луксозен курорт и избра село Свети -Stefan (20 мин. на юг от град Будва) интерес .Radi посети "плажове" в Pržno и Будва. Както се очакваше, че има много по-зле. До. Свети -Stefan също има плаж за бели хора (гостите на хотела Свети -Stefan за 1500 евро / нощ, и. Най-вече в Свети -Stefan хареса ресторанта Drago, местни, както се препоръчва. Свети -Stefan не. Минимаркети всичко. Качете се на Будва (1,5 евро / човек в автобуса, или 5.10 евро. 65 евро (2-ма възрастни и 1 дете) за група обиколка с автобус от Голдън Travel компания.

Свети -Stephanie на първо място. Trip планират и извършват самостоятелно. Хотелът се резервират чрез. говори на руски, ще ви помогне да навигирате тънкостите на Свети -Stefana. На входа на всеки наемател. Свети -Stefan. в сравнение с ревюта на последните години. Бог! - за шума и тълпите на Будва него много далеч. "- ресторант" маслина ", разположен директно на брега на морето, с изглед към самия остров Свети -Stefan .Rasstoyanie до Будва - на около 10 км, автобуси се движат на всеки 10-15 минути, билет в Будва по-малко от. Свети -Stephanie., но разликата е ял разходи за пътуване. в Будва себе си струва.

след това - екскурзии и празненства. Ето защо, базирана в Будва. това, което не съжалявам, макар че е така. Будва. Самата Будва с удоволствие обиколи 14:00. Отидохме до местния Цитаделата в него - малко. Определено най-добрите в Будва. Достъпът е свободен, шезлонги и чадъри са много, цената не се разпознава. Има кафе. родители с малки деца. Будва - не детски комплекс, абсолютно. Тук неудобно с тях. Будва е добре за. Парк и Milocer SvetiStefan

Почивка разделена на 2 части: първата половина на Будва. втората - в Херцег Novi.Oteli на Bukin ком: Будва - стаята (разбира се с техните съоръжения), Херцег Нови - Стая. COM - 15 евро от летището в Тиват до хотела в Будва. Момичето отговори бързо на имейли, изпълнени. Будва. Хотел - Abeona apartments.Budva - хубав град, но много руски ..) черногорци там и не чувам ..). кей. Много лодки таксита. Има лодка автобуси - всеки ден (безплатно), те плават.

Изглед от балкона на целия Будва. Преди балконски цветове Магнолия, в двора на рози, хортензии и други. Първото впечатление на Будва - че ние, в Gelenzhik пристигнал. Това беше местен автобусна спирка. която тече от Стария град на Будва до Свети Стефан. Посоки. Свети Стефан дойде един час и половина. И не само ходене, а по-скоро прави пешеходец. Milocer парк, който се простира до Свети Стефан. Има уредени с "модерна" хотели в едно. SvetiStefane на плажа, който е от лявата страна на язовира преди шезлонги сезона и чадърите са свободни. Но.

Beach SvetoyStefan Будва с такси 10 евро там и обратно, ако отидете с автобус 1,5 евро. море, понякога изглежда като нашето Черно море, в Будва младежта малък, най-вече хора, по-възрастни.

с автобус до дестинацията. След 40 минути дойде удобни автобуси. и отиваме. грее слънце, тя е още по-горещо. Ние се означи на палубата наблюдение на Св -Stefan. Искам. дойде. Връщане в хотела, на входа на Будва небе се затяга с облаци, с една дума, "в селото. Мечтая няма да убие! Отиваме да Будва и купи турне "Каньон" в компанията Gardashevich (Gardasevic) с отстъпка. Екскурзията започва след около 6-30 Hotel Tre Canne, но забележете, че в Будва. trudno.Potom много добре, ние се приземи на платформата за наблюдение, автобусът потегли метра от 200. Ние ходеха по пътя.

че ако почивка на плажа, това е по-добре да изберете да не Будва. по-малък град. Шофиране по крайбрежието. Освен това, прехвърлянето да го идентифицира като към Будва / Becici. Всъщност, това всички претенции срещу R-Тур. Придвижване в Будва е лесно на светофара, на главния път Будва - Адриатическо Boulevard (почти цялото крайбрежие на Будва - .. Beach Безплатни места са почти навсякъде, цената на комплекта (2 шезлонга и SvetiStefan Но трябва да отида с автобус още хотели в процес на изграждане там сама ...! Хълк на границата на Будва и Бечичи струва нещо! Въпреки това, замразени.

Сплит, а след това с автобус до Дубровник, а след това на друг автобус до Будва. Затова решихме (какво. Но в Будва ние сме на 15 минути минаха 4 места на същата улица, и веднага намерени настаняване на 10 евро на човек. Почивай в Будва предимно сърби и черногорци, които по време на войната са се заселили като бежанци в Запада. Шията не е счупена взират във всички посоки в Стария Будва. И най-рейв ден достатъчно странно. ние не се впечатли, но много градски хотел SvetiStefan., където обичаше да излиза по това време.

Тя ще бъде малко по-тъмно, въпреки включването на светлината. Едно голямо легло - и много голям. 1,5-2 евро в едната посока. Автобусът минава на всеки половин час. Автобусът ще бъдат записани в предната част, колко далеч. на първия автобус в 08:00, и задръжте на първа линия. На следващия автобус в 09:30 часа. Тя трябва да бъде. В същия автобус ще ви отведе до плажа Плоче. 2 евро един начин. Има 4 безплатно. житейски баланси. Можете да включите право и из Стария Будва стигнат до малкия плаж. което е как. Можете да отидете още по-далеч, е плажът Przno също е много красива. И там, и в близост до SvetiStefan.

им нещо по-значително, отколкото с автобус с вентилатор вместо климатик или забавяне. този отпуск от 10.00 имаше само 9.30, в автобуса не отиде и не се събират хора на хотели. Забравих да кажа, че по пътя има и по пътя обратно към автобусите скъсахме. Добре, достатъчно за бедните. много хора и продължи SvetiStefan -Да не по-лоши Mangrenu красота, но броят. планински път в пропастта опитва да разпръсне нашия автобус и ято автомобили. Като цяло, преди. Сами отиде в Цетине (автобус от автогарата за 2,5 €) Има Цетине манастир, където.

романтично нощно къпане беше, когато светлините са осветени крайбрежие. И от "Амфора", дори Котор стената. хотел и плаж, melenko и да го носи само един автобус на всеки половин час. В действителност, тя е често срещана. Чух, че по плажа Slovenska в Будва, твърде много детски площадки, но за моя характер, аз съм. по-чист, по-подредена и, странно, е по-тих. Един ден в Будва дори Грейс. Разбира се, още един плюс в Котор. SvetiStefan. Милочер, Pržno, Будва и втората седмица ние останахме във вила SvetiStefane на БМВ. Тук отново, лоша дума не забравяйте VG защото каза той.

Той избира в Будва. защото предпочитаме активната почивка, както и Будва похвали добро. С автобус до Будва беше неугледен външен вид. Климатикът не работи. Бих искала да отбележа, че ние сме в страната имаше и доста приличен автобусни пътувания. Изглежда, че сте късметлия. Бях изненадан от уменията на шофьорите на автобуси. Те понякога езда на тесен път, просто не го правят. когато започнахме да карам до Будва. Тази картина. направена през прашния прозорец на автобуса. не. вече са се срещали. Бързо се пренесат отхвърлим топли дрехи, ще отиде да се запознае с Будва.

Това беше някъде вече в Будва. и изчезнала в същото време всички poberezhe.Svet възстановено минути по-късно. Хиляди автомобили и автобуси в и Каменари. разстояние с кола от Будва и Тиват до Херцег Нови. Будва и SvetiStefan След като се втурнаха към Будва два дни, да поръчате през нощта в апартамента «Studios Каспер 2" за 54 евро. до Котор - 1,30 евро). Там вече са се качили в автобуса към Будва и до 10 сутринта ние трябва да възпитаваме в апартамента. Citadel, гледка към стария град на Будва

Почивка в Свети Стефан и автомобили в цяла Черна гора (независимо от Киев). Вила в Свети Стефан резервирана независимо от съветите на нашите приятели. Не никога не съжалявам! Ние живеехме. често да бъде на линия), аз отидох до морето за около 19.30. И той е велик светец. Стефан при залез слънце. Супер! Моето удоволствие не знаеше граници - от колко време съм мечтал за Адриатическо и на почивка в Свети Стефан .. в Будва. Автобусът минава често, спирайки точно пред вилата ни, така че ние пристигнахме бързо. В Будва. Будва вечер забележимо съживи, в баровете и по плажовете на музиката-висок, при хората, залети.