Обучение за премахване на визовия режим между Израел и Русия, ние решихме да отидем на екскурзия до Храма на Божи гроб в Йерусалим, и в същото време, за да посетите нашите роднини в Израел. Чрез закупуване на билети в самолета, в туристическата фирма, и извадете здравно осигуряване, жена ми и сина малко отлетя за Израел. Седнахме в комфортна самолет и след доста кратък полет бяха на летището Бен Гурион в Израел, тъй като ние се приземи в Светите земи късно през нощта, то не беше претъпкан, но това се чу по целия родния руски език.

Бяхме посрещнати от роднини, те имат много години на живеещи в Израел. Срещата беше топло и добре дошли след дълго седяхме в колата и се отправили към дома си, така че ние отпочинали малко и подготвени за активен отдих. На следващата сутрин, вече са в очакване на един от най-старите градове в света - Великата и Majestic Ерусалим и основната ни цел - Божи гроб.

На сутринта се събуди седяхме в колата и отидох до столицата на Израел, Йерусалим, ни казаха, че това кратко пътуване, защото - както бяхме в Тел Авив. И наистина, пътувахме повече от час и не забеляза как лети времето. Около всичко е ново и вълнуващо и различно и не може да бъде. След преминаване на високи сгради на Тел Авив, ние бяхме на магистралата, водеща до Ерусалим. Пътят, който върви надолу, след това отново стръмно изкачване нагоре и отново надолу. Карахме през издълбани преди, много векове, преминаването между планините и ние решихме, че ние изведнъж се озовахме в далечното минало.

В зелените поля на машината, на която са разположени живописно няколко цветни къщи, редуват с вековни гори и напротив, ни се стори всичко фантастично и някак нереално. И накрая, на пътя рязко вдигна и пред първата къща видяхме тази приказна, древния град, град на три религии. Ние все още продължава да се изкачи нагоре, където старите сгради, построени по най-цар Соломон заменят с нови високи сгради.

Навсякъде по улиците, които видяхме хора, облечени в черни костюми, това е класически дрехи ортодоксални евреи, от разстояние, те са много подобни на пингвини, дори и походка имат същото :-))) И накрая стигнахме до стените на стария град. Оставянето на автомобила в предната част на стария град, тесен проход, преминал през стените на града. Никой от нас не знаеше как да отидат в храма и малко се скитат из древния град, видяхме поклонници и ги помолихме да ни покаже пътя, се оказа, че ще трябва да премине през арабския базара за да стигнем до храма. И ние отидохме в тази посока, възхищавайки се на пътя на красотата на древния град, той стоеше в продължение на хиляди години и видя много войни и кръв, дори и сега, векове по-късно, той е бил поставен пред нас в оригиналния си слава.

Шум и викове, ние осъзнахме, че отиваме в правилната посока и подход към пазара. И изведнъж, след като премине на няколко десетки метра, се озовахме в средата базар. Това е неописуемо чувство, като че ли са били транспортирани преди няколко века в миналото, навсякъде около нас имаше много магазини, които продават всичко, което искате, от ръчно изработени килими за всички видове малки подаръци, също имаше много магазини за бижута, а в някои продават евтини бижута в други са доста скъпи златни бижута. Имаше много туристи, и крещяха някои доставчици във всички гърлото, наричайки ги да дойде при него в магазина и купуват някои дреболии.

Ние влезе в храма, и точно на входа се намира на дъното на което се измива господа. Почти всички, които дойдоха в храма падна на колене и го целуна. Отивате около леглото, за отидохме по-нататък в храма. По стените са окачени с икони на различни светци около много свещи горяха, всичко беше красиво декорирани и малко задушно дължи на броя на хората, и миризмата на восък. И така, видяхме тълпа от хора, това е началото на свещения огън, за да запалят свещи, застанал малко, няколко опаковки от запалени вощеници закупуват на пазара и веднага го погасява. Сега е свещи горяха свещения огън, слезли на Великден.

Малко по-скитане, се отправи към изхода на храма. Преминавайки през двора и нагоре по стълбите, ние отново се озовахме на пазара. След като става напред, ние решихме, че там, където си дошъл, най-накрая се обърках, но в крайна сметка стигна до пазара и се озовахме в район, където повечето хора носеха черни костюми и шапки осъзнали, че той е в еврейския квартал, решава да посети и легендарния Стената на плача, която е толкова чухме много. След като посочи, как да стигнем до там, ние отдавна скитал древните улици на надолу, после обратно нагоре по стълбите.

От веднъж огромен храм, който е бил разрушен от вражеските войници запазен много висок каменен зид 25-30 метра височина. това е Стената на плача. Мястото е наистина необичайна от удари го малко успокоение, дори гълъби предпочитат в своите ниши правят гнездата си. След като направи няколко снимки и постоянно не много да се върнем. След известно време, ние го прави безопасно за колата, уморени, но щастливи това пътуване. Качихме се в колата и се претърколи назад. Така завърши нашето пътуване до града, в който по чудо съжителстват три религии.