Гърция »Санторини» От Крит до Санторини. Фира и Ойя.

Първата част от историята на пътуване до остров Крит до остров Санторини.

Rising рано сутринта и призова такси до хотела от село Херсонисос (Херсонисос) стигнахме до пристанищния град Ираклио (Ираклион). Тук, в 8.45 отидох до остров Санторини (Santorini) огромни моторна лодка SEAJETS.

От времето, в което изпращаме грешен час. Само купуват билети са се научили, че лодката е на път да отплава. Наистина не разбирам къде е той, се натъкнахме на улицата с надеждата за бързо придвижване. Когато това се случва, първо ние се завтече по грешен начин, но дойде наоколо и попита охранителят, че имаме правилната посока. Портата до кея вече е затворена, когато ние се завтече към нея. Пфу, едва успя!

Пред нас е огромен размер лодка.

От Крит до Санторини

На приземния етаж има много коли и мотоциклети, и са разположени на втория и третия етаж на пътниците.

След няколко минути на остров Крит остава далеч назад.

И дори след 3 часа ние плавали до остров Санторини (Тера) - основният остров Санторини. От пристанището до центъра на Фира (Фира) автобуси. цена на билета за 2 евро. Автобус се издига през тесния серпентина. С необичайна спектакъл на ужасен автобус.

От Крит до Санторини

Санторини предимно скалист остров и пътища са от значение - това се издигне и да слезе. Не е нужно да се окаже малко физическа сила. И това не е толкова лесно, особено в горещо време.

Благодарение на тесните пътища в Санторини е построена благодарение на работната сила на магарета. Them издръжливи животни, проведени на материалите за строителството на сгради, както и днес туристите.

Санторини е много различен от всички непубликувани ми места. Около много добре. Хармонично цвят построен град архитектура.

Невероятно цвят морето.

Зашеметяваща гледка към планината.

можете да стигнете до съседния остров Санторини от град Фира. В долната част на пристанището, където лодки заминават.

От Крит до Санторини

В града много приятен поглед на архитектурна украса. Например, тази лодка.

Или да вземем такъв купол.

Има много елементи, красиви очи.

От Крит до Санторини

Дори жилищата двор изглежда като нещо специално.

Бавно стигнахме края на града. Хората тук са много малко, понякога случайни хора са били. От тук можете да вземете оглед на голяма част от град Фира.

От началото на вечерта, ние доста уморен. През цялото това време зад него имах раница с неща. Върнахме се, за да открие някои уютно кафене с изглед към морето.

От Крит до Санторини

В кафенето, взехме заповед на Руски сервитьор от Беларус. Попитахме малко за живота му. Той живее тук в продължение на четири години. Той се жени за местно момиче и obzavolsya дете. Той работи като сервитьор. През целия ден на краката си, и цялата красота, тя отдавна е уморен от яденето.

Ние Закаев над ястието и свежа диня сок. Колко е вкусно! И заклещени столове можете да се насладите на красивата природа.

Ние трябваше да продължат напред. На първо място е да си намерят жилище. Търсене, ние се отбележи един хотел, където бихте могли да си остана. Но с време за плащане на базата на, в случай, че ако се намери хотел в друг град.

В Санторини се оказа, да вземе само един четириядрен, защото правата са за един човек. Взехме страхотно.

От Крит до Санторини

Първият където отидохме беше на място, наречено "Камари Бийч» ( «Камари Бийч») или "черни пясъци". Вечерта е към здрач беше само няколко часа.

На плажа на Камари бряг от времето ние пристигнахме то не беше претъпкан.

Плажът също изглежда самотен. Той е покрит с малки черни камъни, стъпвайки върху една преживява нещо подобно между болка и удоволствие.

От Крит до Санторини

Потънал в студената вода, ние бяхме бързо да се изкачи по-високо, за да видите залеза на Санторини. И ние отидохме до град Акротири (Акротири).

Да не се държи в крак с времето, ние хвърли бъги по някакъв паркинг в планината и преминава през тесните улички дори по-висока. За съжаление, в избраното място за наблюдаване на залеза не е най-добрият.

Тъй като слънцето над хоризонта стана моментално потъмняване. Ние се върна бързо велосипедите и отиде до град Оя (Oia). наричан също Оя.

В този момент се чувствах през цялото "привлекателността" на нощно каране на ATV. От насрещното вятърът беше студено. Очите са летели мушици и черен път, както и слънчеви очила заради тъмнината трябваше да бъдат отстранени.

С падането на нощта стигнахме града. Шофиране до него за дълго време, ние не може да се разбере къде е самият град. Имаше чувство на празнота, сякаш всички са заспали и угаси светлините в къщите. Оставянето ATV безплатен паркинг, отидохме да търсим хотел.

Домашен път към морето отвори пред нас един град, оживен нощен живот. Хиляди светлини горяха в прозорците на улицата и навсякъде. Бавно тръгна туристи. Хитър сервитьори в кафенета. Всичко това е скрито от пътя!

Отворен на обувки ярки цветове и оживени някак си веднага повиши морала, след дълъг и труден път, когато искаше да спи и яде.

От Крит до Санторини

Вървяхме из града и за подходящ хотел изглежда по същото време. За съжаление, камерата е възможността не може да предаде красотата на града през нощта, така че се огранича до стълбите, по които аз избягали прецизиране на търсенето.

За нощувка в стаите предлагат най-малко няколкостотин евро и решихме да се върнем към Фира. Но преди пътуването скочи задоволи глада си в едно от кафенетата. След това, малко уморени ходи. И с нови сили, ние се върна.

Почти на машината между края на нощта отидох до град Фира. Както е посочено по-рано, хотели или не е имало място или никой на рецепцията. Разхождайки се из града някъде след половин час, ние все още се намери евтин една безплатна стая, където те спряха. Ница течаща вода в топъл душ и меко легло ми се струваше най-високата блаженство.

Полезни статии:

• От Крит до Санторини
    Как да стигнем до Санторини от Крит
    Град Оя (Санторини), червен пясък плаж. Назад към остров Крит.