Теодосий → Почивай в Орджоникидзе (Serial плаж и Dvuyakornaya Bay)

След като посети Provato залива, към който минава през село Орджоникидзе, разбира се, исках да видя, и втори залив - Dvuyakornaya (или Dvuhyakornuyu). Водите на залива мие от източната страна на нос Kiik-Atlama и според местните жители, тук морето е спокойно, ако Provato буря, както и обратното.
Пътувахме с автобус 23А от главния пазар в Феодосия 3.5 UAH (половин долар), управлявал 20 минути. По пътя към разговорите с влюбена двойка, която също ще посети Dvuyakornaya първи път. Решавайки, че с по-забавно, ние са обединили усилията си, за да търсите кратък път там.
На този ден видяхме отново, че няма нищо по-добро от картата не може да бъде ... Фактът, че първият ъгъл на въпроса: "Но как да стигна до Dvuyakornaya" махна в несигурна посока и каза: "там")) Ние вече знаеше че малко село, така че да вземе думата и отиде направо в автобусна спирка в правия път на югоизток.

Почивай в Орджоникидзе (фабрика плаж Dvuyakornaya и дафинов)

Както и в Орджоникидзе микроклимат: винаги има лек морски бриз издухване, затова няма комари.

Разбира се, тази част на селото е много различна от тази, в която ние бяхме за последен път. Вече няма оживените ярки хранене къщи, по-малко коли. По пътя, ние виждаме, скупчени къщи - всеки използва повече или по-малко подходящи терени ...

Ходим бавно в продължение на десет минути, а това е вече от дясната страна можете да видите на достъпа до морето.

Почивай в Орджоникидзе (фабрика плаж Dvuyakornaya и дафинов)

Неописуема красота! Ledge, доколкото може да се види обекта на селото и синьо-синьо море ... От морето, за да сляза бетонните стълби, за удобство дори направи парапет тук. Преди стартирането на туристическия в очакване на срив, който продава всичко необходимо туристи към морето през лятото: бира, вода, чипс, бисквити, бисквити.

Това е страхотно, защото, ако не закупи "провизии" в селото, по пътя на сергиите няма. разумна цена, изпълнени с купувачи и продавачи.
В самото стълбите е местна механа на открито с ярка ostrounym нарича «Beerloga».

Почивай в Орджоникидзе (фабрика плаж Dvuyakornaya и дафинов)

Нашите нови приятели са предложили да погледнете тук за минута, да се освежите студена бира. Ние се съгласихме и резултатите не закъсняват. Тук всичко е просто, дървени маси и пейки са чудесен избледнели тента. Но бирата е вкусно и студ, приятелски настроен персонал. До нас е на почивка група от момчета, които се играят на музика на китара и тамтами. В комбинация с хладен бриз, приятен спътник, и прекрасна гледка към морето на опита е просто супер!
После отидохме до морето.

Техните пъпки могат да се консумират кисели каперси се смята за деликатес в средиземноморската кухня. Ние някак си не ми харесва, а на югоизток са доста по крайбрежието.
Върнахме се на спирка и се приближи до голяма карта, но забележете, че само слепите можем))

Почивай в Орджоникидзе (фабрика плаж Dvuyakornaya и дафинов)

Стана ясно се вижда тенденция за по-нататъшни начини: чрез пазара, дворовете на жилищни помещения и по-нататък по пътя към морето.
Пазарът е продукт-фаянс, а именно, можете да си купите като маска, плавници, бански и картофи, ябълки, дини и др.

Пейзажите тук са доста пусто, много малко зеленина.

Почивай в Орджоникидзе (фабрика плаж Dvuyakornaya и дафинов)

Но можете да отидете и да се насладите общуване в тишината, която нарушава само от вятъра, размахвайки рядка растителност и буйните скакалци, които прескачат е буквално под краката ни.

И накрая, в морето пред нас ...

Действително, от вълнението тук е по-силна, отколкото в Provato.

Почивай в Орджоникидзе (фабрика плаж Dvuyakornaya и дафинов)

Според картата, стигнахме до плажа с името под седло.

В сравнение с всички други плажове в Орджоникидзе, които могат да бъдат достигнати "цивилизован" на магистрали и пътища, е най-малко хора.

В далечината, някои от момичетата правят слънчеви бани гол до кръста, но в общи линии има нудисти.

Почивай в Орджоникидзе (фабрика плаж Dvuyakornaya и дафинов)

Вълните са достатъчно силни, следобед отиде още по-далеч и почти залети с голям камък в пълноводие.

Bay Наименование оправдано - Dvuyakornaya тя отдавна е наречен, защото съдът не можеше да направи, освен ако са налице две котви.

Потопете се в тази част на залива, решихме да разгледаме плаж Krasnyachka, което е по-близо до бившия торпедо фабриката. Но за да стигнем до там с нашата доста трудно под седалката, или по-скоро, за да слязат на водата изобщо е почти невъзможно.

Почивай в Орджоникидзе (фабрика плаж Dvuyakornaya и дафинов)

Малък скалист pljazhiki разделени един от друг чрез проекции като крие от туристи. Може би има и друг начин, но за да го гледам веднъж вече. Няма значение, ще се върнем към това царство на синьото море, скалите и огромната светлосиньото небето. И повече от веднъж.
... ..Uezzhali ние бавно. Зад ъгъла отново се стрелна между хълмовете и морето е една от най-красивите кътчета на Крим - Орджоникидзе.