Част 1 - Fontane Bianche Noto
Част 2 - Етна - Alcantara ждрело. Най-красивата маршрута!

Част 3 - Ена - Пиаца Армерина - Villa Casale
Част 4 - Катания - Caltagirone

Етна - конкурент Тейде? Е, мисля, че не е конкурент (за красота) и дори поставя под съмнение пътуването там. В действителност, по пътя към вулкана, както и разходка из наскоро бълващи кратери - бяха сред най-мощният от впечатленията си за пътуването.

Повече от самолета, да се приближава до Сицилия. забелязахме колона от дим от кратера на вулкана. През всичкото време на престоя ни на остров Етна е тютюнопушенето. Това прави пътуването ни специален цвят и адреналин. Етна на живо, не знам какво и в кой момент е възможно да се очаква от ...

Към станцията Rifugio Sapienza навигатор измерена при нас на 110 км. На път Е-45, ще отиде в посока на Катания, а след това следвайте знаците "Етна" се обърнаха и преминават няколко малки градчета, неочаквано продължи доста тесен, като селски път. Като цяло, целият път към Етна взехме някъде след половин час. Шофиране по този път, спряхме много пъти, както беше извънредно красотата наоколо! Пейзажът около Етна е доста различен от бор, лунни и марсиански пейзаж Национален парк Тейде. Исках през цялото време да снимам и да правите снимки!

Нашата мафия в Сицилия

И около ярка, богата зеленина и пъстри цветя, храсти!

Ние продължаваме нашия път към гарата Rifugio Sapienza и ландшафта започва да се променя наоколо. Ние сме заобиколени от полета от лава и цветя растат по скалите. И в далечината можете да видите на пара Етна.

И накрая, ние пристигнахме в основата на Rifugio Сапиенца. разположен на височина от около 1900 m.

Нашата мафия в Сицилия

Той е добре организирана туристическа инфраструктура: кафенета, ресторанти. Магазини за сувенири. Тук е възможно да се ходи на страничните кратери, например Силвестри. (По принцип, на страната на вулканични кратери Етна се брои от 200 до 400. Много от тях, с определена честота, бълва лава.) И се стига с лифт още по-високо дори и с този сайт, че ние по-късно го направи. В същото време, учи Силвестри.

"Татко! Виждали ли сте някога такава красота?! "" Не, сине мой, за първи път! "" И аз никога! "

След разходка из кратерите вече искал zasobiralis по маршрута ви, но Максим всичко това не е достатъчно, то привлича други височини. И ние решихме да се изкачи на кабинковия лифт до височина от 2500 метра. Това е възможно да се продължи да управлява джип до кратерите за пушене, но в момента ние сме пощадени от времето и парите. И само от изкачването до кабинковия лифт, пощаден отново, но това не се разклони над джиповете.

Покачването на кабинковия лифт нашето семейство е успяла до 74 евро (Egorka безплатно). На горния етаж, обикновено включват: ресторант и магазин за сувенири. За всички, които се нуждаят от нея дава под наем ботуши и шлифери. Но ние все още не са задължителни. За Децата, ние просто ги сложи дъждобран от вятъра, и от нас не беше студено дори в шорти и тениски.

Тук цветовете са се променили много - всичко наоколо е черно и seropepelnoe, без растителност, а само на някои места е бял нестопено сняг.

Височината на 2500 m. Нашите млади посетители всеки път да завладее някога нови висоти!

Нашата мафия в Сицилия

Всички ресторанти в станция готин филм за изригването на вулкана Етна. Ние сме толкова впечатлен, че е закупил диска.

Спускане, един последен поглед към страната на кратера. Тук ние забелязан в долната част на останалите членове на екипа ни и трябваше обяд в прекрасен ресторант Rifugio Сапиенца. Захранван ни тук е много вкусно, и законопроектът е напълно адекватна, не е малко скъп, тъй като тя може да бъде резултат от разплетено места сред туристите.

След вулкана ходихме на дефиле на Alcantara (Alcantara). Там бяхме планирали да се разходите и се разхладите в реката. Navigator показва много малък пробег, но много дълго време. Отидохме за табелите за град Етна Заферана, в покрайнините на която спират потоците от лава по време на последното изригване. И въпреки че, по пътя пътувахме почти сам, бързо набиране не работи и спускане е било забавено. Карахме през Zaferana, а след това друг, чрез някакво градче с еднопосочно движение и тесни улички. Когато се опитате да отида най-накрая на пътя, ние някак си слезе под нея, а след това извади една малка gorodochkov, че ние трябваше да премине през, губене на време. В един момент, случайно се появи върху раздела за пътно таксуване. Струваше ни се, че той е просто организирана от местните жители, за да спечели от туристи. В крайна сметка, по пътя ни се появи Джардини Наксос, през която минава шосето се качи - в Frankokastello и да ни потърси Алкантара. В резултат на това ние пътувахме до час повече от една година и половина и бях започнал да се страхува, че ще дойде към своя край. Когато отидохме в паркинга на парк, а аз не бях щастлив, че тя е довела до малък пробег и подкара тук.

Е, така или иначе, аз не съм много погрешно - за закриването беше часа само един и половина. Касиер споделихме няколко възрастова група за семейство, възрастни и инфантата. Те имат билети за 2 + 2, които ни записват някъде 5. EUR Посещението се състои от една разходка из градините на парка и частен плаж на река Alcantara. Разбира се, всички сме умрели от жегата и градината ние, като цяло, в момента не е наистина необходимо, но трябва да се извършва на културната програма. Особено като рампата на лодка не е толкова просто. Докато се разхождат из градините, ние са били придружени от звука на водопади и бълбукаща вода, което ги прави тежки двойно разходка в жегата.

И, накрая, ние отидохме за плуване. Децата бяха щастливи и възрастни, които наистина там, за да се скрие, просто умират от топлината. Но планинска река не таят много приятна изненада. Правилно да се каже - ободряващ изненада. Реката е от силата на 10-12 градуса. Тогава освежени за точно това, което влезе в вода до глезените му. Въпреки че, разбира се, някои от децата не се измъкнем от това и "фризер".

Излязохме от парка бяхме последен. Заедно с лифта на персонала. Хвърли прощален поглед към местната красота. Пред нас чакат за дълго един и половина до два часа по пътя към къщата.

Продължение на историята: Сърцето на Сицилия - стария град на Ена, Пиаца Армерина