Национален парк Zyuratkul - едно приключение

След 80 km напускат Башкирия и се намират в района на Челябинск.

Веднага след полета мед бяхме посрещнати от Урал с изглед. Планини, хълмове, скали, борови гори, реки и потоци, чудесен въздух. По пътя има множество паркинги, пазари, кафенета, баня, душ, обслужване на гуми, бензиностанции и други услуги.

След Ashi имаме в задръстване и причината за това е бил опожарен вагон, конфитюр участъци в продължение на 8 км.

Национален парк Zyuratkul - едно приключение

Шофиране 30 km стигаме до град Сим. Прекрасна гледка от върха на града и река Сим.

Решихме да спрем в град Сим, снек в кафенето "Octane".

По пътя ние се изключи след знака "Национален парк Zyuratkul" десен завой се намира на няколко километра от последната пресечната точка на града Satka. От Уфа да се превърне 247km нататък отличната асфалта има 9 км до входа на парка. На входа - един пост с бариера и информационен щанд. На мито на увеселителен парк служители да купуват билети от машината при 40rub и 40 рубли на човек на ден. Можете също така да закупите на картата - атлас на целия флот на описанието, сувенири и др Карахме още 13 km имаме езерото Zyuratkul ..!

Национален парк Zyuratkul - едно приключение

Пристигнахме късно и беше тъмно, но ние открихме голямо място за паркиране и е установено, палатката. Решихме да не се подготвят дълго вечеря, печено барбекю.

На следващия ден се събудих преди всеки друг, отиде до езерото, да се разходят по плажа и се връща в лагера. Преведено от башкирски "Zyurat" - "чувал" означава "сърце" - "езеро".

Добро утро. Събота. Silence.

Национален парк Zyuratkul - едно приключение

За да не скучаят, да накладат огън и сложи чайника и водата за обяд. Бавно всички се събуди и започна да се готви вечеря, те се оказа паста с месни консерви.

Докато се приготвя вечеря, Ralif имал време да варя кафе и да ремонтира колата си.

След като става по черен път на около 700 м, стигаме до екологична пътека.

Национален парк Zyuratkul - едно приключение

В непосредствена близост до нас по пътя напред с 6 км до върха на билото Zyuratkul, където ние сме щастливи да отида до края на екопътеката, отвъд гората е, kurums, стръмни изкачвания.

Но ние не спира kurums и стръмни изкачвания, отидохме твърд до края. И ето го - нашата цел.

След получаване на много адреналин и много емоции, ние се върнахме в лагера, където чакаше вкусна вечеря.

Имаше възможност да вземе кучето под наем и децата са щастливи, че са се възползвали. Цена за 1 час валцувани 150 рубли.

Национален парк Zyuratkul - едно приключение

Времето минаваше и беше вечер, ние се върнахме в лагера и реши да направи фотосесия по залез слънце.

Върнахме се в лагера и реши dozharit месо.

Сега мога да спя ...

Национален парк Zyuratkul - едно приключение

На следващата сутрин се събудих всички весел и в добро настроение.

Варен ориз със задушени меса, обяд и започнаха да се събират. Събрани палатки, вещи, продукти и отиде да Марал, на около 9 км от езерото Zyuratkul към Satka.

На следващо място, ние отидохме в посока на Уфа и M5 на пистата на инцидент със сребърна кола, тя отиде до средата на пътя и разби огледало си тръгнахме огледало на предния ляв прозорец и не спря, отиде по-далеч.

Национален парк Zyuratkul - едно приключение

После отидохме в друга красиво място Башкортостан - Idrisovskaya пещера. Той е разположен в район Салават в 1-2 км от село Идрис.

Хората бяха много, посещаваната пещера е много хора, така че решихме да не отиде за дълго време върху него и отиде до реката да се къпе Yuryuzan.

И накрая, нашата компания:

Национален парк Zyuratkul - едно приключение

Така че, ако искате да посетите парка и езерото Zyuratkul, а след това, да вземе магистрала М5. от Уфа - Сим - последната пресечка в дясно с индекса g.Satka Zyuratkul - Zyuratkul, дължина от 270 км. Ако искате да се обадите в пещера Idrisovskaya, а след това на магистрала М5 ще трябва да се обърнат към село Kropachevo и си отиде 10-15 км в посока на село област Салават Maloyaz, пътят ще бъде знак, "Идрис 7 km" и остава по черен път, за да стигнем до пещерата ,