Недостатъци: понякога скучни

Отиди в Джубга решихме спонтанно. Реших да отида с кола, защото евтин. В колата са били пет от нас, в надпреварата беше много неудобно.

Оставихме точно в 4.30 (село Urup, KCR), ако някой не знае, че е близо до или малко по-Pregradnaya Zelenchuk.Ehali много дълго, защото през уикенда Krasnodarians избрана и в Джубга и бяха dlinyuschie корк. Пътувах за навигатора, той ни избави половината път, в който селото, където имаше един куп хора като ние сме навигатори. Обикновено стигаме до 15 часа. Това е, когато 10 часа (около половин час контакти и половин час, за да спре).

Тогава аз забравих за всичко в главата си една единствена мисъл. Море, светло синьо, малко парче, между две улици.

Някъде около половин час търсите място, където да живеят. Намерено 400 стр. (I besplatnitsa, тъй като нито едно легло).

И до морето. Избрахме пясък и чакълест плаж. Все още не е чакъл, но камъните направо ти се търкалят, което не ми хареса. От стената се излива вода, като каза, че е канализация. но аз мисля, че би било много странно, ако морето течеше канализация.

Краснодарски край Джубга селище -

Малко по-нататък водорасли смърди, а хората все още живеят в палатки на (о, колко от тях са там :))

За разлика Запознанства руските жени, Джубга - това е просто ужасно. Но ако с какво да се сравни това се размине!

Морски хладно, и след седем (осем) като слънцето залезе няма никой къпят, въпреки че ние Arhipka доплува до девет. Фактът, че таралеж планина покрива на слънцето и преди тя да стане готино.

Краснодарски край Джубга селище -

Много магазини за сувенири, в непосредствена близост до мини-аквапарк, малко по-нататък голям воден парк, делфинариум, pingvinary и няколко забавно (банан, таблет и т.н.).

Не Парк. В вечер, искам да отидете на разходка, и няма място. Пътят до морето върви нагоре и нагоре. Отидохме с майка ми малко, а след това отиде в някои хотели, където клетките са бърдита и две миещи мечки, но такава красива каменна елен а. Те искаха да правите снимки, но аз е бил отровен (о. Диета, диета и разбирам, че това означава, че са населени и месо.).

Хората в морето е много за един час и до 16:00, други възможни пъти, за да забележат провеждат на водата.

Краснодарски край Джубга селище -

Повозим на катамаран, накрая видях медузи. И от сърце подскочи.

По-късно следобед отиде в Негрос, като така :)) и предложи да направите снимка за парите. Разбира се, не може да мине без "Churchhella, топла царевица" :).

И сега плюсовете и минусите.

• Много сувенири.
  • Налице е забавление.
  • Море в близост.
  • Можете да останете в морето.
  • Цените са в границите на нормата (но
  • Морски готино.
  • Не парк.
  • Никъде да купи хляб (намерих една малка питка за 30 рубли !!).
  • Пътят върви нагоре.

Оставихме от 14.30 часа и пристига в 20.00 ч. Около пет часа без задръствания, спрени няколко пъти.

Мога само да кажа, че за няколко дни Джубга добро място за почивка. Евтин и по-забавно (без вечери).