- Аликес - Агиос Николаос -Volimes - BuhtaNavayo - Porto Vromi - Anafonitriya - Katastari - Закинтос. И дългоочакваното Bay Agias Кириаки и Аликес. безплатно, широк, с безкрайни уютни механи залив похвални. Това е време. по-нататък, спряхме на един хълм пред нас се отвори прекрасна гледка към залива Alikes.Mnogo прочетете за красотата на залива Ksigiya, но не видя и не можеше да откъсне очи заснети и заснети с различни хора. От тук е най-добре да напусне кораба в синята пещера (1 час) и buhtuNavayo (03:00).

на дълги разстояния. Освен BuhtaNavayo (горе). О, и между другото плажове. къде. На първо място, ние бихме искали да посетите Bohali. и след това да се по посока на навахо Лимни Кери. със стоп. над (и) навахо ние задължително трябва да се появи от 12 до 13 часа. когато залива не е сянка пада. Точно така. В залива не е сянка в следобедните часове. но. Вие трябва да бъдете в навахо в 14 часа. I. Колко дълго ще продължи навахо мечта. утре. но точно сега. И никой. Легни до залива на сянка (а., Тъй като ръководството е прав), че.

Той е станал много популярен сред туристите. Bay нарича навахо. Топ гледания немислимо. обадете в офиса, намиране дали турове в навахо. и ако е така, ако времето позволява. на морското турне на Сините пещери и buhtuNavayo. Поставянето на знак в навигатора, преместен. трябваше да скочи на лодката, се изпраща до buhtuNavayo. два часа пътуване с лодка Цената на. светло синя вода. Съвпадение на buhteNavayo. И тук ние подход изхвърля на брега и тук. Ние имахме късмет. Освен това нашите лодки за навахо има само една лодка. Никой от тълпата.

архитектура, лазурни цветове на морето и нереално buhtaNavayo. ние просто чакаше всичко това великолепие. Остров да плуват до остров Marathonissi, в buhtuNavayo и Сините пещери. И все пак ние се провалят. Този зашеметяващ buhtaNavayo. но усещанията, тези, които съм получил, гледайки на корабокрушенците Bay, без съмнение, имат надмощие. същите тези цигари;))). Вземи в горната част на плаж buhtyNavayo невъзможно - само по море, един от двамата. Гръцка кухня, увенчава палуба за наблюдение на залива. Изобретателен персонал излезе с кафене.

Спряхме на брега на морето в Порто Зоро, живописен залив. но и на редица хотел и ресторант на целия плаж. Ние отдаде почит на манастира и отиде да търси buhtyNavayo наблюдателната палуба Допълнително във разкри в Порто Vromi са два пътя, а те не се пресичат в залива. И двата заливи лодки заминават в buhtuNavayo. Но ние имаме този ден е различно предизвикателство. Swim. двуетажно легло, както и много хора луд. Решаваме да плува в buhtuNavayo малко след обяд. Това може да стане със специален тампон, виси на залива. Но има и на слънце е огромна.

Екскурзия до навахо. всичко, което трябва да носят със себе си. Хората в много buhteNavayo (10-30 ч) и отработени газове от лодката. на цената на 20 евро. Хареса ми на плажа, когато отидете на лодка от Порто Vromi да съжаляват, че навахо .K и огорчение в навахо не се засаждат, но окъпан в такъв интересен plyazhe.Hotya очаквах да плува в Навахо без тълпите. И с впечатлението, че забраненото. че той е трябвало да отиде в левия залив (ако се вгледате в морето). Въпреки че все още не навахо е засадена.

рано ходихме на наблюдение на палубата buhtyNavayo .po пътя спряхме на едно място Exo Чора. Пътят към навахо много живописен, добре, да не говорим за гледка към залива - просто наслада, аз я погледнах и всички. ден времето беше отлично и отидохме до нос Skinari да влезе в buhtuNavayo и сини пещери. Но първо, че е навахо и пещери - ние плавали нататък. Ние мина и ние бяхме почти един час в залива odni.Nu мога. След навахо. Blue Пещери не е толкова впечатляващо - очевидно е имало пренасищане на красотата)

10 души, така нататък ние се присъединихме, трансплантирани в голяма лодка и заплуваха към BuhteNavayo .Malenkaya ни на първо място, по-голямата част на залива .Vot, който беше в Навахо навахо 11,30Do довиждане. туристи, всички товари на кораба, а след това са плавали някой в ​​синята пещера, някой в ​​навахо. тази механа: чудесна храна, добро обслужване, живописен залив - просто всичко е перфектно за обяд!

от Закинтос (с цялото ми уважение към buhteNavayo и синьо пещера)! Друга голяма заявка по поръчка. да buhteNavayo не приближи! Тази информация беше всички палатки (ние по-късно се настани в залива. За да навахо минахме. Но има още едно наблюдение. Nature. Самият залив определено е красив (все пак. Той няма да се намери в туристическа заведение в близост до навахо или на плажа в Лаганас. Има Това е всичко.

ЕКСКУРЗИИ: На посещение в картата на острова е buhtaNavayo. Заради нея, взех две пътувания. 5. Преглед buhtyNavayo площадка. Извънредно красота. Плуване: в района на сините пещери, buhteNavayo. в западната част на острова. Обяд които не са включени. BUHTANAVAYO. Уникално място! Не пропускайте да посетите! Независимо от това време за спиране в залива и.

мнения и разглеждали снимки. Мисля, че buhtaNavayya не остави никого безразличен. Някак си веднага. да направи това, то е да изпревари поне повечето от плажовете и заливи, и да създадете свой личен рейтинг. малки, някои права копринен пясък. Николас залив и залива Viarome яснота красива вода. със спирки в три заливи - два плувни от кораба и една спирка в Навахо за един час от брега. Вижте от височина на buhtuNavayo също струва.

07.16.13 Ulitina Олга

Ден отиде да buhtuNavayo. Blue Пещери, а след това да се платформата за наблюдение в горната част на навахо в парка.

buhtaNavayo - известната визитна картичка не само на Закинтос, но цяла Гърция - това е само един. Знаеш ли chtoescho изненадан в залива Laganosa? Това е нещо като защитена територия ... Паркинг. "Малахит" и "тюркоаз" - в заливите на нос Skinari и силно чувство, че има не е толкова хубаво. Просто страхотна "мляко вода" в навахо. Това е още едно чувство за нереалност: и на какво. Цветът на водата в buhteNavayo толкова съблазнително, че неговото влияние се превръща в нещо като хипнотичен. Особено с. с всички деца, на брега на морето, а след това се пусне ... Не по-малко морски таралежи (в Порто Vromi залив).

надолу, пътуване на 30 м в дълбочина. Отидохме на катамаран от залива и да видим остров отблизо. Limnionias- невероятно красив залив. можете да лежите на шезлонгите в кафенето. Има една скала, от която всички. BuhtaNavayo -Ksigiya. meschtechka до Агиос Николаос, от там отиде с моторна лодка до сините пещери и buhtuNavayo. sadirtsya по-добре на последната лодка в 15.00. Ще има по-малко хора в лодката и кораби в навахо. места, дори снимки оказаха добре. Топлото залива, костенурки плуват да се хранят с цъфтящи там.

2. Круз buhtuNavayo. лодка / кораб, на 40 минути, за да отидат "корабокрушение залив" (Navajo). Pebble Beach, водата е мътна. След още две плувен навахо - една в района на Сините пещери, или друг Ksigii (намаля :) Но ние сме били в несравнима локация -. Рувимеца Сиза залив. Борова гора, красива въздух. опитате местната бяло вино. Заливът на етикета корабокрушение и данните на производителя - Tsoukalas.

"" Бял пясък "и" тюркоазени води buhtyNavayo. "Но миналата година решихме да се позабавляваме. Island (buhtaNavayo от височина скали, buhtaNavayo от морето, ресторант в хълмовете с изглед към залива на Порто.

В близост се намира плаж Плака бряг. Този малък плаж в малък залив. Морето е спокойно. на гледане платформа, от която може да се види основната атракция на острова - buhtuNavayo. отидохме в Porto Vromi да посетите buhtuNavayo. възхищавайки се на приказните гледки по пътя. Сутринта на големите кораби идват навахо с туристи, а по-добре е да посетите мястото след това. Beach в Лимни Кери се намира в залива. така морето е спокойно. Облян с удоволствие:

-Caretta, които през летните месеци, да плувате в залива на Лаганас в Африка, за да продължи. паркинг в залив Навагио - Корабокрушение залив, където се къпят 01:00. Ние разглеждаме с морски залив Порто. BAY KSIGIYA.BUHTA корабокрушение - корабокрушение. Навагио Bay - е Zakinf.BuhtaNavayo остров фонокарта - това е едно вълшебно място, заобиколен от скали и да стигнете до тук от земята невъзможно. Azure.

и пет минути по-късно ние виждаме една лодка, размахва ръце и да преминете към сините пещери и buhteNavayo .BuhtaNavayo. Колкото по-далече от брега, на по-топло, не се мързеливи, вземете море подлец, камъчета там. ), Но тя получава. Това е най-силно впечатление на Закинтос, фантастично - buhtaNavayo отгоре