Здравейте на всички!
След закупуване на автомобила, ние решихме да я закара до морето да се затопли тялото ви може би по това време ние наистина не се насладете на времето ... ((((
Ами Ами ... Holiday е дошъл ... Машината е подготвен ... Поставянето на veshchichki Грузия и в начина, по който ...))))
С дестинацията този път реши да не се притеснява ... Къде да отседнете и да го ползват, но реши за себе си какво би било, на юг от Джубга ...
Проверете назначен като преди 2 години, в 17,00 ч ...
Ако се съди по мнения в социалните мрежи е най-сложен обект в Losevo ...
Но ние бяхме късметлии ... Нашите изчисления са правилни и в 22.00 бяхме в безопасност, без да спират премина Losevo и се премества в ...
В 3.00 карахме растеж ... Около 8,00 ... В Краснодар област 10.00-11.00 челно в Джубга ... и всичко това е заради пешеходците елени ... това подмятат 1.5chasov ... (((и се премества по протежение на брега ...

Крайната ни точка е малка незабележим тихо селце Ага (на 7 км от Туапсе) ...
Имаш 18 часа бавно ... 100-120 км / ч
Жилища намери в сектор 1600r залата за частни 2-легло с всички удобства в детето стая + raskrivushku
Бъдете 8 дни ...
С течение на 8 дни бяха 2 пъти в Туапсе с автомобил, 1 път в Делфинариум (Nebug) и 1 път в воден парк (Nebug) ... там отидохме в автобуса ... 15P и 5мин))))
Всички екскурзии този път не са взели ... И тази цел не беше ... Само глупав морското слънце плаж))))

За ага ... от частния сектор до плажа да ходят най-малко 15 минути ... Кой е далеч настаняване под наем - пътува с кола, но като такъв не съществува паркинг по пътя ... хвърляне ...
Има хотели и 5мин пеша, но там цените и съответните ...
Half-див плаж ... Promenade не! по крайбрежието само на 2 места, като ресторанти, ...
По пътя към плажа има трапезария ... и няколко малки кафенета, пицарии ... Ние нямаме нищо за ядене, така че за тях не мога да кажа нищо ...
На плажа има стандартен набор от забавления като банан, таблет, джет ски, катамаран ...
Като цяло, ние бяхме доволни от останалите ... Това е, което ни трябваше ... не шума и суетата ...)))

По пътя обратно тръгнахме от 10:30 часа ...
първо задръстването в Novomikhailovsky ... 30 минути ... не стоят и яздеха бавно ...
Допълнителна Лермонтов ... отново пешеходци, но ДПС ги задържа, и регулира движението ... за това, разбира се, те уважават ...
Джубга този път се измъкна добре ... Само на няколко пъти спря светофари ...)))
Тогава ние бавно се отделяше от прохода и се премества в посока на Краснодар където бензиностанциите са били предупредени, че при тръба Ростов е голяма и е по-добре да не се бърза с него ...
Така се оказа, ... Bataisk в 20.00 бяхме посрещнати с корк, че пристигането ни беше по-малко от ... ние сме в него за около час protorchali ... Защото от това, което тръбата не е ясно ... (((
И един от най-големите задръстване ни чака под Kamensk-мост ... Ремонт и стесняване на 2 платна ... 2 часа на загубеното време ...
След това всичко е безплатно и да се 7.00 сутринта пристигнахме вкъщи ...

на превозното средство:
Golden Алкой показа доста прилична ...
Просторен, удобни, цена-шезлонг с огромен багажник! )))) № кутия не е необходимо ...) мамка))
От наблюдаваните минусите ... при ускорение твърде истерично бръмчене на двигателя ... но трябва да се запознаете с и я държи повече или по-малко постоянно - виене изчезва ...
Климатик работи доста редовно, и не е засегнала най-вече на двигателя и тече ... (работи непрекъснато с изключение нощи) Това е само по пътя има в задръстване пред Джубга много сънено климатик и двигател спадна инерция ... веднъж дори в застой ... HZ това, което беше ... той може да и нормален режим за задръствания и дори в жегата под 40.
Е, цялата машина е доста доволен и не съжалявам за избора си))))

На следващо място, стандартен набор от снимки с описание под ...

планини на хоризонта)))

надолу спокойно заедно серпентина ... фотоапарати мушкам kapets ...