Ние имаме, по някаква странна семейна традиция - всеки рожден ден, за да отпразнуват само двамата някъде сред природата, далеч от дома. Миналата година това беше Балхашски и Исък-Кул. Това решава да отиде в Алакол лечение на нерви и подобряване на имунитета. Как стигнахме до езерото можете да прочетете и да гледате ТУК.

Почивай в езерото

Алмати отиде до 05-00 и 15-00 вече са тествани водата на брега Akshi.

Дойде през селото, ние решихме да отидем до Koktumu.

Въпреки човешката паниката вековни, че всичко, което трябва, ако не откупи, да резервирате предварително, местата в двете села се оказаха достатъчно.

Почивай в езерото

Цени от 3500 тенге от частни собственици и от 5000 тенге на човек на вечер - в общежития на. Обикновено това количество включва три пъти на ден.

Тъй като съпругът ми имаше имен ден, а с Алмати пътувахме (да, луд!), Маринована кебап, беше решено да прекарат първата нощ на плажа, а на следващия ден, бавно, да се намери цивилизовано жилища.

Два часа по-Отне ни да се намери прилично място за романтика. Места, в действителност, това е много, но това е твърде пренаселено, а след това Кур осеяна нашата "интелигентен" от посетителите.

Почивай в езерото

И тогава, съвсем случайно, отидохме стоеше сам в къщата на пустинята.

Гай дълго обикаляне в двора, по въпроса дали е възможно да карам до езерото, тържествено заяви, че това е възможно, но районът е частен и затова такса - 400 тенге на човек на ден. Заинтригуван, ние решихме да видим какво може да има толкова интересно.

Оказа се, абсолютно прекрасен dzhigidovom в къмпинг гора намира. Разстояние от п. Koktumy да го около 7 километра по брега.

Почивай в езерото

Колкото по-близо до езерото, толкова повече билки.

Около много цветове и невероятен брой различни пеперуди.

Защо стана ясно, че времето за намиране е добре похарчени.

Почивай в езерото

В къмпинга, преброихме около тридесет автомобили. По принцип, с Алмати и руски числа. Тук и там може да се види цялата палаткови лагери с палатки, барбекюта и други туристически обрати.

Пешеходна млади майки с бебета в колички, кучета та и дори се наблюдава огромна червена котка с широко отворени очи изумление.

Важно е, че на брега на морето тук е широк, с лек наклон.

Почивай в езерото

В първите няколко минути аз самият zaimela нова приятелка на име Dzhekesha.

И все пак след половин час в близост до счупен палатката весело пропуква огън. За щастие, шатра и барбекю винаги пътува с нас в багажника само в случай на пожар, рано или късно, но със сигурност ще се случи.

Uzhik Гош, той е Гог, той е - tvoyuzhmatuberiteegoktonibudyaboyus!

Почивай в езерото

До вечерта, а дори и изчиства малко posansetilos.

Рожден ден, уникално, запомнящо се оказа.

Ние бяхме малко късмет с времето: дъжд падна няколко пъти, но водата е почти винаги топло и ние плува.

Почивай в езерото

Къмпинг състои от уютни поляни, обитавани от много живи същества, летящи папуняк, растат гъби. Организиран на територията на тоалетните, има маси, пейки, събиране на боклука, а собствениците могат да си купят домашно приготвени сладкиши и мед.

На следващия ден решихме да останем още една нощ, а след това още един.

Когато приятелите ми снимки свален Koktumy пренаселени плажове, където няма място да се откажа от една ябълка, аз искрено вярвам, че ще я намери, че не трябва да се борят за място под слънцето или на дъжда.

Почивай в езерото

Намерете снимки на момчето. Намерени? Сега намери чаша чай.

Водата на езерото е само една песен: привързан, хубаво тяло и малко сапун.

На един слънчев ден Алакол и всичко наоколо се променя.

Почивай в езерото

А планина в далечината и привличат хората към него.

Разбира се, не всеки приема за себе си формат почивка. Въпреки, че съседите си, ако се съди по колите изглежда далеч от бедните хора. Едно семейство, с когото се срещнахме, се стигне до това място за шеста поредна година и не натруфен не ги донесе в курортите. Вярно речем миналата година заплатите се увеличиха от 350 до 400 тенге тенге вече. Кризата обаче!

Хората около били приятелски, нещо като култ на любителите на природата.

Почивай в езерото

съсед ни от другата страна на поляната, almatinets средните години с две деца и малки, хипер-активен племенник стигна до базовия лагер на втория ден. Два дни преди това са живели в "хотел" в Akchah. Както той каза, да плати 40 000 тенге, и така не разбирам защо: малки задушни кабини и ястия на редки аматьор. Въпреки, че вероятно някой като късмет.

Бяхме поканени на чай, конфитюр и са били лекувани с прясно уловена риба. Точно като тези, предлагани продукти, ние поздрави и пожела лека нощ. Боже, аз съм сто години не са били толкова спокойни в тези четири дни.

Всяка вечер ние тематични кулинарни-комплекти.

Почивай в езерото

Аз дори не си спомням кога за последен път съм ял печени картофи на жар.

Един ден, аз реших да отида в планината. Пътят определят чрез т / е пункт "Koktuma", е около 3 км от лагера. Туристи висят там за питейна вода и за попълването на стратегически доставки.

Идеята е да се получи на планините и оставени идеи. Пистата в посока на п. Dostyk (Приятелство) бе западнал до такава степен, че ние се страхуват да я оставя голяма част от hodovka и се обърна по посока на цивилизацията.

Почивай в езерото

Имало едно време, в осем годишна възраст, аз отидох по този път. Но след това тя изглеждаше идеално, макар и планините са по-величествени.

На тази писта намира Zhalanashkol лечебни езеро (езеро гола) минути Уикипедия: езеро, а не липса на повърхностни притоци, нито каквито и да било отпадни води. Популярен като място на кал. вода езеро е солено сулфат-бикарбонат - натрий. На блатистите брегове на много сол глина, хумус езеро растителност.

Като цяло, от Ucharal път е добра само до п Akshi допълнително да Koktumy -. Най-малкото за бокса, но вози, а след това започва пълна офроуд, въпреки че може би съм нов в тази дума, и сеят раздор.

Почивай в езерото

Пътят до п. Kabanbay (Andreevka) през планините.

Оз. Алакол гледка от планини.

Природата наоколо, разбира се, красива.

Почивай в езерото

С празни ръце, ние решихме да се обадя в Koktumu.

Една от централните улици Koktumy.

Цени средно около 50-100 тенге скъпо Алмати. Бира - 200 тенге, коняк като ракия виждал от 1300 KZT (имаме 750 KZT), пушени - 1600 KZT, шоколад плочки - 280 KZT, пакетчета чай - 250 KZT, слънчогледови семки, крутони - 160 KZT, домати - 450 TNG, краставици - 350 TNG, дини - 90 TNG на килограм т.н.

Почивай в езерото

Кал лечебна с Zhalanashkol продава 500 тенге за килограм.

Купете си малко vkusnyashek, отиде "вкъщи". Ние бяхме на прощално парти с нови приятели преди да се върне към Алмати.

На Алакол прекарахме четири дни. Това бойскаут кратка ваканция, за мен, беше истинска изненада. Оказа се, аз живея в палатка за повече от една нощ, а не истерия. Оказа се, буболечки, паяци - доста сладки същества, които ви се страхуват толкова, колкото да ги има. Оказва се, че бях забравил как кадифен, с разсейване на блестящи звезди, небето е извън града. Оказва се, че готино да слушат шумоленето на вълните сутрин и заспивам под звуците на дъждовните капки върху крилата на палатката. Оказва се, страхотно да седи около лагерния огън и да поговорим за всичко. Оказва се, че не можеш да живееш заседнали в Интернет и не гледам часовника на всеки пет минути. Оказва се, за смешно пари можете да получите удоволствие не по-малко от stotyschmillonov. Такива случаи.