По-подробно как да се свържете с нас:

При шофиране от страна на магистралата Синдикалния улица / Калуга
Вземете Околовръстния път на изток към Варшава магистрала. От дясно ще се намира търговски център "МЕГА Teply Стан". Веднага след като мине магазина OBI, имайте в дясната част на околовръстния път - след 200 метра ще трябва да се обърнат надясно. Ориентир за влизане - пилон бензиностанция бензиностанция "Фалкон". Входът за паркинга с една единствена бензиностанция. След като се обърна към Околовръстен път, завийте наляво и отидете направо покрай сграда автокъща Toyota Center Yasenevo паркинг Lexus пепел.

При шофиране от страна на магистралата Варшава
Вземете Околовръстния път на запад до кръстовището с улица профсъюз - трябва да се обърнеш и да продължи движението в обратна посока на изток в посока на магистралата Варшава. От дясно ще се намира търговски център "МЕГА Teply Стан". Веднага след като мине магазина OBI, имайте в дясната част на околовръстния път - след 200 метра ще трябва да се обърнат надясно. Ориентир за влизане - пилон бензиностанция бензиностанция "Фалкон". Входът за паркинга с една единствена бензиностанция. След като се обърна към Околовръстен път, завийте наляво и отидете направо покрай сграда автокъща Toyota Center Yasenevo паркинг Lexus пепел.

Координати за навигатор:
55.597347
37.505758

С градски транспорт от метростанция "Teply Стан":
Метро "Teply Стан" станция, 1 автомобил от центъра. Стъклени врати в дясно и до края на подлеза. Излезте по стълбите на метрото от ляво. След напускане на метрото трябва да отидете направо на спирката на броя маршрут 647 (в предната част на SEC "Prince Plaza" - е най-отдалечен от метростанцията). Автобус или такси № 647 трябва да пътуват до спирка "18-н Yasenevo MD" (7-10 минути).
След това трябва да отиде по пътя напред покрай оградата, с акцент върху тухлена сграда на червено. В дясно има пешеходна пътека, водеща до Околовръстен път. Трябва да мине през него, след това преминете към земята преход към другата страна на Москва Околовръстен път. Преди да - Lexus Yasenevo!

Lexus - Yasenevo - коментари

Прегледани от Stella на Motor «Lexus - Yasenevo"

нормалното обслужване, нищо лошо не мога да кажа

Прегледайте около NiX Motor «Lexus - Yasenevo"

Аз не живея далеч от Lexus Yasenevo. И тъй като една стара машина, аз съм чест посетител там. Изпълнител и на скоростта и качеството на услугите и уважение към клиентите и ценообразуване. Капитаните на всички интелигентни момчета. Благодаря ви за добра работа!