от Екатеринбург Направление: Серов
Разстояние от Екатеринбург (обхват): до 50 км
Как да стигнем до там:

Езерото се намира в град Екатеринбург в квартал Орджоникидзе (Elmash) в лесопарк Kalinovsky.

Пристигане с кола от улицата Taganskaya. Необходимо е да се превърне в пресечната Tagansky - Кр. Командири на улица Danilovskaya, карат една четвърт (около 200 метра), за да Danilovskaya улици и завийте наляво, задвижване на Q2 (около 400-500metrov) до Т-кръстовище (Danilovskaya - Войкова) и завийте на дясно. След това отидете направо към частния сектор, следвани от колективни градини Калиновски лесопарк (около 1500 метра).

Има и друг вход през тролейбус пръстен в пресечната точка на фреза - Taganskaya, а след това чрез капиталовите гаражите, но при мокро време не се препоръчва да отиде по този начин.

Красива място, което можете да посетите и ходи с цел.

Риболов в Kalinovka е възможност да отидете на риболов и да се отпуснете след тежък работен ден работа в близост до дома си.

Географски координати: географска ширина: 56 ° 54'45.01 "N (56.912503) Дължина: 60 ​​° 39'7.04" E (60.651955).
Населените места на брега: Екатеринбург
Характеристики:

язовир езеро е разделен на 2 сектора: "А" и "В". всеки сектор отделна система за аериране.

В сектор риболовен мостове са много близо един до друг. В сектор Б е настроен само на няколко моста близо до сектор А. В задната част на сектор Б често се къпят през лятото местните жители.

били тук и преди, и klevall Karasik, той вече има, но "китайски" всички уловени

Идваме да си почине сега (на приятел имаше рожден ден), около 21 часа. Ние платихме за маса от 800 рубли. Около 22.40 2 валцувани приятел и каза, че е платил за срок до 22 часа и те са толкова "нека да седне малко по-дълго." Нашите твърдения, че на 800 рубли на час, а дори и без предупреждение, че те го имат до 22 часа е меко казано не deshego и ние просто не би останал на тази цена за един ден "другари" Казаха ми, че това са правилата и цени. Боядисахме дълго измисли дали сме за всякакви правила за радиото. Когато стана ясно, че той не е боядисан, той веднага попита за още 200 рубли. с "милостив разрешение" да остане още 24 часа. Даде заповед да не развалят празника, но на празника е все още развалена. Ако отидете там - да бъдат подготвени за допълнителни такси.

Резултат 3 месец май. Не ми хареса. Взех билет за сектор В, като Аз не искам да се лови риба в пиян околностите в беседката. Казаха ми, как преди три дни zarybili щука сектор, и има костур и пъстърва в достатъчно количество, по-малко, отколкото в сектор А. Ами аз мисля, но там е по-тих, по-красив и по-скоро като истинската природа. Spinning. 04:00 хвърляне несъответстващи грамофони и воблери, рязкото и просто podmatyval- не захапка. Срещнах две други момчета, те също на нула. Плажовете на необработен внесе ред, но в торбичките за вода плуват в калта и стъклени бутилки и дори постоянна миризма на урина, която не е издухан от всеки вятър. Разпределете отиде до колата и реших да видя какво е заловен в раздел А. седна на една пейка и да чакаме. Петима души работят активно подкрепя, на пръв поглед не наивници и прът и laytovye blesenki по подходящ и дрехи. Не пращенето от тълпата, прекалено, особено дойде. В продължение на 30 минути, аз не забелязах, те нямат захапка, подобно на шаран и пъстърва рибари начин и след това свещ предупредени всички, че някой е щастлив. 300грама forelku човек, разнасящ с наслада, бавно, за завистта на другите. Същата вечер той се превърна в местен герой. Но ето един forelka на петимата Мисля, че не е достатъчно за такъв известен paysite.

Напълно съм съгласен. В сектор Б само пари борба, и гъстота, не са ангажирани. Персоналът заниманията, и не може да служи за повече от нормалното един клиент в даден момент, въпреки че има хора, 5. Сам трябваше да плъзнете мръсна скара до беседката, която е на път да се срути. Царевица може да се купи най-новата банка, беше това, което от друга примамка, но тя приключи. Гадно. О, да. Това беше бас за целия ден за червея. просто гигантски, с mezinets.
По принцип се придържаме ми триста в упражняването на риболова и да чака, когато хората спират докато се вози. Можете бавно се превръщат в боклук локва заобиколен perepity bydloklientov, които идват да купуват.

И още няколко неприятни факти за раздел Kalinovsky: по това време, а момчетата бяха в таблото, имаше едно момиче, за да гледате неща и прикрепени към нея 2 пиян с истории за района, за затворниците и т.н. За щастие, момчетата са отново скоро. Тогава един от мъжете се върна при нас - биха искали да общуват с нашата компания, за която ние се отказа.

Също така е ясно какво заплащане на входа на колата 100 рубли. Не нормален паркинг - имаше много коли, няма защита на паркинга. Ако не платите 100 рубли за бариерата няма да бъдат допуснати. Моля се справят с законността на плащането от 100 рубли. на влизане в основата Калиновски нарязани.

По-рано момчетата на елен раздел Kalinovsky. Това беше в делничен ден вечерта. Моля, обърнете внимание, на сайта се посочва, че базата данни се работи денонощно. Когато пристигнахме, имахме нужда от въдица и стръв. "Рибари на място там. Той пиха, и ние не знаем къде е." Когато уловена риба, ние бихме искали да я пуши на място. "Smokehouse не е. Той спи." Момчета, това е услуга. И ние бяхме схема изненадан плащане: плащане за вход, плащат за билет за риболов такса за въдица, стръв за плащане, плащане за беседката, плащане на уловена риба, плащане за пушене (което ние не чакаме.). Възможно ли е по някакъв начин да съдейства за всички да плащат, а не поотделно. Негативните спомени 100%. Плюсове: риба, уловена риба добро домашно приготвена, вкусна!

Цени за риболов в сектор А просто впечатляваща цена въздух, най-евтиният шаран 200р за килограм плюс ваучер 300R, в сектора в 300R на ваучер, но рибата не хапят изблици много, но малко чувство за 8 души никой уловени всички хранилки или на пръта без значение каква стръв не хапят, се приближи на кампанията, която се разказват местните PR хората, че има изобилства от риба и ние просто не знаят как да ловят риба, администраторът се закле, че по-малко от една седмица, като шаран 300 килограма освободен, но рибата просто походи от цирка :). Санитарно състояние на бреговете на двете поляната около боклук и фасове маса брега всички вонящ на урина и екскременти в централната алея на администратора на къща беше всичко в бълвоча си. За вход пари не е взето. Това е желанието да се хване поне един моряк, който пълзят по крайбрежието, но е невъзможно да се купи червей само шаран микс! Говори се, че можете да копаят до оградата, но миризми отблъскват само приближават това не е нещо, което има да се копае червеи.

Lake Kalinovskys разрези (Kalinovka)

На другия ден в риболовния сектор Б. Ние пристигнахме с приятел, в 02:30 ч. До 4 часа платика хванат няколко грама на 400 и чифт шаран 600 -800 гр. След това в 4 часа сутринта poklevochka, аз се бореше с рибата за около 10 минути, както и че заслужено е награда - шаран 5.2 кг! след няколко платика и каракуда! В 9 часа сутринта се обърнахме udachki и аз съм доволен от шаран си отиде у дома си. Може би просто късмет, но за риболов е доволен! Всички успешен улов!

Вървя днес. Спрях да гледате. Сектор А. Хората на тъмнината, той е шумен, но след ухапване все пак. 15 минути видях извади голям шаран и сом.