А котката-Венци имаше рожден ден. Затворих вратата на стаята си, взе една ножица, бял материал, конец и игла, см и хартия. Подаръкът беше много хубаво. След това отидох в спалнята и се върна с кутия и панделка. Опакован и изравни подарък, Сложих го на тайно място, той отново седна на масата, взе листа, цветни моливи, молив, химикалка, и пайети. Да направим поздравителна картичка, аз го скрих, заедно с подарък.
Звездичката междувременно спеше в кошницата си. Баба каза, че й рожден ден ще празнуваме на вилата.
След обяд започнаха да се събират. Красивата чантата сложих една карта и кутия с подарък. После се събудих Asterisk, а ние напусна къщата.
На вилата, ние сме подготвили продукти, от които най-важните и красиви беше тортата.
Изложени на масата, седна около него, Asterisk, аз се приземи на високо място. Дядо, баба, майка и аз се редувахме поздравяват звездичка. Всеки тя слушаше внимателно и когато й подаде своя дар, Cat звездичка го прие с голяма радост, и дали може да се говори, всички ще бъдат чути, вместо да са благодарни, "Мяу!" - Благодаря ви много.
След това на втория етаж, аз почитан Asterisk книга. След това, нервите етаж, ние трябва да играем на криеница. В началото се криеше, и търсех звездичка.
На следващия ден отидох на училище. Когато се върнах вкъщи, взех уроци, помогна на майка си у дома и си легнах рано. Asterisk лежеше в краката ми. През нощта, тя се събуди от шумолене. Тя излезе от стаята, надолу по стълбите към двора. Шумоленето наближава. Asterisk започна да се изкачва нагоре по стълбите. Бях заспал и не чувам нищо.
Но аз се събудих, защото на външния шум. В двора на някой ме докосна по рамото:
- Не се страхувайте, аз съм, Карина!
- Къде е Полин - попитах аз.
- Тя е в къща във вилна - каза Карина.
- И не съм видял Cat-звезда?
Тук отново бях шумолене и погледна от палатката Полин:
- Хайде, - каза тя.
Ние Карина отиде до хижата. Изведнъж някой зад мен измяука. Това беше Asterisk, тя се опитва да се откъснете зряла череша. Помогнах й да го направи. Но всичко е някак непознато, нещо звънна, а след това видяхме една малка фея, който ни каза, че трябва да се прибера вкъщи. Фея каза: "Аз ще ти помогна!" и махна с вълшебната си пръчица. Pink прах е паднал върху нас и ние сме станали малко феи. "Следвай ме!" - каза феята, а няколко минути по-късно бяхме у дома: Кош-ка звездичка в коша, а аз - в леглото си.

За даване на двете момичета ходили - Настя и Катя. Настя е две години по-стар от Кейти, тя е била в трети клас. Срещнах се с тях вчера. Това беше вярно. Аз седнах на една пейка с котка и звездичка. Момичета, които се разхождат в близост, дойдоха при мен и ме попита:
- Как се казваш?
Отговорих аз. Поканиха ме да играя с тях в играта "Пътуване до планината." Кейт каза, че тя вече е опаковал и сега е мой ред. След това отидох в къщата, са взели всички необходими и отиде при него. Взех една звезда с тях. За съседните вили ние останахме.
- Това е нашата къща, - каза Настя. Влязохме в къщата, отиде до тавана.
- Ето, да си починат, - каза Катя, който бил много уморен. Погледнах през прозореца: стана вечер.
- Нека да вечерят и да прекарат нощта, - предположих аз.
Имаме сандвичи със сирене и колбаси и ябълков сок. За Asterisk съм приготвил малко пиле. След вечеря, ние разпределени на леглото и заспа.
Ние се събуди много рано, бяхме събудени от Настя. Тя посочи към отворения прозорец:
- От тук можем да напусне къщата.
Събиране на леглото, погледнах надолу и видях много дълго стълба, дори замаян. "Е - Мисля, че - когато отида надолу по стълбите, не е нужно да погледне надолу, а след това пуснете".
Слязохме по стълбите, които завършиха с две чекмеджета, поставени един върху друг. И тогава е имало кутиите, които са подобни на пътя отдръпването в далечината. В края на пътя нараства цветя. Две самотни дървета бяха далеч.
След закуска, една четвърт от пътя се проведе без инциденти. И тогава някой докосна крака ми. Огледах се и скочи. Това беше Кейт.
- Защо зад си ти? - попитах аз.
- Отиваш бързо и аз съм бавен.
- Добре, ще отида малко по-бавно. Неусетно вечер дойде. Направихме спре, започва да се подготвя за легло. И изведнъж ми се стори, че някой се изключва леглото ми. Страхувам се, че затворих очи и не забеляза как сън. И аз се събудих в някаква стая, където имаше много снимки в злато, сребро и бронз рамки. В снимките тя бе показан на момичето, увито в одеяло.
Изведнъж вратата се отвори със скърцане и аз, които искат да избягат, се изтърколи от одеялото и скочи в прозореца на първия етаж. Момичетата седяха близо до прозореца и погледна към мен. Тогава той се завтече в различни посоки.
- Не се страхувайте, аз съм!
Видях близо две самотно дърво и бързо се затича към тях. В тъмното около дърветата видях фея, който каза, че ще ни помогне. Тя махна си пръчка и ние бяхме в техните вили. На ръцете и раменете, ние лежеше някакъв розов и син прах. В дома, измих, и след като докосна възглавницата, заспах веднага. Asterisk лежеше в краката ми. Така приключи нашето странно пътешествие.

юначен

Първият ден в Анапа

На сутринта на гарата в Анапа се срещнахме чичо Саша. Той ни заведе у дома си и исках да се заселят на втория етаж, но на втория етаж водеше такъв стръмен стълбище, което мама и леля Кейт реши: да живеят добре на втория етаж, но първата - по-добре. Нашата съседка е от четири години момиче Катя, тя дойде до морето с майка си и сестра си Таня и Маша.
На този ден, когато дъждът свърши, ние отидохме до морето. Миша, които дойдоха с мен, първо ми казваше:
- Не бъдете приятели с Кейт, а не приятелски!
И тогава той се сприятелил с малкото момиченце. Морето беше студено, силни ветрове. Леля Катя и Миша все още потънал няколко пъти, майка ми също и този път аз играех в пясъка със звездичка. По пътя към магазина, където сме решили да се скрие от бурята, Майкъл попита майка си да му купи огромен воден пистолет синьо. Леля Кейт допусна искането му. Майкъл беше щастлива. Той дори ми даде да се опита да стреля от пистолета си.
започна да вали, когато все още не сме достигнали магазина. Ние трябваше да се скрие одеяла и Asterisk Сложих си жилетка. Хората в магазина В началото беше малко, а когато дъждът се излива през покрива, добавят хората.
- Наводнение! - Миша прошепна и се затича от вратата. Ние, отбелязани със звездичка го последва и се вкопчи в стълб. Дъждът намаля за около един час. Ние сме уморени от чакане за него, за да продължи. Но тук е отслабена потока, а ние се втурнаха към къщата. Дъжд се лееше още по-трудно, ние се завтече по-бързо. Само за минути, за да стигнем до планината, където нашият дом е.
Кейт седеше в двора на масата и погали. котка! - Вие не преминат от другата страна на двора? - попита Миша.
- Не - каза Кейт - Аз просто отидох до плажа.
- Плажът не се счита, - прошепнах на Миша.
Тогава решихме да открием подарък "динозавър яйце", а след това "тиква". Яйцето се обърна зелен динозавър и яйце - лисича прасе блато цвят в черен костюм. Две яйца са бонбони и стикери. Майка ни ни помогна да открием изненади.
Вечер дойде. Взехме играчки - Миша автомобил "Фолксваген", а аз оформя - и отиде да играе в пясъка. Катя пълнени и солени пясъчни джобовете на всички наоколо. Миша не го харесва. Той построи вулкани и да ги погребат в колата му, която освобождава от пясъка. Ние се карали тихо. Тогава бяхме поканени открит вечеря. Всички те изяде тестени изделия, и аз ядох сирене и извара "далматинци", след това пих сок с круши филийки.
Star сложих в една кошница, която е донесъл със себе си. Майк ми говореше за състезанията. После отидохме да си легне. По този начин сложи край на първия ден в морето.

По пътя към плажа, измислих нова игра със звездичка. Бях Daly, Кейт - Chip и Звездичка - цип. Ние хвърли неузрели сливи в храстите, в дебела котка.
Когато стигнахме до плажа, първо отидох плуване Миша. Кейт започна да носи вода в дупката, която е вкопана Миша. Имах една яма, дълбока и тясна, като тунел.
Отидох да се къпя със звездичка, което се учи да плува. Морето беше спокойно, ние доплува до дълбоко място и се обърна назад. Майк каза, че е видял Spider-Man, той ходи по плажа и да правите снимки с момчетата.
- Би било хубаво и ние да направите снимка с Карлсон, - казах аз. Но, за съжаление, нашите майки напуснал дома си фотоапарати и Карлсън отиде от нас по-далеч и по-далеч.
Хайде време за обяд, и отидохме в трапезарията. Хората не бяха много. Ние измива ръцете си, седна на един свободен маса, а нашите майки започнаха да се обърне. На вечеря ядох каша от елда с масло и пих една вкусна ябълка и сок от череши. Миша се яде супа и пиене и същ сок.
Миша дома си с приятели се изкачи до балкона, и бих искал воден пистолет да стреля по тях, но пистолетът не работи. Мама купил Misha "дъвчене зъби", подобно на настоящето. След това започнахме да хвърлят зелени сливи в дебела котка, тоест, в храстите. След края на срещата намазва с крем, ние отново отидохме на плаж. Тунел в този момент не съм се оказа като правя това твърде близо до морето. Миша накрая хвана Spider-Man и е заснет с тях. Мама взе моя снимка за пясъчен замък, а ударът му беше Спайдърмен. Това изображение остана в паметта ми.
Този път аз не исках да напусне водата плуваха без очила, майка ми ми се обади, "Излезте! Излезте!" И аз плувах и плуваше, игра Чип и Дейл спасяване. Бил съм в тази игра Ядки и скочи хванати за ръце върху топката, въже бариера, основавайки се на ръцете му, аз отлетя и веднага падна, повишаване на облаци от спрей.
И накрая, ние се прибра у дома.
Вечерта, нарязани кръг Тула натруфен и, след като се третира чичо Саша го изяде. След това прочетох едно списание, и ние започнахме да се опаковат. Звездичката в момента вече лежеше в кошницата си.

Взех Миша и Катя да уединено място и каза:
- Днес имах една прекрасна мечта. Като че ли бяхме плаващ на въздушен кораб и трион. зелен облак! И този път прелетя над кораба на въже.
- Интересен сън, - каза Катя.
- Може би това се случи с нас? - попита Миша.
- Може би - отвърнах аз. По това време, ние бяхме призова за закуска.
На половината път до плажа звездичката уморен, а аз я вдигна. На брега на морето, аз обяви конкурс за най-дълбоката тунел в пясъка. Ние започнахме да копаем в същото време. Аз съм изкопал и се чудеше, колко е голяма тунела Оказва се, всички ние можем да се побере в него - но си мислех, тъй като в непосредствена близост до мен се оказа Миша и Катя.
Право доведе тесен коридор, в ляво имаше врата. Когато влязохме в тунела, вратата се затръшна. От двете страни на стените висяха портрети на герои от анимационни филми. Натиснах ухото си до една от вратите и чух шума на вълните. "Може би това е лагуната русалка" - си мислех. Най-сетне вратата висеше снимки на мускетарите. Зад някой дойде при мен, аз помислих, че е Кейт и Майкъл, и тихо отвори вратата. Нейният Д'Артанян се качи на кон, а другите мускетари седяха в кръг в ъгъла.
- О, - казах Д'Артанян, - кой е там?
- Вашите приятели, - каза Миша - няма нужда да се страхуват от нас. Изведнъж чух шума на морето, както и всички мускетари са близо до нас. Водата идва.
- Следвайте ме! - извиках, и отвори вратата най-близо до себе си. Мускетари се втурнаха към нея. След това затвори вратата. Пред нас се появи на брега, тук тя е празна лодка. Ние бързо се качи в него и заплува от брега, за да се измъкнем от тук. Небето потъмня, облаци стана. зелено. Вълните са нараснали като планини, лодката разтърси силно. Athos стигна до острието на меча и случайно е била пробита на дъното. Лодката започна да се пълни с вода. Ние бяхме по вълните. Е, че всички знаят как да плува. Скоро усети под краката на земята. Трудно стигнахме до брега. Водата беше ранен само Атос, той е бил толкова уморен, че не може да плува. Още веднъж бих скочил във водата, го хвана за ръката и заплува обратно. На брега, освен мускетарите, Миша и Катя беше моя съученичка Аня.
- Как се стигна до тук? - попитах аз.
- Така че аз идвам до вас, когато отвори вратата на мускетарите.
- Виж, - каза Миша - летящ кораб.
В близост до гора на страната на кораба беше лъжа, която се изкачи мускетари нас. Направляване на кораба беше лесно. Летяхме, без да знае къде отива.
Athos изведнъж след рязко навеждане напред едва не падна зад борда, но аз го държат.
- Благодарим Ви! - каза Атос.
- Ни най-малко - казах аз, гледайки напред.
- За да се определи къде отиваме, някой трябва да сляза и да лети с кораба на въже - каза Д'Артанян. - Но аз не мога, аз съм замаян.
Портос не каза нищо, защото си от морска болест. Athos още по-бледа.
- И аз - казах аз, отидох на въже през борда и прелетя над кораба. Скоро видях на острова.
- Земята! Земята! - извиках аз ентусиазирани гласовете на своите приятели. Слязохме до населен остров, където са живели само момичета. Те бяха много изненадани да ни кораб. Обясних им, че ние сме спасени от потопа.
Заведоха ни в един двор с мека мебел. Аня със звездичка готвена храна, момичета и техните въздушни гости седнаха на масата.
- Какво има, Мери? - Попитах едно момиче в друга.
- Супа или нещо друго?
- Тази супа-изкоренят - каза Маша.
Dish да угоди на всички, дори и мускетарите.
- Време е за нас, за да се прибера вкъщи, - казах аз.
Ние се връща в първоначалното си място, но корабът не е бил там.
- Как да се приберем в къщи? - Атон повалят. - Мога да се удави.
- Не се притеснявайте - каза Маша, - имаме много лодки. Ще ви дам един.
Качихме се в лодката, мускетарите взеха греблата, и приветлив остров скоро изчезна от погледа.
Накрая удари земята. Ние ходихме на плаж, където тръгнахме. Казахме сбогом на мускетарите и отиде у дома си, като се съгласи, че нищо не кажем на нашите майки.
По време на нашето отсъствие, никой на плажа не е търсил за нас, всичко е все още безгрижно слънчеви бани, плуване, играе волейбол.
- Отиваме у дома! - каза майка му Миша и Катя хванат с нас. Звездичката седна на ръцете и задрямал ми.

В града на ковчеже, в улица pugovichek живях едно мънисто. Фермата тя не е имала голям, две струни, топка и игла.
Всяка сутрин се събудих топчета с надеждата, че някой ще се установят в непосредствена близост до нея.
Тогава един ден в града се появява perstenek.
След като мъниста отиде на разходка и видях съседката си. Тя наистина иска да се срещне с него. Оказа се, че той е мечтал за това. Така че те се срещнаха и стана част от една разходка заедно.
След perstenek каза мъниста тъжна история, че той има сестра топчета, но тя е загубена. Представете си изненадата си, когато разказа за къщата на топчета, където живее и преди, и че тя има брат.
Perstenek започна нещо предположение. "Това, което му беше името?"
"Perstenek", - каза топчета.
"Разбирам. Ние сме брат и сестра!"