Така че, тъй като нашето пътуване се състоя в този красив регион:

Лавандула области на Прованс, преглед на туристическите пътувания на

След това спря в Apt (Apt), самият град хубаво, но нищо специално, ние бързо се приближи в средата (както и всяко село или град център - фонтан, параклис и църква), и се отправи към град Русийон (или Русийон, Русийон). Този град е известен с факта, че той е бил събран и обработен охра през 18 век, откъдето идва и красив цвят на околните хълмове. Днес тя се смята за един от най-красивите села на Прованс. Това е вярно, че целият град в рамките на червени и жълти цветове, къща бръшляна на, ярки щори на прозорците. Препоръчвам определено посетите този град.

На 4 км от Горда е известният абатството Sénanque (Senanque Abbey), стените на абатството имат поле лавандула, където тълпи отиват. Излишно е Abbey Заслужава си да посетите дори и само заради своята дълга история, т. За да. Тя се основава беше през 1148 tsistertsianstami, по време на религиозните войни през 16 век е бил ограбен от хугенотите и периода на Френската революция е затворен и се продават на частната собственост , В 19-ти век Цистерцианския Abbey отново купих общността и през 1921 г. абатството е даден статут на национално наследство. Монасите в абатството, ангажирани в отглеждането на лавандула и държат на пчелина. Видове добре, много красива. Abbey - една от визитните картички на Прованс ...

След скитащи по улиците и след вечеря, да се върнем в Маноск, по пътя спряхме в селото Manfyuron. Село - той дори казва на висок глас, а по-скоро една улица, на пет къщи и фонтан. ресторант с една звезда Мишлен! (Той беше там, и единственият). Всъщност, аз прочетох, че в дълбините на Прованс могат да бъдат многократно се препънат по Michelin оценени ресторанти, но ние само го видях в този момент. Той отвори с 19,00. Ето го:

Лавандула области на Прованс, преглед на туристическите пътувания на

И в Manfyurone е една стара мелница заобиколен от борова гора!

Обратно в Маноск, направихме нов кръг от чест из квартала, много вкусно събра през малък семеен ресторант и за съжаление отиде да събере нещата.

Четвърти ден: Verdon Gorge, Sen езеро Croix на и се стигне до Ница.

На сутринта отидохме до Ница Verdosnkoe през дефилето, пътят минава през Валансол (сбогом поглед към лавандулата!),

Лавандула области на Прованс, преглед на туристическите пътувания на

Рие и града. За навигация, отидохме Егина (Aiguines), пътят ни отведе покрай живописното село в планините на Moustiers-Sainte-Marie до язовир, с прекрасна цвят на водата, тя се нарича езерото Сейнт Кроа. Това е много колоритен и много добре, исках да се потопите в свои води. Приближава по-близо, се оказа, че можете да се вози на катамаран / каяк, ние веднага реши, че тук е, че ние не пропускайте тази възможност. Благодарение на колата, ние веднага на паркинга бързо се облече и се завтече да вземе своя страна на лодката, ние трябваше да чакаме почти час, цената на час и 15 евро. Не, не съжалява нито за миг, въпреки факта, че в каньона е истински трафик на каяци и катамарани, ние дори успя да скочи и да плуват, водата е кристално чист, в жегата е най-то!

Уви, с течение на времето бързо и ние трябваше да се кандидатира за Ница. Преди да замине там, ние решихме да карам из каньона, до височина (дори и малко положи ушите), и да се полюбувате на гледката от върха на дефилето. За съжаление, поради тюркоаз вода топлина лента в долната част не е имало каньон е суха. След като се премества през моста от другата страна отидохме надолу и наляво в посока на Кан, шофиране покрай средновековното село Trigance (Trigance). Както винаги, мъничката и необитаем, но чаровен, както и останалата част на селото.

Накрая вечерта бяхме в Кан, направи алея покрай брега, се качи и тръгна в Антиб и през нощта трябва да Ница, където чакаше неприятна изненада под формата на затворена хотел. Това се случи, защото на мен резервация чрез резервацията, аз не се обърне внимание, за да проверите правилата преди 22.00, така че това е, че ние не разполагаме с време. След много камбанки с домакинята и нашите молитви ни позволяват всичко още допуснати. По-късно се оказа, че почти всички малки хотели имат подобни правила и чек-ин преди известно време на деня. Почивка в Ница, пътуване до Монте Карло и Ез Village (силно препоръчвам!) - като наш магически екскурзия до Прованс дойде към своя край. Искрено се всичко, което искате най-малко веднъж в живота си, за да влязат в страхотна село Прованс и се насладете на цъфналите лавандулови полета ...