Изпълних мечтата си - имахме меден месец в Бали!

Съпругът ми и аз никога не съм ползвал услугите на туроператорите, винаги ние планираме да направим, понякога успешно, понякога не. Решихме да изпробва нова услуга от Drimers за нас (dreamers.com.ua), падна за индивидуален подход и способността да не се притеснява.

За да бъда честен, аз имам до края на пътуването чакаше трик - или с полет или хотел или услуги. И връщането на запис до вас - ние го обичам! Бихме искали да споделим нашите впечатления от пътуването.

Изборът на място за меден месец варира между Бали и Малдивите. Изборът се наведе да Бали, защото Съпругът ми и аз предпочитам активна почивка и след разговор с Drimers мениджърските ние най-накрая стигнаха до заключението - Бали ще бъде по-ярка.

Мениджърът предложи без да се излиза от обхвата на бюджета ни да живеят добре на съседните острови на Индонезия, и в продължение на няколко дни в Сингапур остана.

Така че, нашият маршрут е както следва:

Киев - Сингапур - Бали - Gili Trawangan - Ломбок - Бали - Сингапур - Киев.

Пътуването ни продължи три седмици - истински меден месец :)

Полет до Сингапур от Киев взе 11 часа - ако самолетът да спи, времето минава бързо и аклиматизация и разликата във времето по-добре понася :)

Пристигна вечерта, бяхме посрещнати от совалката и се отправили към хотела, който се намира в сърцето на Сингапур, на няколко минути пеша от Raffles авеню и на 10 минути от залива на Марина Бей, където е най-известните хотел Marina Bay Sands. Ние с удоволствие ще мина през нощта в Сингапур, който живее дълбоко в нощта, а хората се разхождат, да се хранят в кафенетата и ресторантите на улицата и да се забавляват. Shook града със своята чистота и местно съзнание. Мога да кажа, че съм жив, за да не може да съществува, тъй като очевидно изглежда на града джунгла от бетон и стъкло. В този случай, Сингапур остави впечатление за много красив и мощен град, все още - един от световните бизнес центрове. Аз няма да роди подробности, искам да кажа, е от Сингапур, имаме много положителни резултати за трите дни, които бяха там: ние сме щастливи да се хранят в кафенета на открито и добри ресторанти с преглед на Марина Бей, посети палубата наблюдение в Bay Sands яхтеното пристанище, просто обиколи града, посети остров Сентоса с неговите атракции и забавления, разходки през нощта Bugis Стрийт и безумно вкусна напитка пресни сокове и smuzzi представени в големи количества; закупуване на нови дрехи в моловете ... добре! това е страхотно! Drimers ни предоставиха информация до зъби за града, забележителности и ресторантьорски водачите, бяхме много удобен за почивка в чужда страна.

Следваща чакахме с полет от Сингапур до Бали! Полет се 2.5 часа. Пристигнахме вечерта, а също и взе такси до летището. Такси за Санур ни струва около $ 8 на САЩ, на пътя около 15-20 минути.

Това е като първия фоайе на хотела и неговата територия! Хотелът е заобиколен от зеленина и фонтани. Намира се на първа линия на морето, на крачка от ресторанта на хотела има плаж. Чакахме луксозна стая. На следващия ден прекарахме в една релаксираща почивка на плажа, оцелелите останки от аклиматизация. Съпругът й успя да изгори за 10 минути без защитен крем, забравен в стаята (въпреки, че е на дъждовния сезон). В Индонезия и Азия трябва да бъдат много внимателни със слънцето, ние винаги използвайте крем със защита 50, защото изгаряте на минута без такава защита!

На следващия ден отидохме за водач, който ни заведе до първата част от забележителностите. Бали - един голям остров, не е възможно да се изследват за един или два дни, а за сметка на пътуването може да бъде досаден, ако се опитате да карам точно зад голяма площ. В Drimers бяхме планирали, така че по време на престоя си в Бали, живеехме няколко хотела, както и въз основа на място, ние направихме маршрут разглеждане на забележителности. Пътували сме 2/3 от острова за целия престой в Бали. Защо само 2/3? Останалите не са имали време # 61514; Затова решихме да не се опита да го прегърне всичко в едно посещение, и да оставите нещо друго следващия път. Ние не са имали време да се район Ловина - там живеят делфини в естествената им среда и нямат време в северозападната част на острова, където има сафари. На сафари е препоръчително да се отиде за най-малко 3 дни. В Бали, посетихме много резерви са били в близост до и около две вулкани, оризови и кафеени плантации, лагуни, риба на пазара, село занаятчии с техните дограма, много храмове. Най-красив - е храм Tanah Lot, Улан Дану храм Бесаки разбира се - втората си титла на Майка храм, по-Temple Тирта Empul. Храмовете в Бали, както и голям брой основни големи храмове безумно красиви! В храмовете е забранено да се влиза с боси крака, но не се притеснявайте, защото всичко безплатно или за няколко рупии, издадени пола. Единственото нещо, което трябва да се грижи преди да отиде в храмовете - рокля отгоре, които ще покриват раменете и гърдите.

Имахме много добър шофьор, с когото минахме през всички маршрути, той също ни посрещна при пристигането с другите острови. Много приятни хора - това е важно, защото този човек ви съпровожда през целия ден.

Екскурзия до забележителностите ние разпределени през целия ден от 9 -10 ч, връщане в хотела за 8-9 нощувки. На следващия ден, след като такъв натоварен график, които обикновено се извършват в "мързеливо" режим # 61514; Тази еднодневна екскурзия ни струва точно в цената на услугите за управление на МПС - от $ 30-40 на ден за пътуване, без да броим цената на входа на храма. От туристическите агенции, които Му видяха в Бали, цената на едно пътуване е 45 долара на човек.

След 5 дни в Sanur отидохме до пристанището, за да преминете Gili. Следвайте инструкциите в пристанището, придобити билети за моторна лодка и 1,5 часа са били на веселия Gili. Gili Trawangan - абсолютно младежта остров, и там в претъпкан мярка, която ви позволява да се отпуснете. Ние отпочинали в зашеметяващ вилата, която е на известно разстояние от главната улица, от шума и суетата, и в същото време можем да ходим до "цивилизация" за 10 минути. Изборът Вила стигна до точката, защото пристигащи на острова ти осъзнаваш, че има само една улица, по която има ресторанти, хотели, водолазни центрове, магазини и др ... и всичко това е придружено от шум. Бяхме се радвам, местоположение на хотела. На острова, между другото, изобщо транспорт - единственото превозно средство в допълнение към две може да е велосипед или на кон с шейна # 61514; Тя създава специална романтика! На Gili може да се гмуркате или гмуркане, ние също взе каяк лодка и плуване в близкия остров, буквално "другата страна на улицата". Подводният свят в залива край Gili е много красива - много корали и хиляди цветни риби, има бъг. Пясъкът е бял. Голямо разнообразие от ресторанти с различни цени. Като експеримент, ние решихме да посетите местния нощен пазар. Той е малък район, където вечерта привлича търговци, които все още със своята Perevoznaya кухня или барбекю готвач. Това прясно уловена риба с гарнитура, или банани палачинки и пружинни ролки (пържени палачинки от оризова хартия пълнени с зеленчуци). Риба и морски продукти, можете да изберете да поставите там и се готви, поднесени с гарнитури и сосове. След това има много общи маси, където можете да видите международен младежки забавно бъбреха помежду си и яде храната си. Ние заразени весела атмосфера на пазара, и ние решихме да опитаме. Говори се, че готвена храна е не по-лошо, отколкото в една цивилизована ресторант на брега на морето (със сигурност не изкуство кухня :) и много по-евтино - и това беше много вкусно и напълно безопасно, дори и в добра компания на нови приятели.

След 5 дни на Gili (който отлетя за един ден), отидохме в Ломбок, вече е на ферибота. Там чакахме на совалката и доставени до хотела. За Ломбок може да се каже, че е мюсюлманин остров, така че си струва да се запасите на вашата алкохол по пътя там :) Има купихме много евтини, но интересни подаръци. Много си струва да се купи перлени бижута на Ломбок, има много насаждения и цените на продуктите са много евтини. На Ломбок залез специална - тя е дори един ритуал - време е да се вземат най-изгодното място на масата в ресторанта на брега на морето и да се насладите на извънредно залез.

Няколко дни по-късно се завръща в Бали, които вече са в друга част на острова, Амед и прекара остатъка от престоя си там, наслаждавайки се на разглеждане на забележителности, море, гмуркане и местни деликатеси.

По-късно някои от туристите чухме нещо като "как мога вече уморени от пържени юфка". Бяхме много изненадани - може би някой не е щастлив с избора на ресторант или хотел, но ние открихме, че балийски кухня е толкова разнообразна! И в Бали са в състояние да се готви много вкусни рибни ястия и морски дарове! А риба! Такива риби като обикновена делфинова риба и син марлин първият ни опит в Бали. Gili, се срещнахме с много баракуди и Бали - риба тон и лаврак двамата бяха в нашите цаца :)

От Amed до летището взехме нашия шофьор. Между другото, не се търка върху сувенири за приятели по време на празниците. По пътя към летището просто е търговски център "Оле Оле", на 5 минути от летището - когато ние открихме много скъпи подаръци - от магнити и тениски, завършваща с производители на козметика и местни сладкиши! И цените са много по-евтини от уличните търговци!

И тогава чакахме самолета за Сингапур, а след това в Киев.

Цени за храна и други стоки в магазините в Бали са еквивалентни на цените в Украйна, въпреки че много местни плодове и особено рибите няколко пъти по-евтино.

Бюджетът на пътуването ни беше $ 3990 USD (без да се броят разходите за на място).

От тях в Съединените щати през 2690 в размер на $ въздушния транспорт - 4 въздушния транспорт в една и съща посока.

От $ 1300 ни струва общо 5 хотели в продължение на три седмици. Навсякъде тя е включена закуска, изчислена за хотела на място, а не по-рано таксувани за резервационна такса, въпреки че някои хотели са били помолени да депозит, който се връща при напускане.

Извинявам се за толкова дълго мнение, но за да изрази радостта си, кратко и описват опита не се случи. Бяхме много доволни от начина, било планирано нашата ваканция, тъй като тя е специално пътуване за съпруга ми :)