Определени маршрут на карта и хвърли един приятел линк:

Комплекс Travel Новосибирск - Белово Фолс - novososedovskaya пещера - Berd рок

Приятели игнорирани желанието ми, позовавайки се на здраве, жена, семейство, градина и други измислени причини. В отговор само стават университетски приятели, с осем месеца дъщеря. Те минаха в края на есента отиде в този водопад, но остана на 1500 фута. Ние копаят в калта, а не постигане на целта. И сега ние решихме да си отмъсти.

Ще посетим и да премине през Белово. Извън населено място на грунда по протежение на езерото. Посока на север, езерото в ляво. Въпреки че картите се нарича стр. Vydriha. Кръгче преграден река на север и се издига стръмен хълм. Възходът на една голяма яма веднага. Увеличението е много стръмен, а ровът е много неочаквано, така че трябва да се изчисли скоростта по време на ускорение, а не да лети изобщо да стъпка в тази дупка, и да реагира и отдръпване на ляво. Само на няколко стотин метра, а ние сме на място.

От лявата страна на машината е огромен бунище (на снимката не е). А пет метра банер, който може да се види от снимката на колата: "Белово водопад нашия регион в цялата област е известен. Безсърдечен, които оставят боклука тук. "

ХОРА, защо сте толкова прасе? Трудно е да се вземе с една торба боклук? Аз Алтай на 500 километра от отломки, докато намери депо.

Хората в близост до водопада е много. Някой с палатки, някои от които с палатки, всички от машините.

Комплекс Travel Новосибирск - Белово Фолс - novososedovskaya пещера - Berd рок

Сам Пада 5-7 метра. Предната част на водопада е добър басейн, към който можете да плувате. Което беше между другото, като се има предвид топлината при 25 градуса и на два часа път.

Nakupalis достатъчно. Правене на снимки под водопада не работи веднага - много посетители. Или имаме един час на ден екскурзия.

Водопад отива на малка рекичка. В деня преди взех въдица с план за риболов. Трябва ли да има сибирски липан задължително! Грейлинг в Червената книга на NSO. Само спортно интерес: хванат, снимана, нека отида.

Но другарите ми гладуват, а ние се преместили в търсене на по-тихо място, не се пълни на брега на езерото за пикник. Върнахме малко назад, точно на мястото, където остана момчета есента. Имаш барбекю купих колбаси, сандвичи и се прибират ottrapeznichali. Фирмата се намира в близост, мъжете се опитват да плуват до рибата на лодка и улов.

Комплекс Travel Новосибирск - Белово Фолс - novososedovskaya пещера - Berd рок

Докато ние си почиваха след вечеря, аз да ви кажа за себе си. Една от основните ми хоби е риболовът и пътувате с кола, за целите на риболов. Всеки уикенд аз излизам да ловят най-близо до Новосибирск, и на терена. През лятото ходя на Алтай. Харесва ми да се вози по пътя към мястото на риболов. Той отдавна искаха да променят колата на SUV.

Постоянно се случи в интересни и красиви места като река Коен или изоставен водноелектрическа централа на река Kiik.

След почивка за половин час (!) Като всички отпадъци с вас, ние се премества в втория атракции "Novososedovskaya пещерни". Като организатор, бях в авангарда на конвоя. Навигаторът ни доведе до целта. От време на време спрях да изчака изоставащия другия. Минахме селото Devkin. Снимки все още чакат за втора кола.

Комплекс Travel Новосибирск - Белово Фолс - novososedovskaya пещера - Berd рок

Минахме през селото и са на първия слой, бавно стесняване и изчезна в гората. Имаше съмнения относно коректността на маршрута. Но навигаторът ни доведе и още. Пътят вече е в ход в гората, където приличен размер на камиона. Спираме и проверете Navigator (приятел, не сте болен от него?). Оказва се, навигаторът е конфигуриран да не провежда бърз начин, и в краткосрочен, включително резервни пътища.

С други думи, на нормалния път трябва да изглежда така: от Belovskogo отново пада през селото на пътя. Освен това, чрез Guselnikova, Legostaeva и Novososedovo. Ние направихме нашия начин чрез Devkin в Legostaeva.

На всяко Fit'e някак си проправи път през горските гъсталаци, по тревистите полета на сушени рекичка. Взел да Legostaeva и надолу чакълиран път чакъл в Novososedovo. Почти в самото начало на завоя на селото се вижда планината, спряхме за нея и слезе. Разделя се на разстояние от нашата пътека Малка река Ик прекъснато от наводнение мост и на 50 инча на Ford в близост. Аз вече реши да започне на водата, но аз е бил спрян.

Комплекс Travel Новосибирск - Белово Фолс - novososedovskaya пещера - Berd рок

Връщаме се малко назад и да се препънат в чиния тук.

Когато пред плочата на пещерата се намира в горната предната част и леко в ляво. Аз само посети пещерата - тя Tavdinsky. В същите размери като се надявах и Novososedovskoy пещерата, дори и той взе фенерче. Качихме доста стръмен хълм с растителност по коляното. Той предлага прекрасна гледка.

Кръстосан върха и по утъпкания път слезе сред младите брезите.

Пътят води до пещерата. Както се оказа под формата на една пещера - символично име. Вход като малка вдлъбнатина (диаметър 50 cm) и пълна с камъни.

Комплекс Travel Новосибирск - Белово Фолс - novososedovskaya пещера - Berd рок

Опитите да се види, че в долната част не са били успешни. Поради това, тя изчезна желанието да се изкачи. А другарите ми започнаха активно да размахва ръце и да се измъкнем от гъсталака гора - много комари.

Излязох, отърси се, надолу към колите и спешно да се търсят точки на интерес, веднага започва да се стъмва.

Navigator показва, че пещерата да Berd скали около 6 км. Както са грешни, надявайки се да се добере до там за 15 минути.

Минаваме самото село, а след това на моста над река Ик. И в близост до вливането на ляво и на Малката Eek EEK.

Виждам един мъж броди на реката в близост до моста - спирачката на пода. "Хей, човече, липан хванат тук?" - I викат към него. Оказа се, липан хванат, среден размер 100-150 грама, жига и личинки. Няма време да се провери - ще трябва да отида там, преди залез слънце по скалите. Ние отиде по-далеч и за показалеца до точката на интерес гледам. Така стигаме до знака "Novosedovo - Yurmanka". Ние разбираме, какво е необходимо, за да се развива. Връщайки се мушкам във всеки съседен път, което теоретично би могла да доведе до желания скалата.

Почти се връща в селото, ние виждаме една къща със символично ограда. На символичната врата виси незабележим плака с надпис "Berd скала. Travel / влизане в / на територията / ф толкова много. " Но тази област може лесно да обикалят от дясната страна на оградата.

И тук започва най-трудния път, близо 2 км. На първо място, в равнинната част има вид талян пясък. Те трябва да се извърши веднага, без да спира. В противен случай, когато започнете да monoprivode всели.

Идва интересна дърво.

Комплекс Travel Новосибирск - Белово Фолс - novososedovskaya пещера - Berd рок

От планината Hypericum зашеметява достави невероятна гледка.

Седнах в близост до едно момиче-хипи и бродиране. При вида на тези красоти иска да седи и да съзерцава. Потопени в себе си и да не се обърне внимание на управлението на туристите. Lepota.

Насрещен на павиран път през Maslyanino и Черепаново тъй включен Navigator с кратък режим на бързо. В действителност, тя се обърна бързо (2,5 часа), но по-дълго (180 км). Най-вероятно в този коловоз нормални хора отиват да карат ски курорти в Yurmanku и Novososedovo.

Заключение. Посетете Белово водопад и скали Бердск стойност. Близостта на тези сайтове не означава, че те са в непосредствена близост. Между добри пътища и трябва да бродят по различни начини. Ако знаете как да шофирате, можете да получите във вратата за 1 ден. Дори и да има време да отидете на риболов.

Координати за навигатор (Navitel, Yandex, Google.Maps):

Белово Фолс - Белово Фолс - N54 ° 33.548 'E83 ° 37.243'

Novososedovskaya Пещера - N54 ° 39.063 'E83 ° 59.188'

Berd скали (скала Hypericum) - N54 37.064 ¨ "E83 ° 58.968 '

Послепис Персонализирайте своя навигатор голяма скорост, отколкото най-краткия. Също така в настройките постави приоритет върху нормалния път (не на държавата).