От Москва до Анталия

Здравейте на всички фенове и читатели autotravel съответния раздел в Drôme.

По-долу са моите пътеписи за нашето пътуване, преместване от Москва до Анталия, Турция: баща + майка с две деца, едното от които е нашата четиримесечно бебе.

Опитът autotravel не е толкова голямо, но не мога да кажа, че не е.

Оставихме дома в 8:30 часа, почти по план. Пръстен преминал, можем да кажем, добре, а сега ние сме на М4. От Москва има голям поток от автомобили, а след това, след като е намалял на 100 км поток. Road частично платени, но с добро качество и да карам не по-малко от 100 км / ч. В района на Воронеж бяха около 15:00 часа. На следващо място, планът не е достигане на Ростов, прекара нощта предварително, за да резервирате апартамент в град Kamensk-намерена на сайта ежедневно под наем около един месец преди датата. Въпреки това, ми звънец около пет вечерта с напомняне за резервация агент изненада. Тя каза, че е забравил за споразумението преди месец. Но аз бях готов да се намери нещо друго и се обади след половин час, като предлага опция. Предлаганият апартамент е почти в същия район и е годно за нощувка. Скромно, но всичко е чисто. Това беше първият ми опит за апартаменти под наем, като алтернатива на настаняването.

На този ден, направих рекорд на движение със семейството си - точно 1000 km.

защото сутринта имаше малка случка - нашия малък пропуск от моя siganula леглото на пода (нищо не се случи), а след това да си тръгнем час по-късно.

Спомних си за Drome четох, че в Ставропол трафик полицаи не са толкова пристрастяваща, колкото на територията Краснодар и Ростов реши да мине през Ставропол. Пътят беше на една линия, понякога добро, а понякога и се качи максимум 50 km / h. Когато Nevinnomysska отново отиде до главния път, малко съжалявам, защото това е с две платна в една посока, и че е възможно да се поддържа скоростта на около 100.

В момента, в апартамента не е осъден, защото Аз не знам къде да бъде в състояние да бъде достигнат в рамките на ден. Но се оказа, че нищо не е наредено: около 19 часа в режим на здрач, аз започнах да търся мотел, но никой не е имал. На гарата газ попита: Казаха ми, че за Беслан и няма. Реших да отида и да се огледам, изведнъж виждам пътя. Така че отидохме за дълго време. Беше тъмно, пътищата са тесни, елегантен местните шофьори много, всичко лети с включени фаровете на фаровете (!), И започнахме сериозно да се тревожи за настаняване, както преминат границата през нощта и отиде в паспорта с две малки деца, аз, и най-вече на жена си, не искам да. Имаше идея да отиде в booking.com и за хотел в Владикавказ изглежда, сме много близки. Така че ние се спря точно за зареждане с гориво, а някои друг кафе. Жената казва: "Иди, купи пай" (ние всъщност не яде по пътя). Ходя изтича жена, той пита дали ние с тях. Аз казвам. "Кафенето" Тя беше малко разстроен, "Мислех, че в хотела." В хотел. Освен това, радост не знаеше граници. Това беше един мотел в близост до пътя с добър брой, с всички удобства. Ауспусите на автомобилите директно към входа на помещението, в кутия, изработена от метална ограда и порти могат да бъдат заключени. Като цяло, от което имаме нужда за пътника, който има почти целия си в колата. А цената е нелепо, само на 1 THS. че, по мое мнение, много приемливо, ако не и да кажа, че е много евтин. Карахме 700 km на ден.

От Москва до Анталия

Оставихме мотела в 9 часа сутринта. Бавно, в 10:20 часа бяхме на границата и за моя изненада, имаше трета. Веднага бяхме допуснати в митническата зона, както и в рамките на 5 минути проявявам паспорт. Попитах дали да отидат всички пътници трябва, включително и 4-месечна възраст. Каза нужда. В този случай, вятърът духаше много силен! Аз веднага даде всичките четири паспорти на нашия граничен служител казва: "Всеки е вашия документ. Един по един. " На грузинска страна са по-хуманни във връзка с хора от всякаква националност, и по-специално децата. Паспортите съм дал всичко наведнъж и охраната на грузинската граница ме помоли да карам кола и стои в предната част на прозореца, така че той може да види всички пътници, така и ние не трябва да оставя колата. За пореден път съм убеден, че е възможно да се научи / захващаме за работа в човешкото в такива структури.

След това се пропуска. Ние имахме късмет. Пътят беше сух, минималната температура, при прохода беше плюс 8. спря в арката на дружбата на народите. Някои машини с региона на 77 и 64 години са получили за паркиране в най-арх. После съзря това, което те са в колата си има бърз маса импровизиран с напитки след това.

След необходимите процедури, ние отидохме на разходка из Тбилиси. Но тъй като ние бяхме с детска количка, скоростта на движение е ниска, че е необходимо да се движи по многобройни изкачвания, което не е оборудвано със специални рампи за паветата и класифицирани на по-тесни тротоари.

От Москва до Анталия

Една разходка в парка, в близост до моста ( "Spacer") на Metihskoy църква, в която детето е достатъчно, за да се движат по хълма, взе душата след 2.5 дни седи в столчето за кола. Вечеря в добро автентични кафенета с добро приятелско обслужване. Всичко беше вкусна, и, разбира се, ние сме се радвали на червено вино, богат тъмно червен цвят и сладък послевкус. За три, включително едно дете, а тя яде и пи Изненадващо голям брой (като грузински кухня :)) Остават 2 хиляди души. Разтрийте. включително върха, след като влезе в сметката. Много добри цени.

Грузия се появи времето е един час напред, затова тръгнахме в 9, а те - на 10. Отиде Тбилиси в другата посока, наляво пистата без големи проблеми. Водена за Батуми, защото Реших да отида до Анталия през Трабзон. На около 100 км на пътя - отлична магистрала, а след това всичко свърши, а останалата част от пътя е един платно във всяка посока, понякога по-заети, понякога не. Част от пътя, изминат от планината серпентина, доста добре. Температурата беше оставен от 18 (в планините) до 28 градуса по равнината. Около три следобед отидохме до морето. Температурата спадна до 20 градуса. Ние зави наляво в посока на Батуми. Кобулети спря, защото деца, или по-скоро детето е имало 5 години трябва да се затопли, и аз исках да открие сезона и я отвори. На входа на Кобулети ние се обръщаме надясно към морето, а на огромен паркинг от морето, имах един, както и, по целия плаж. Слънцето се е затоплил достатъчно черен пясък, и това беше възможно дори да се правят слънчеви бани, но морето е доста освежаващо, но аз плувах за около 5 минути.

Освен това, ликвидация чрез множество градове, тесния път пристигнахме в Батуми, където по невнимание е слязъл от главната магистрала, така да се каже, и е бил на улицата работи по протежение на брега. Това е доста приятен и жалък, за разлика от други градове, където сравнително бедни. В тези "лоши" градове особено изненадани от огради, не само, че от всеки материал под ръка, но дори и небоядисани. Очевидно е, че боята - лукс за тях. По-интересен момент: в Батуми видях въжето се протегна между къщи с пране висящи в средата.

Още по залез слънце премина грузински граница в продължение на 5 минути и още 30 минути от турците загубили, защото автомобили позволени в един коридор, а турците изкачи нахално от своя страна от втория и третия ред, т.е. Това беше най-тясната врата на трите серии в едно. Турската граница бяха очаровани повече хаос! Но точно както казах, половин час по-късно, след като получи печат в паспорта си при вноса на превозни средства в продължение на шест месеца, отидохме в тъмното по пътя за Трабзон шик. Не достига малко, за да Трабзон, аз съм през booking.com, открих близкия хотел.

Днес, през целия ден, посветен на Кападокия, и ние не отиваме. По-точно от хотела се отправили към музей на открито, и се намира на 5 минути с кола. И след това отиде да Cavusin (10 минути), за да се изкачи върху руините на манастира и различните пещери, или по-скоро от това, което е останало от тях, защото твърди туристи тъпчат всички тези ходове. Детето ми също не изостава и хукна пред мен през пещерите, добре, много й се искаше да се изкачи навсякъде. Оказа се, че тя не се страхува от височини, и спря в самия край на скалата, а след това аз продължавах да го okrikival и се страхува за нея и тя каза, че се страхува за себе си (и това е на 5 години!).

Разхождайки се с рак на гърдата и бебешка количка през пещерите не е много удобно, но програмата е изпълнена поне основни познания за Кападокия имаме почивка ден пътуват също. И за да се върна тук още по-необходимо, тъй като не са били покрити другаде и каньона. Така че трябва да дойде, и ако децата, а след това се започва от 5-годишна възраст, за много разходки и катерене.

Сутринта започна с факта, че аз настроите алармата за 5:30 сутринта, за да видите извисяващите балони. Тук местен привкус: рано сутринта много балони вдигна на туристите да се срещне с зазоряване високо над земята. В допълнение към удоволствието от летенето и среща зората вероятно прави страхотни снимки в цяла Кападокия. Е, аз се събудих дъщеря, а ние сме на десет минути от отворен покрив веранда нашия хотел се възхищава много цветни балони, плаващи във въздуха.

От Москва до Анталия

Допълнителни такси, тръгване в 10:00. И на добри пътища през Коня до 17 часа, ние рулира до брега на Средиземно море в района на Манавгат. Друг час път покрай морето, а ние сме в Анталия.

Направихме го! Пътувахме от Москва до Анталия с петгодишен и четири месеца на дъщерите му точно 4000. Km! Благодаря Nissan Qashqai + 2, което се оказа, че е добър и комфортен автомобил.

PS За ДПС:. Над 4000 километра бе спряно, след като на входа или изхода на Северна Осетия, очевидно има всичко чуждестранно забраняващ и сила в каравана нагоре (по мое мнение, унизително и безполезна процедура, но в нашето състояние на по-голямата част, така че този епизод То се вписва в нашата реалност и не се открояват). Още правила не са нарушени, аз се опитах да карам внимателно, може би малко по-бавно, отколкото би могло да ehatsya, но още повече, че никога не се забави. В Грузия и Турция не е нужно фиксирани позиции на ДПС. В Турция, след като разглежда като местно ДПС затваря една лента на две и селективно да спре за проверка. В този случай, спиране на приблизително всеки трети автомобил. Аз не съм спрял. Четох за Drome, че външната лоялност. Проверих. Очевидно, това е. Също така, аз не разбирам напълно турските разпоредби. Всички населени места са обозначени на син фон. Navigator, показващ максималната скорост от 50, но на местно и качи 90 и 100. Пътят е добър, местно муха и започваш 60 и си мислиш, толкова, колкото можете?

За цените на бензина: в Грузия, нашият бензин е по-скъп с около 1,5 пъти, в Турция 2 пъти. Турция и да е дизелов двигател, тъй като Цена на дизеловото (MOTORIN) на сто до 25% по-малко, отколкото за бензин (ако не се лъжа, бензина те имат само един 95ти там). А на газ по-евтино се удвои в сравнение с бензина, обаче най-доброто от всички наоколо с газа.

Нормално доклад, ние се надяваме, ще допълни пътуването замяна. Основното, което не е вода и текстовете и лесна за четене.

патица преди критикува пътуването си най-малко 200 км от вкъщи с бебето, а след това да критикува.

Моят път към Трабзон е една и съща, само ден по-късно. Всички също инхибира всички ДПС все още Ставропол Мисля, преди самата граница на Северна Осетия.
И това, което стоеше в Анталия? С руски език там е по-лесно? Преместване в Сиде и Алания на юг. Има много по-чист и по-цивилизовани.

Той не каза.

//travel.drom.ru/17966/
//travel.drom.ru/19053/
//travel.drom.ru/25497/
//travel.drom.ru/24926/

Въпреки това е ясно, че сте в твоята възраст, когато хиляди километри зад и деца са израснали, можете да изненадате тази разлика, че на митинга на Воркута от пътищата през зимата.

Точно така, мед. Но в действителност, ако бях по време, когато, при липса на други превозни средства, които работят в мебелна фирма, оборудван с кабина "Москвич" - обувка, собственик, чието време е бил под пилотиран вариант, прикрепен към средата на въртящата се офис стол, сложи я 9 -годишен си дъщеря, както и правото на жена си, и отиде за първи път от Сиктивкар до Анапа. GAI ofigevali, гледайки в кабината, и прости неоформени обновяване машини за довършителни качество "салон" и този необичаен вид транспорт Kinder. И така отидох за първи път в семейството на морето.

Браво. Добър под наем.)

Успех за в бъдеще!)))

Браво, сигурно с малко дете umenja дух не беше достатъчно, за да Турция само до границата за първи Най-близкият град е управлявал :))

Moore и Moore Apnimashke =)
Човекът - архитект на собственото си щастие, което искате щастие - Куи тръгваме!

О, добре направено! Този път ще се усвояват, но с такива деца.

----------
Ние пътуваме за да направят живота ви по-интересно.
www.profcom.com.au

Ирене, че не е необходимо. ))))
. (Акцент се поставя))))).

Но преди да излее викът на душата попитам Reiser количество на движение. Докладът е доста слаба, независимо от качествата на родителите.

Всичко, което ние не правим ubivaet- забранено.

Да Не напразно, все едно, но по същата причина, само тъжен и вечно недоволна майка portit.Takoe чувството, че го задвижва от присъдата suda.A където бензиностанции, къмпинги, обслужване. Зададените Gia недостатъците в около доклади, на които присъствах, какво ти направи, хвалят мен най-скоро! Тази кола тема и хора, интересуващи се от обучение за начина, по който да се зареждат, за ремонт, за да прекарат нощта, какви условия граница пасаж ITD и усмивка някъде MAMA ,

Добър рекорд, браво!

Ако трезвия поглед към живота, който искате да се напие.

Ирене, че не е необходимо. ))))
. (Акцент се поставя))))).

Moore и Moore Apnimashke =)

Между другото, когато Стрийт буря.
дълго време, тъй като той не може да види))

Moore и Moore Apnimashke =)

Нещастни деца, родители sadomazahisty.
Две деца, един от които grudnichok -ay не ми пука, нека ги оставиха в колата.
Grudnichok падна от леглото - о, да, също не ме интересува, нека побързаме на пътя.
Изглежда, че родителите в детството твърде често отпаднали от леглото с главата надолу, в противен случай аз не знам как иначе да се обясни подобна жестокост срещу деца.
Европа е най-вероятно отдавна е лишен от родителски права ще бъде.

Благодаря ви, всичко е наред!)
. но вие трябва да мислим за това, възрастта е ..))))))

Слизай от Москва до Сибир ходи!

Браво! Не слушайте отрицателен! Продължи пътувате с деца!