След смислен ден в Делхи през вечерта отидох на 1-ви (вътре) на летище терминал Делхи, където GoAir полет щяхме да лети до Бомбай. Скоро трябва да пристигне от Катманду и Сергей Sergeyitch SpiceJet но това е трябвало да се приземи в третата (международен) терминал. Защото, за да направи, е, че нищо не ми се иска да отида там и да го посрещне, но уви. На изхода на терминала е злите войници и никой навън. След като влезе в терминала, винаги трябва да лети, нищо особено там, за да отида. И така навсякъде в Индия.

Записах се за полета, и Сергей Сергеевич всички там. Но най-сетне пристигна и той започна да получава смс развълнуван. След това блокирани в кабината и не дават да отиде, той не получава багажа. Багажът не е позволено в продължение на 40 минути и резултат в Бомбай аз все още трябваше да отида до един. Обединението на членове на експедицията, както изглежда, се отлага за Джайпур.

При пристигането си в Бомбай, взех такси ваучер за багажник. Обадих се на приблизителната стойност на пътуването, се оказа доста евтин, на около 8 евро. Даде номера на таксито, което трябва да шофирате нагоре и аз отидох да го търси. Търсейки, прикрепен към мен някои измамник на ushatannoy машина, всичко, което убеждава да тръгне с него. Но аз бях четене пътеводители и знаеше местната надпреварата развод с тези видове изключително препоръчително. Най-накрая пристигна и колата ми.

Как да отиде в града, не знам, но в паметта по някаква причина се блъснал в нещо подобно на 45 км. Всъщност се оказа, за двойно по-малко. Когато хванат навигатор GPS. езда беше само на 14 km. Време беше след полунощ, по улиците няма никой, така че ние пристигнахме бързо. Истината е, понякога таксиметров шофьор, след като, по мое мнение, не е много оптимално сгънати, въпреки че тя може да бъде, тъй като е по-бързо.

Но Residency хотел е най-луксозните на цялото пътуване, затова той е бил най-скъпите - 60 евро. Това е само сутрин, веднага след като се включи в контакта самобръсначка, тъй като в залата за почивка нокаутиран задръствания. Аз трябваше да отидем на разходка небръснат :)

Точно тогава дойде smska от Сергей Сергеевич. Той, както се оказа, това се оказа завидна упоритост и въпреки късния самолета, но стигна до Бомбай на сутринта полет. Ние се съгласи да се срещне с него в историческата гара Виктория Terminus.

Като летяхме до Мумбай

На последно място, се нареждат в кръг около града, като се върнахме до гарата. Тогава Сергей Сергеевич ме влачат някъде на север от гарата, като каза, че е там, когато той отиде, видях някои дворци. АААААА. Къде сме, тогава какво, по дяволите, дворци, е естествено да Дака! Очевидно е, че бяхме в мюсюлманския квартал на стария Бомбай. И да, имаше почти всички в Дака - като сладко, както и крави, овце, каруци, рикши, доставчици, осакатява, добре, като цяло всичко е както обикновено.

Накрая, уморен от всичко това, ние решихме да се вземе такси и да преминете към летището. Хванати за нещо таксиметров шофьор счупи много преди да отидеш, аз не знам, че той не харесва. Нещо там Gundel за факта, че не са налице гориво или нещо друго. Обикновено бедните страни е много често, когато таксиметровите шофьори излизат по улиците с празен резервоар. И когато всички ние седна, първото нещо, таксиметров шофьор е управлявал до бензиностанция.

Колата беше стар, индийски направени, ако не се лъжа, тя се нарича Hindustan посланик. На разположение от 1950 г. насам, почти без промяна. Броячът е твърде стар - Механичен, прикрепен извън отделението за пътници. Tsiferki го прокара някак много бавно, показвайки нещо като 5.6 или 7.8. Но на задната седалка висеше знак, където е показано как тези твърдения са преведени на рупии.

Като летяхме до Мумбай

По пътя към летището пътувахме пикантна област Бомбай - известните гета, където на площ от около един милион души, живеещи в няколко квадратни километра. Да ... Те живеят същите хора ...