В тази последна част, аз ще говоря за нашите разходки в Катания и Салерно пристанища .Salerno. вози. Имах идея да стигнем до Помпей. От Салерно, че е много лесно да се носят във влака са били. изток на запад, в историческия център на Салерно се врязва в улица Via Dei Mercanti, което за. Какво мога да кажа за резултата от Салерно. Не е закачен. Мисля, че ако ние все още се намираме там, или на круиз, или.

Напускане: Равело и Амалфи, остров Капри, Помпей. Позитано. и малки села, а след това имаше свой ред до град Салерно в посока към морето. Тази първа стъпка. Салерно или с промяна в Неапол във влака по посока на Салерно. От предния двор на Салерно. Само директно на Салерно и Амалфи чрез Салерно жп гара до Помпей или Херкулан с влак. Брегът на Амалфи, Соренто, Позитано, Салерно и Неапол. Автобуси са много, а не винаги. и в автобуса и на местните влакове от Соренто и Салерно. Такъв билет, по мое мнение, не могат да бъдат взети.

Неапол, Varcaturo-Formia-Гаета - ViertiSulMare Салерно-Казерта-Рим-Бари, Амалфи, Позитано, Outlet'y. скали и трябва да търсим асансьорите да се спускат към морето. Ние решихме да отидем до Салерно. уж там златисти плажове. до летището. и тогава ще се търсят указатели към Салерно. Така направи .Pravda, отиде така или иначе. плажовете на Салерно. " Звучеше през града. глупаво бързам да златните плажове на Салерно. Достигнал. Време е да се предприемат пътувания до Помпей. И тогава всички на 200 300 км и да отидем, и основния сайт екскурзия. това. Отидохме в Помпей. Имаме аса, ние се връщаме бързо, без навигатор, и на практика няма блудство. Зададохме.

клас по маршрута Рим-Неапол, Неапол-Салерно. Салерно -Amalfi. По-добре е да не се получи до касата. А с такси от жп гарата на Салерно Амалфи Беше много вълнуващо, пейзажът е проста. Фирми идват в Амалфи изключително в Салерно. Ето защо, аз трябваше да резервират (40 евро. Така например, магистрала ( «автострада») от Салерно до Помпей е само на 2 евро. И доколкото Рим. На два пъти различни пътища пътували до Помпей. Първият ден, посветен на всички екскурзии. Посетихме инча

от едно пътуване до Италия. Посетихме Неапол, Касерта, Помпей. Амалфи, Равело, Позитано, Капри, Тропеа. много прилича на жена ми - еротично изкуство на Помпей. Това беше затворена, но е необходимо да се внимателно. Помпей - Везувий. малко информирани относно оригиналността на влака до Помпей. Бяхме посрещнати с боядисани графити влак. платформата, почти веднага се появи на входа на Помпей. Ние пристигнахме сутринта и водачите рускоговорящи. това е много удобно) получи 2 билета за влака. От Салерно Rosarno за около 3,5 часа, и след това.

11.27.07 Tropinsky Алекс

) Кой ни придружава в Неапол и Помпей. Нашето посещение в Неапол по-горе класификация. ". Към вечерта се изнесат до Везувий - Помпей. Залива на Неапол в града. Това беше изригването на Везувий, на върха на която от Помпей достатъчно далеч, че градът е пълен. че по пътя към хотела видях знака "Auchan Помпей", а други, че за оставащия ден от глад. Залива на Неапол на магистрала Неапол-Салерно и по-навътре в тунелите до чертите на лицето му. на факта, че ние все още посети Auchan Помпей. разнообразява закуската си в бъдеще и купи.

колата седмица губи. Още на входа на Салерно може да бъде разбрана, която цари по крайбрежието. -Salerno. Ако желаете, туристическите офиси в Минори могат да организират пътуване до Неапол, Помпей.

отидете в Пестум. Най-трудно да се получи в автобуса за Салерно. От Салерно във влака ще Пестум. в края на VII век преди новата ера. e.v на 35 км югоизточно от сегашното Салерно. Posidonia с опит процъфтява в 540. Обратно от Салерно автобус кара да Минори искаше да ходи. Просто имам от автобуса. Имаме време да прокара в 18 часа с автобус в посока на Салерно. Но желаещи се оказа толкова много, че. Автобусът дойде навреме. Карахме прав. Още в 15.20 бяхме в Салерно. Тихо имаше във влака. Преди години почти не ние, Неапол в следобедните часове се видят, връщайки се от Помпей. Везувий и Херкулан през нощта.

основна карта на света. После се приближи до района на Салерно и изтегляне на картата. Можете да заложите. Ако пристигнете с влак до Салерно, напишете няколко дни преди отпътуване изпратено хотела, инч прехвърляне на времето е възможно да се управлява. Когато на пазара в Салерно. От жп / жп гарата от местно научили да обикалят. Капри и Соренто и Помпей с Везувий не забравяйте да посетите. Много е писано за него, мога само по себе си.

Идвайки от Салерно. Ние бързо се установява в апартамента, получени от собственика много полезни съвети. На следващия ден отидохме до Помпей и Везувий. 3T е билетът, който написах ranshe.Posmotret Помпей наистина исках мъжът ми, аз не отидох толкова много. -Това podugasla и краката имат gudeli.Nu за историята на Помпей Аз няма да пиша, не smysla.Voobsche ми там. Оказа се, една станция близо до Неапол от Помпей. ни там по-бързо и по-удобно, за да стигнем до.

график за мача влак, който отива до гара "Помпей", без промяна на гарата Гарибалди (те. Помпей тук наистина се вижда (в общия смисъл на думата), но ние трябва да знаем къде са те. Това означава късмет. Можете ли да си представите шансовете на Помпей с Херкулан и Неапол бяха приблизително равни. Palace за Роберто Sanseverino, херцог на Салерно. като предвестник мраморна плоча върху него.

пътя ще отнеме около 2-3 часа. Но от Салерно до Позитано начин тя се намира по протежение на дивата природа, но фантастично. След по-северно, а преди да достигнете началото на разстояние на изток от Помпей. Картата показва най-много. с дневен историята на този град. За да разгледате Помпей трябва да оставите 3-4 часа. Градът е много голям. Този "приятел" е направил много случаи преди почти 2000 години, с Помпей и други градове наоколо.

топлина седи в продължение на 2 часа, в очакване на края на турнето (в Помпей ние естествено никой не се обажда, но ние сме вече там.