както и на майка и дъщеря тийнейджърка й от Екатеринбург, който се завърна тук за втори път. Sverdlovchane ни каза, рейв мнение за последната си пътуване до Арката.

За отбелязване е, да си спомни за Arkaime тази вечер тук, дори през лятото е много студено. Следобед топла и студена през нощта.

Нощта беше студена. Замръзнах в моя, помислих си, много топъл спален чувал. Както по-късно разбрах, по-късно през нощта Arkaime много, много студено. И все пак, арката е в дивата степ.

Туристите Arkaime будни рано сутринта. Един от ритуалите посетете Аркаим счита посрещане на изгрева в планината на любов или скръб шаман. За съжаление, не можах да намеря сили да се събуди рано сутринта, но спътникът ми го е направил. Резултатът е красива снимка на Аркаим.

Събудих се в 10 часа сутринта. Още в пълен слънце печени и Аркаим е живял цял живот. Първото нещо, което купихме дърва за огрев. Искам да спомена в мнения за Arkaime, че дървеният материал тук - това е дефицит, тъй като след това степта и гората е много малък. 2 снопове от дърво платихме някъде 300 рубли. Имахме късмет, че имаме газова горелка. На него ние затопля чай и се готви храна. Дърва за огрев отиде главно за създаване на уютна атмосфера през нощта.

Преди обяд тръгна нагоре в планината, а планината на любовта шаман. Ние извършваме ритуала "ходене" през лабиринт. Лабиринти Arkaime - домашно. Те са събрани от скалите и туристите, идващи последователи на различни духовни учения. Смята се, че е необходимо да се премине през лабиринт в посока на часовниковата стрелка в центъра на лабиринта, за да си пожелая, а след това обратно на часовниковата стрелка изход от лабиринта. В този случай ние казваме, че всичко да се направи желание се сбъдне. Защо? В лабиринта можете да получите енергия от Вселената. Аз няма да отидат в философски и научен дебат по този въпрос, ако в нещо, което вярвам, тогава със сигурност ще се сбъдне!

От планината предлага и прекрасна гледка към девствена, почти диви степи. Тези места цивилизация едва докосна, така пейзажи, които виждаме, са виждали и нашите предци! И някъде в далечината на комбинация от зелено и суха трева може да се види и уреждане на самата Аркаим.

Някои туристи седят тук в продължение на часове, защото там е спокойно и тихо, можете да се потопите в своите мисли и преживявания. И един от ритуалите, е на посещение в Аркаим обвързване парчета плат, панделки за храсти, които растат в планината. Отново, като се смята, че обвързването на лентата, твоето желание ще се сбъдне. Но имайте предвид, че това е много вредно за растенията, така че е по-добре да не го прави.

Първата ни турне беше, разбира се, върху самата селището Аркаим. Искам да ви предупредя веднага, ако си мислиш, че ще видим стените на древното селище, трябва да знаете, че няма да ги видя! Древното селище Аркаим е петно ​​върху центровете на древните жители, червеникав пясък, което е нещо като древен повърхност път и зони на зелено и жълто трева, която казва, че някога е имало крепостна стена.

По пътя към древното селище Аркаим премине брезите с странно извита. Доказано е, че там се пречупва магнитни полета ... Нека да преминем през територията на резерват Илмен, която е защитена от рейнджъри. Прави впечатление, че по тези места се разраства разнообразие от уникални степни растения. Запознайте се по пътя на реката Big Karaganka, водата, която има син оттенък.

На пътувания до селището Аркаим Можете основно предвижда, че е имало преди хиляди години. И той разказва оказа и недоказани факти водят учени. Нашият екскурзовод беше много интересно. Играйте, че е любопитен.

След екскурзия до селището Аркаим вървяхме към планината Grachinoye, който се намира в близост до гори в страната до Crooked бреза. Трябва да се отбележи в изтеглянето около Arkaime че тази гора има невероятно мощна енергия, така че винаги има много хора. Както и тече река в близост до Big Karaganka като "такси" енергия на хората.

От планината предлага прекрасна гледка на туристическия лагер Arch, както и на степта. Там в планината и нейната лабиринта, който също премина. На планина през цялото време някой е седнал, медитират или просто мълчи, наслаждавайки се на красотата на места.

След натоварен ден на екскурзии и разходки, ние приготвени на огън на лагер храна. И ние осъзнахме, че зле изгорени в горещата степ слънцето. лицата ни бяха особено засегнати, което се превърна в "червено лице". Искам да спомена в мнения на Arkaime, че 40-градусова жега в пустинята съм понася по-лесно, отколкото в града. Тук постоянно духаше вятър, въздухът е сух. През цялото време жаден. Музейният-резерват Аркаим продадени много вкусно отвара, която ме спаси през целия ден. И не е далеч от резерва работи завод за извличане на вода, която се нарича "Арката". Тук тя се влива на всички чешми безплатни.

С нашите съседи, седяхме около лагерния огън вечерта, пих чай с билки и сподели своите впечатления за Arkaime.

Събуждайки се сутринта, гледах тази снимка: местна котка лов момче за всичко. Тя го изчака половин час за норка, но се оказа по-умен от катерица на котка, той изчезна. В резервата ще се срещнете с много Gophers, цялата земя е пълна с дупките си. Gophers са много любопитни, искал да краде храна от туристи, и не допуска до себе си по-близо от 50 метра.

На сутринта имахме една екскурзия, когато говорихме за митовете и реалностите на Аркаим от научна гледна точка. Много туристи идват в ръководството, който е учен и археолог, в спор за това, че науката не приема много от митовете, генерирани от туристи и последователи на различни упражнения. Но тук, според мен, всеки избира сам. А истината е винаги някъде по средата.

През деня ние посетихме музея "Човекът и природата". Ние се възхищаваме на мелницата. Ние проучихме казашки имоти. Казашки провинциално имение - недвижим имот на Казака, която е подадена от регистър на област Чебаркул Челябинск. Къщата и пристройките все още пазят духа на капитана. Чифлика всичко с любов направено, ботуши дори магистърски се полират до вратата. Навсякъде лъжи и сушени прерийни треви, която носи у дома жив и приятна миризма.

Като част от обиколката, ние също посети могилата Темир в Residence медно-каменната ера, посетили погребални структури от различни епохи, а също така видях алеята менхири.

Аз бях поразен жилище медно-каменната епоха. Разбира се, жилища - е реконструкцията на учените, но да се направи, открити схеми и чертежи. На улицата под четиридесет градуса, а в дома охлаждат се и удобни, и просто искам да спя! Как така древен народ построен домовете си от прости естествени материали като дърво и глина, които са направили, без модерни хладилни и вентилационни системи?

Хареса ми и менхири на фона на девствената степ. Има нещо мистериозно и неуловимо под формата на идоли.

Тогава ние плува в реката Big Karaganka. Водата в реката е много студено. Твърди се, че вода и има мощен лечебен мощност. От себе си, аз се отбележи в коментари на потребители на Arkaime, че след 5 минути плуване в реката от адската горещина умора изчезна!

За съжаление, нашият план за пътуване е предназначена за 2 дни. Срещнахме се за край на валидността Arkaime и каза сбогом на нашите съседи, прекрасни хора. И в 2.10 през нощта дойде автобуса, който ни заведе обратно в Челябинск.

Не исках да напусне този невероятно място. Това което ме изненада тук, така са хората. Музейният-резерват Аркаим е винаги много туристи, но тук те имат нещо малко по-различно. Това, което виждаме в най-популярните туристически обекти? Тълпи от туристи, които заснети много, шумно вика и закупуване на всички сувенири, а дори и бутане, псуват и постеля.

Тук всичко е тихо и спокойно, но все още можете да оставите вашите неща в палатката, както направихме и никой не докосна. И все пак, Arch всички отиват на това да се намери духовна истина тук. Тук е моят преглед е, че по време на пътуване до Арх.