Запознайте се с Кападокия, район в централната част на Турция, ние бихме искали първо място, защото е прочел за в Lonely Plenet датираща преди почти хиляда години, невероятните пещери на troglodytes. Според описанието в директорията със световна репутация, ние осъзнахме, че има нещо като например национален парк, някъде между един малък град и др.

Надявайки се да похарчите за този парк, пълен с атракции исторически произход, един ден, ние се помисли какво метод ще бъде най-за да стигнем до места. Опции са няколко: можете да отидете на една нощ с автобус от Истанбул до Невшехир. Уплашен очакване на една безсънна нощ, подути, твърди членове и раздразнение за целия ден, придружаващ сънливи момичета.

Вариантът лесно Невшехир нощния влак за 23 турски лири, което е приблизително същата като на автобус (8-9 часа), но който може да лъже))

Той спечели полет Истанбул - Кайсери, в продължение на 20 евро, Sun Express Airlines, с продължителност 50 минути.

Колкото повече, че ние почти веднага отговори Axen - kauchserfer от Кайзери. Бяхме планирали да лети до Кайсери в ранните сутрешни часове, в следобедните часове, за да бъде в Кападокия и прекарайте деня, на следващия ден, за да се разходят из града, а вечер да лети обратно към Истанбул.

Отидохме в пет часа сутринта на първия автобус Hawash (Havas - трансфер до летището), който се отклони от площад Таксим (Taksim) на всеки половин час, като се започне в пет часа сутринта до един през нощта и има 13 турски лири на човек. Сабиха Гьокчен - една от двете летища на Истанбул, което е по-далеч от центъра, но се гордее и с титла от най-добрите летище в света. Този надпис ние смая отчита директно на входа на летището. Тя продължава да се урежда с мрак мистерия дали този факт световната общност не знае.))

Нашият самолет е бил някъде около седем, осем, ние бяхме в Кайзери, девет срещна Aksenov на централния площад. Питам на летището Kayseri, за да ни покаже къде да хвана автобуса в града, имаме съмнителния в началото, но по-късно потвърди напълно обяснението на момичетата informeyshene че автобусни билети не могат да си купят, можете да вземете само такси. Въпреки такси струва 18 лири и popilennaya за трима, като тази сума не изглежда да ни наистина несправедливо. По-късно разбрахме, че совалката в Кайзери не отидете на летището само традиционните автобусни представители на градския транспорт, които влизат само ако имате във вашия билет, и можете да си купите само горепосочените сергии, които са на летището просто не съществува в природата.

Така че ние не са измамени жена infopoynte)))

В резултат на това, ние са били издадени подробни инструкции: вземете автобус от центъра на града и да слезете на автогарата (1,60 лири), а след това в терминала, свържете се с един от местните органи, които участват в транспортирането до Невшехир (Невшехир) (около час и 12 лири ), а след това отиде и да говоря с някой местен да се определи точно там, където искаме. За мен, това не е ясно защо да Aksena не се стигна до това, което искаме да Кападокия.

Достигането до Гьореме всички ние разбира. Собственик на малка местна агенция ни каза най-накрая, как можем да правим неща. Районът е осеян с просто забележителности, древни селища и подземни градове. За да видите всички основно се нуждаят от четири дни. Четири дни и четири различни начини. Един ден 50 лири - ол инклузив, дори храната.

Ние трябва да спре в Гьореме, и, ако е правилно избран къща за гости, след което можете да организира трансфер по всяко близост летище.

Ница човек ни каза за нашите възможности за един ден и не се препоръчват да отиде в Деринкую (Деринкую), виж подземния град, защото това е единственото място, където можете да отидете сами по себе си с помощта на обществения транспорт.

Неговата агенция Rock Град правим каквото е възможно само по отношение на туризма в региона, включително разполагането.

За контакти: тел: 90 384 214 29 септември
факс: +90 384 214 07 49
www.rocktowntravel.com
[email protected]

С въздишка се качихме на следващия автобус до Деринкую и отидох да видя подземния град (4,50lir, 40 минути). Ние просто се връща у дома от десет часа.

Това беше най-жалкото логистика по маршрут Истанбул Кападокия, но ние не съжалявам, защото запознае с Aksenov и придобити безценен опит на "как да".