Тъй като не е имало време да се издаде от Шенген, ние решихме да се възползва от шанса да отидете на море в Турция. Купуването на турне, са наясно, че за парите (за двама в Biblioglobus 12 дни струва 120 рубли.) На която и пет звезди и може да става въпрос. Разгледали снимки и коментари и се надява, че най-малко на нивото на 3 звезди откриваме. Така че просто останете на линия и да реши, че дефектите ще забележат и ще се насладят на природата на Кемер и на Средиземно море. Но през първите два дни в хотела променили отношението си, и в това състояние не забелязват недостатъците били невъзможни. Просто искам да си направите резервация, ние не sverhtrebovatelnye туристи в луксозни хотели не се отпуснете обикновено оставят коментари в рамките на разумното. Но почивка в Palmet беше толкова недостатъци, че искам да пиша за всичко отрицателно, да предупреждават други пътници.

Малко се отклони от темата и пиша за полет. Купете си обиколка, за да Biblioglobus, където ние препоръчваме полет AK Русия, чиито полети туристическа агенция твърди, като редовен и надежден. Въпреки това, както е докладвано за нас от представители на фирмата в летище Внуково нито един полет не е планирано и чартърни, както и да го направя с него може всичко. В нашия случай, на борда има за цел, ние решихме да изпратим в Сочи, докато самолетът е бил счупен. Като резултат на това, полет забавяне в 7 часа. Да, ние бяхме снабдени с вода и храна, но денят е загубен, а хората трудности, в размер на почти цял ден без сън.
Тук, в тази държава, и се срещнахме представител Kilit Global, е получаващата страна Biblioglobus в Турция. Максим ръководство за целия път до Кемер ни каза само обменните курсове с прогнози за времето и валутните курсове. Всяко по-полезна информация, която имаше за Библията не забеляза.

И сега около хотела.
местоположение
Хотелът се намира по-близо до изхода на Кемер в Анталия страна, така че няма градския шум. Центърът с магазини, кафенета и типа на крайбрежната алея площ трябва да премине без да бърза скорост в продължение на 20 минути, беше заявено на интернет страницата Biblioglobus "градския шум и диско музика няма да наруши гости на хотела." Но за пореден път, съседния хотел анимация или нея, ако прозорците са разположени във вътрешната зона, не спи добре през нощта и може да бъде чут в следобедните часове. Резултатът - много шумни, особено за тези, които имат деца.
Хотелът е разположен на първа линия до плажа, съответно, да премине на 2 минути, това е един от малкото плюсове.

територия
Разбира се, малко на заявените 5 звезди. , Като борова въздуха достатъчно чист, зелен. Красиви мебели, статуи, мозайки изглеждат добре. В непосредствена близост до басейна на хотела, но това е мръсен и вмирисан.
Има тераса с изглед към морето, но през деня е много горещо. A голям открит плувен басейн, хубава, водни пързалки периодично включена. Има басейн за гребане за малчугани. " Голяма фитнес зала, закрит басейн и джакузи хареса, въпреки че с оглед на всички малки posharpannoe и джакузито под стъклен покрив, който е много горещо на слънце през деня в задушно помещение. SPA голям, туристите идват тук от останалите хотели. За гостите, безплатно джакузи и турска баня, ако просто да седя / лъжа, без да се използват услугите на работниците и служителите. Между другото, почти по същото време, ние също научих случайно, хотел ръководство не го споменавам. Процедури в турска баня, платени, 25 $. Ние не купуват, но слушах мнения, които също са били средно.
Във фоайето и двете шини, които вървят около басейна. Около тенис маса за билярд, също всичко по-лошо за износване. Хотелът е много оживена търговия, голяма площ предадено на търговския център, кожени магазини, сувенири и дори фризьорски салон.

номер
В крайна сметка, ние бяхме в една стая на приземния етаж, която гледаше към басейна с изглед към морето. Стаята беше просторна, приличен мебели, има всички необходими, дори и разтегателен диван за гости. Въпреки това, на леглото и дивана е доста мръсна, замърсена.
Климатик работи по-добре, отколкото на петия етаж, но много шумен мотор, трябваше да се обърнат надолу през нощта. След като намери под една локва. Fan ни напусна, той спасява от жегата. Магнитна стая ключ, но Condo е включена отделно, че идеята е добра. Card от ключа съдържа информация за хотела, графика на ресторант / бар на немски език, което също е странно.
Всяка стая разполага с кухненски бокс с мивка, хладилник и eletrochaynikom. Но в тази стая не е имало кана. TV - малък размер на плазма с неработен дистанционно управление рядко. Сейф в такса за стая, цената на всичко, се нарича по различен начин, $ 2, а след това 5. Wi-Fi работи доста добре в стаята и във фоайето. Баня е и просторен, сешоар работил, душ ОК, но понякога тя е също тече. Винаги имаше топла вода, добра вода под налягане, което е рядкост в морето. Бяхме доволни с добра изолация, съседните стаи могат да бъдат чути. От терасите на първия етаж е най-големият, на много места, красива. Сушилня е имало.
Обратно нашия полет също задържан сега в 8:00, но Biblioglobus информирани предварително. Решихме, че 14 часа без номера е трудно, и отиде да се запознаят с друг номер. Достоен такса, $ 10 на час. Така минахме броя, багажа в стаята останаха за приемане, както и времето, прекарано в морето и във фоайето.

храна
Повечето оператори в описанието на хотела споменава "разнообразен хранителен режим", но има достатъчно стари снимки с красиви ястия. Уви, храната разочароващо. Такова единство наистина не съм виждал в хотели от 3-4 звезди. Това е особено вярно за закуска. Едно и също омлет, риба, картофи, наденица, кисело мляко, зърнени храни. Зеленчуците са едни и същи за закуска, обяд и вечеря. Пилешко, пуешко, риба, почти в същия вид, понякога са морски дарове. Плодови дини, пъпеши, портокали, праскови, ябълки. Понякога имаше кайсии, грозде, череши. Всички вземат плодове с вас, те могат спокойно да мине, но без ястия. Много десерти, но вкусът е един и същ. По-близо до нашето заминаване Всичко се случи някои проблеми с храна, останала няколко дни за обяд полупразни ястия.
Ситуацията в "ресторант" е наистина като в трапезарията, мръсни покривки. Мухите са постоянно в храната на масите, навсякъде, няма "капани" за тях. Тихо идва местната котката. Когато започнахме да тече тавана почти над десерт, проблемът продължава да съществува в рамките на няколко дни, а е имало изтичане на новото място. И това 5 звезди? Funny.
Климатик не винаги работи добре и в трапезарията, а подовете са наистина мокри, поради високата влажност на въздуха, попадат възрастни и деца.
Ястия с горещите в една област, така че опашките са постоянно образувани. По-малко празнична атмосфера в събота, а след това на ястия по-често изложени до басейна. Освен това има и басейн всеки ден подготовка на закуски за сандвичи и гьозлеме формат. Вкусни торти, но остава неясно защо понякога те се приготвят две жени, едната от които дойдоха в следобедните часове на плажа като гост на хотела, плуваха в морето, а след това отиде право да се месят тестото. Ясно е, че санитарните норми на Турция рядко мислят, но не в същата степен?
И не ми хареса, че с откриването на "ресторант" е сред първите, да отида за обяд и вечеря на хотелския персонал, от рецепция, аниматори, администратори. Първият път, когато виждаме, че персоналът не се подава отделно от туристите. И всички те заемат доста голям. Е, някак потискащо, дори и за вечеря на собственика на хотела става въпрос под формата на плажа с мокра кърпа. На входа е писано, че "ресторант", е желателно да се стигне до приличен вид, но и за това гледах никой. Турците, от които има много, много хора идват почти в бански костюм, деца точно.
добри напитки, кафе-машина, чай, сокове, разредени, алкохол. Безплатен достъп до бутилка хладилници вода, която можете да вземете със себе си. Това е и една от малкото предимства на хотела. Алкохолът е добро за Турция, но също така и в барове вечната липса на нещо. Този тип тръба, леда, млякото. За вечеря, можете да вземете, като например вино, но в пластмасови чаши, чаши на масата - голяма рядкост. Отново смешно около 5 звезди.
Сладолед даде 16-00 в близост до басейна, първият от тях, също прибягва аниматори. Той се топи бързо, но вкусно.
Дори и в описанието е посочено ресторанта а-ла-карт, което може да бъде посетено веднъж на посещение, но той не работи.
ол инклузив система, наред с други неща, предвижда края на вечеря с 23-00, ние решихме да използваме последната нощ, преди да отлети. Късно вечеря са останките от вечерята на супа, хляб и чай, мрачна картина. Подобно на обяд кутия, в която ние внимателно постави ябълка, праскова и кексче.

Плажа и морето
От една страна, минахме покрай насипа на Кемер, в сравнение с други хотели и е установено, един от най-добрите плажове. Камъчета доста малки, удобен за влизане в морето, недалеч от пристанището, по-малко мръсотия. Изобилие от пространство, не претъпкан като съседите в Bonadea. Но боклук е все още там, премахва голяма и фасове няма да изчезне. Бездомни котки и кучета са в безопасност и да се върнеш. Шезлонгите са в добро състояние, много от тях, но и да заемат мястото по-добре, хората стават по 6-7 часа. Взехме 7, преди закуска.
Плажни кърпи могат да се получат в замяна на специална карта. Те също в петна, не е много чист. И те са загубили. Първо, ние се оплака на съседи, които отидоха на до обяд, 3 кърпи те откраднали. И след като ние се прибрах от обяд, техните кърпи не са намерени. На картите е написано, че за загубата на кърпи добре, но върху рецепцията взехме само стая ключ, картата никой не попита. Така че след изгонването те могат да бъдат използвани. Но ситуацията всичко излезе точно както никой не вижда, също отнемат кърпи на други хора. Ето защо, по-добро място за провеждане на това, което някои други неща, като те не крадат.
И проверяват внимателно хората около гривната. Не охрана на плажа там, никой не гледа, така че е много често хотелските легла, заети от туристи от Bonadea (бели гривни) или Millenium (в синьо). Последната има редица шезлонги, така че те спокойно и нагло използват душ Palmet и е вероятно да се проведе на територията, в басейна и бара. Сигурност Не самите гости прогонени нагли. Не е ясно защо идва да почива, ние трябва да го направя?
Един от случаите изобщо развеселен. Когато стигнахме до плажа след вечеря, ние открихме, че нашите легла само две момичета на хотела поставят своите кърпи и отидоха да правят слънчеви бани. ни чул, те спокойно се изправи и пое безплатни шезлонги, макар и гривни са друг хотел. Обадихме се на мъжа от бара, помолен да намери защита. Първо той, а след това охраняват фоайето напразно се опитва да се отърве от тях, те се престори, че не разбира нищо. Само аниматор Anno, която много не ми харесва техния груб поведение може да ги изкара. Бъркотия, разбира се, пълна.
Между другото, на брега на морето през нощта дори светлините са изключени.
Не искал душа на брега на морето, водата винаги е студена, а хлъзгави палетите завинаги, мнозина падат и там. За сравнение, съседния 4-звезден Bonadea модерен приличен душ.
Морето беше красива, топла, почти винаги спокоен, чист достатъчно. След обяд, приливът се появява на боклука, но естествен произход, не е критично. От кея може да скочи във водата, има редица водни спортове, парасейлинг - най-популярното развлечение.

забавление
Аниматори се опитват да изгладят впечатление на туристите от хотела, за които те ви благодаря. Провеждане на упражнения, водна аеробика, дартс, сантасе и басейн (без награди, това не е Европа). Събота организираха на партията плажа пяна, отново в публичното пространство за всички хотели. Доста забавно. Водна аеробика само веднъж на две седмици е в морето, бих искал по-често. По време на ден музиката е твърде силен и енергичен. Вечерни шоу едва ли гледали първата нощ падна на пожар-шоуто, не ми харесва, дава много хотели, така че отиде на разходка в града. Disco проведе на терасата или край басейна преди 1-00.

деца
Детски клуб работи активно, много забавно, децата обичат анимация. ресторант подобие на детското меню на, има столчета за хранене.

В общи линии, благодарение на природата и морето, но това не заслужават хотела. Хотелът не отговаря на 5 звезди, описание и цена, туроператорите представени. Хотелът определено не е за една пълноценна комфортен престой. По-скоро, за активна младеж, който се цял ден в една бира бар и се гмурка край на кея, а през нощта да плаче песни на дискотеката, така че това беше забавно и те не са забелязали никакви недостатъци.