По време на празника в Крим достатъчно посетихме музея, се разхождат из имението, а след това исках да видя нещо на природните забележителности. Спомняйки си последната ни година екскурзия до Големия каньон на Крим, ние решихме да отидем до планината. Разгледах предложенията и видя съвсем близо до Форос, в град Balaclava, започва изкачването на планината Иляс-Kaya, след което всички трябва да посетите място на власт, наречен храма на Слънцето или Кримската Стоунхендж.

Иляс Кара. Кримската Стоунхендж

На първо място, аз научих от местна туристическа агенция, ако те имат една обиколка на тази загадъчна място. Оказа се, че в допълнение към повишаване на екскурзия до планината включва още посещение на платформите на гледане, на която бяхме преди една година. Аз не искам да се повтаря. И цената на обиколката на 1000 рубли на човек, при условие че тази планина е много близо, ние също объркан.

Как да стигнем до планината Иляс-Kaya себе си

В резултат на това, ние решихме да го изкачи на техните собствени. Четох в интернет, че е необходимо във възход, за да започне на замразяването "Balaclava" на магистрала Ялта-Севастопол. Рано сутринта се обадихме на такси за 400 рубли достигнали тази спирка от Форос.

Спри за започва пътека

Началото на туристическата пътека

Пътища за спиране са две. Отидохме в дясно. Възходът на хълма е малка, тясна пътека сред дърветата. След известно време шума на автомобилите зад него заглъхна и по-слаб. Започнах да се изнервят: ако намерим пътя обратно, не се е загубил?

Пътеката в гората

Изведнъж видях едно дърво розова панделка, а след това след известно време друг, и осъзнах, че пътят е маркиран, а ние не сме загубили.

Реших да се ускори и след няколко минути видяхме изход от планината. Когато излязохме от гората, заслепен от красотата, откри пред очите му.

На планина жабокът

Пред нас е една малка плато, от което става ясно, красивия бряг, скали и гори. Въпреки това, ние осъзнахме, че това не е в планината, на която искаме да се изкачи. Иляс-Кая беше зад, а до него, видяхме зъбите на Храма на слънцето.

Елиас автомобил поглед.

Преглед на Кара-Иляс

Както по-късно разбрах, нашият шофьор на такси, на планината, която се изкачвахме, наречен на жаба. почива малко, отидохме по-нататък.

Отново в гората с един куп на насекоми. След известно време, ние излезе с нашите тесни пътеки по широк път. Оказа се, че знаят туристите отиват в Иляс-Кая е върху него.

Независим възходящ Mount Иляс-Кая

Тук се срещнахме още няколко, и заедно отиде в дървените идоли, които оставят следи вилици.

хората поставят своите монети, ние също направи това през тези дървени идоли. Непосредствено зад тях започва едно невероятно място, което е свързано с мистични сили.

Говори се, че първо е необходимо да се изкачи на планината Ilyaskaya и очисти на пътя на всички негативни и след това да слезе в храма на слънцето и да седне, събирайки сили и положителна енергия на централния камък. Кримската Stonehendge представлява няколко огромни блокове, подредени около една.

Независим възходящ Mount Иляс-Кая

Ако се вгледате в него от по-горе, тази планинска верига образува отворената длан или на цветето. Говори се, че в центъра на огромен куп от енергия, която може да изпълни най-съкровените си желанието на лицето или да му помогне да да решим някои важни проблеми. По време на Втората световна война, когато германците окупирали Крим, където му изследователска организация "Ananerbe", което се превежда като "наследството на предците им." Служители на тази организация са изучавали всички видове аномални зони и събития по целия свят, опитвайки се да ги покори и да ги използвате, за да се засили тяхната политическа система. Немски учени са вярвали, че на портала работи тук, която контролира световните събития. Мястото никога не се отваря, за да изследователи тайнствена организация, каза им група е изчезнал в планината.

Така че, нашите другари отидоха от идолите на ляво - в храма на слънцето, и отидохме в дясно - нагоре в планината Иляс-Кая. По пътя, ние започнахме да се срещат с други хора, които ни поздравиха. Има толкова приета - всеки, който получава на това място се чувстват единство.

По пътя към планината

Много скоро лесен път и гората приключила. Ние имаме почти една скала с нотка на следа. Качи се, че е страшно, и аз отново започнах да мисля, че е време за завършване на нашето възстановяване.

Възходът на Elias-Кара

Особено вече ясно се вижда в дъното на храма на Слънцето, и че е възможно да се направи много красиви снимки, не издига до върха. Бяхте забележими малки мъже, които седяха на централния камък. Но след това, което видяхме цялата група слезе от планината с водач и възхода не изглежда толкова трудно. Решихме да се изкачи по-нататък.

Но това, което ние самите герои чувствате, когато сте били на върха. Въпреки факта, че височината на Иляс-Кая само 681 m, което е по-ниско от Ай-Петри, катерене тук е много по-сложно. Горе духаше доста силен вятър, но ние не се чувстваме.

Независим възходящ Mount Иляс-Кая

Много изненадани, когато видяха самотно дърво в центъра на палатката на плато и малко момиче, около шест години, които се люлееха на люлка. Тъй като тя се качи тук, аз не мога да си представя.

Ние отиде на кръста в горната част. Преди много време имаше един храм в чест на св. Илия, но сега от него не е останало нищо.

Възходът на Elias-Кара

Независим възходящ Mount Иляс-Кая

От кръста отвори най-прекрасната панорамна гледка: от едната страна небето се слива с морето, а от другата планинския гора. На Иляс-Kaya наистина освобождават от всички чужди мисли.

След като се насладите на красотата наоколо, ние решихме да се понижат. Тогава осъзнах, че ние абсолютно не помня в кой път роза. Започнахме по този, който ни накара първо място. Тя стана рязко си отиде и да стане по-малко подходящ за спускане. Дори и краката ми трепереха.

Слизайки е много по-трудно от изкачването. Най-вече ме беше страх, че сега пътят е от една скала и трябва да се изкачи обратно. За щастие ние сме все още в гората и отиде до един от екстремните камъни Sun Temple. Много скоро ние открихме и централна камък. Имаше доста хора.

Независим възходящ Mount Иляс-Кая

Някои дълго време седеше, загледан в далечината, докато други просто докосват камъка и се оставят няколко минути по-късно. Ние също седеше на върха на малко, погледна Иляс-Кая и не вярвам, че съвсем наскоро е бил там. Пожелайте си нещо и напускане монети, се върна.

Сега ние се движим по пътя широк тъпкан от много туристи. обратния път изглежда много дълго, като вече са чували шума на автомобилите, както и всички да отидем и да отидете, и пътят свършва. Прие на пътя, ние имаме указател към Balaclava.

В ляво е спирка, която започна сутринта ни доведе. Обадихме се на такси и отиде у дома си, пълна с впечатления от нашата малка приключение.
Струва ми се, Храма на Слънцето със сигурност си заслужава да посетите, ако наблизо се окажете. Дори и да не вярвам в мистичната сила на мястото, на красотата на природата, няма да остави равнодушен точно. Тя е в тези планини-ционни кампании могат да открият най-прекрасните кътчета на Крим.