Легенди Pidan

В началото на 20 век, известният пътешественик в Приморски край Arsenyev пише, че обикалят интересни слухове планина Pidan, че в продължение на векове в подножието му се срещнаха периодично летящ човек. Почти всяка година има свидетели на това явление. Според описанието на летящ човек - един блед жена с бяла коса в бяла роба, че сърцераздирателни викове, ако той се чувства опасността.

В средата на 90-те години в планината бе организирана Pidan експедиция, състояща се предимно от американски журналисти. Те направиха документален филм за тайните на планината, които се показват на САЩ телевизия. Те казват, че те са успели да уловят този мистериозен летящ човек във филма, но за съжаление, този филм не разберете.

Като цяло Pidan планина - е мистично място. Според общоприетото схващане, се намира вътре каменни лабиринтите на планината, които водят до водите на езерото с изцеление и тялото Божественото.

Самото име Pidan превод от chzhurchzhenskogo означава "камък навити в Бог", и всички, защото на самата планина, а дори и на върха са огромни камъни, долмените, които са били поръсени като титанична силна ръка на някого.

В допълнение, в планината по някакъв начин са били издигнати и стени. Откъде са дошли, никой не знае.

Pidan - място на власт, и всяка година в планината топ местни и гостуващи шамани притежават техните церемонии ... но през последните години, за да остане в тях доста трудно да се оттеглят, тъй като потокът от туристи се увеличава с всеки изминал ден.

От Nakhodka да Ливадия планина Pidan

Оставихме град Находка, сутринта на колата, карам до планините на Pidan намерени по два начина:

1) Минаваме голям камък, и извън селото Romanovka завийте надясно и карам по черен път до село Lukyanovka.

2) Минаваме Partizansk преди Frolovkoy завъртя наляво и шофиране в посока Brovnichi. Минаваме Frydman, Tiger по черен път, а след това започва парче от счупени горски пътища с кръстовища през реката на около 10 км от селото Anisimovka, след като отива на село Lukyanovka.

Ние несъзнателно избра втория път. Разстояние До Lukyanovka на около 130 км. В Lukyanovka беше решено да се оставя колата на пътя е само за оф-роуд превозни средства. Разплащателната местен жител $ 100 за него да се грижи за колата и да се вземат по-трудно нашите раници ние изложени. В първия ден ние решихме да отидем до подножието на планината, там, за да прекарат нощта, а на следващия ден да се изкачи на планината светлината, абсорбира положителни емоции и се прибера вкъщи.

Пътят от селото до подножието на планината е много разбити товари SUV от "турне Лотус" и други джипове. Преди места за настаняване са около два часа.

Обратна връзка за изкачване до мистичната планина Pidan, thetravelblog

Изборът на мястото назад, ние разпределени палатката, приготвена храна и започна да изградят сила за следващия ден.

През нощта дъжд се изля, настроението се развали, но просто дойде тогава ще трябва да се изкачи. До сутринта дъждът е приключила, но храстите и тревата е мокра, което добавя усещане за дискомфорт.

Снек и пиене на чаша чай и излезе от палатката и да спи на земята, ние се премества нагоре. Пътеката за планински Pidan минава покрай малка рекичка, водата е студена и това е много чиста, в планината трябва да се вземат най-малко 1,5 литра вода на човек, или на върха на мъчение жажда.

Обратна връзка за изкачване до мистичната планина Pidan, thetravelblog

Начини за изкачване на Pidan само две:
1) В челото на огромни камъни с дълбоки ями - пътят е кратък, но много опасен и трудно.

2) В горски път - съвсем проста и достъпна.

Отново, от незнание, ще отиде по трудния път. В основата на реката трябваше да завие наляво, но ние решихме да отидем малко по-директно на пътя, пътеката най-накрая приключи, не искам да се върна и ние решихме да вървим напред, или по-скоро не отида и да скочи на много хлъзгави скали.

Най-горе в планината не се виждаше, защото на нас висеше гъста мъгла.

Ще отидем до върха

Нашата изкачване продължил най-малко 4 часа, взехме скочи, докато не дойде на нормален път, скоро видяхме група от туристи, които каза, че дори и половин час, и се събужда ни щастие, ние сме се стигне до върха.

Настроението рязко се изправи и ние решихме да отпразнуват яде приемо с храни и напитки останалата вода. След тези процедури, един от партньорите реши да не продължава пътя напред, позовавайки се на безсмислието на това събитие, което се дължи на липсата на видимост. Решено бе да продължат пътуването си заедно. Преди да стигне до върха за по-малко от половин час.

Pidan върха на планината са покрити с каменна сипеи, с цилиндрична форма и не е твърде широк, от върха от време на време през мъглата погледна през красива гледка, но не за дълго.

Обратна връзка за изкачване до мистичната планина Pidan, thetravelblog

На върха на планината е, че много хора, които отговарят на децата до 10 години, дори и видях семейна двойка с бебе в слинг. След скитащи около горната част на час, ние решихме, че е време да сляза, защото е необходимо по-нататъшно повишаване на палатката и вземете всички неща.

По пътя надолу видяхме интересен камък насип, и нещо като каменна ограда, чудейки се кой или какво всичко това е настроен? Учените все още не могат да дадат еднозначен отговор на този въпрос.

Слязохме утъпкана пътека, след като камъкът насипи ни се стори просто напълно удобно.

Обратна връзка за изкачване до мистичната планина Pidan, thetravelblog

Начинът, по надолу е кратко и в близост myanyasche бърборене ручей, когато започнах от него да се пие ми се струваше, че той е бил сух, трябваше да се съберат в нашия лагер преди да се стъмни, за да стигнем до колата, което беше направено в следващите 3 часа потапяне неща в колата, с чувство приятна умора отидохме вкъщи.

Път Nakhodka Pidan

Чудя се:

Много полезен сайт! Благодаря за информацията на Pidanu и картата също се мисли, за да получите своя суинг.

Отиде Pidan миналата година с туристическа агенция, всички се насладиха на деня поставен върху повърхността. Peshochkom момчета тук са и пътувахме с камиони. Бързо и удобно. Интересното е, че жителите са решили да издаде или не. Това беше Primamedia:
Осем колела едновременно на три товарни автомобили страдат от protivokolesnyh таралежи, скрити в една локва на пътя от гарата "Lukyanovka" до подножието на една от най-популярните туристически крайбрежните върхове - Pidan. Някои жители на малкото селце, през които всеки ден в топлия сезон носи туристи, местни бизнесмени също така активно, но тайно се изразят протест срещу работата камион.
Разберете, никой не е хванат. С това темпо ние също ще отидат peshochkom