Наистина, има някой. които не знаят. Какво е Lufthansa. ))). същата глобална марка. същите като например Mercedes или Apple :)) Националният германския превозвач.

Тези прегледи и почитан. Там е просто пише за отклоненията от Санкт Петербург и Москва, и цялата информация, която е отрицателна, но при полети от Хелзинки Няма информация. Надявам се, че там е по-добро обслужване.

Аз съм по-заинтересовани - може да има нещо за ядене децата ми. Летяхме това лято AB, там бяха дадени сандвичи - те харесва. Разбира се, аз винаги се вземат едно питие и закуска за деца на борда AB ме с напитки (3 сок кутия 0.2) и контейнера с пържоли пропуснати, но на Lufthansa Не пропускайте знаят, или не?

Добре. ако ние злоупотреба Lufthansa. така че след това, което е по-добре? Храната е по-добре от турците в Европа, но те имат по-лошо точност. салони и обслужване IMHO най-добрите в Европа в Аерофлот, но той има много други запаси.
IMHO, средно - най-добрият вариант за полета на Lufthansa в Европа. друг въпрос, и цената, която те обикновено имат по-висока средна. ако не са в наличност, билети от враждебни реакции обикновено най-скъпите.

А г-ца / не пропускайте напитките не зависи от авиокомпанията, която летите. и от Саба.
200 грама пропускат идеята не трябва да бъде. Е, можете да сок в стерилна зона да купуват, и се изсипва върху дъската без ограничения. Самият преди седмица отлетя реакция DUS-LED, така че не е, че сокът. мен и виното се излива без ограничения. червено. много приличен :)

на борда се излива без ограничения. Самият преди седмица отлетя реакция DUS-LED, така че не е, че сокът. мен и виното се излива без ограничения. червено. много приличен :)
Иска ми се да знаех, без ограничение, нещо толкова искаше, но бях прекалено срамежлив: 008:

Ъ-ъ-ъ-ъ, про A / C, прищявка на един приятел на германците: той не лети, където не лети Lufthansa.

neee дават, дават, но аз съм повече от 2 чаши или не, аз имам достатъчно и дори се срамувам като че uzho :))

ние наскоро лети Hansa, от Санкт Петербург и Хелзинки. Ние основно се, че всичко, от забавяне на полет срещнат само веднъж през тази пролет, когато вулканът е обхванал Европа, но всичко останало е наред.

Ние бяхме забавени миналата зима, когато Европа е покрита със сняг. Беше закотвена в Дюселдорф, ние не го управляват или на път за там или обратно. Lufthansa разреши тази ситуация доста добре.

Да, ++ 100 до луфа - като че при пристигането си разбрах, че Петър е забравил скъп нова ръкавица в кабината ..
и самолетът отлетя за Франкфурт ..
На следващия ден дойде в своите офиси на летището - лъжата, скъпа. отлетя обратно пътека Reis.
всичко, което е начинът, свързани с пътниците.

Е, това е втората чаша, а аз не са имали: 073:

Да, странно въпрос за :)
Какво не е наред в LH (лети често) - това е просто ужасно и не яде през нощта, в следобедните часове (особено в 6 часа сутринта полет от Санкт Петербург: 073 :) яде нещо, което искате, и негодни за консумация. Вечерта, да, това е по-добре по някаква причина.
Течности деца - които имам развеселени, че децата са помолени да опитате течност (дъщеря някога е била пакет литър сок, купен преди напускане на хотела, почти пълен бе преотстъпен на контрол не, мисля - добре, отнемат толкова отнеме), е бил помолен да поеме глътка, след това пропусна :) Но може би това зависи от контролера, аз не знам.
Да, техните миля билети могат да бъдат закупени, макар и понякога скъпи такси за билети, получени под действието.
Да, това е удобно да лети с тях ", шезлонг" - винаги чака, дори и ако докинг краткосрочен или полетът закъснява. Вечерни полети са забавени често по пътя, включително и Хелзинки, имайте предвид, ако след това ще трябва да хване микробус например.

Бих искал да знам за всичко на авиокомпанията. В интернет съм намерил най-противоречиви реакции. Интереси като храна на борда, като услугата, независимо дали полетите закъснението. На първо място аз ще бъда благодарен на тези, които ги отлетя от Финландия. Всички благодаря предварително!
Полет от Санкт Петербург
Хранене - в C клас
Закъснения не са били
Много любезен приятен персонал
Само положителни спомени

Препоръчвам летящ от Кефлавик реакция: храната е много добра!

Аз не znayu..u които не могат да бъдат регистрирани он-лайн. И Lufthansa работи перфектно. Аз разпечатате пансион и сочите пътя на самолета.

Да, това е удобно.
но на няколко пъти, че е podvisal на сайта. Аз трябваше да се обадя в офиса да премахнете компютъра си регистрация и да започне всичко отначало.

около Дюселдорф - макар че имаше много пътници летните плитчини транзит, които забравят да се засадят в транзитната зона.
както и прилична авиокомпания, много приличен !!

И тогава храната. не е важно за мен. На преден план - забавяне. Ние имаме свързващ полет и закачен само 1,20 във Франкфурт и обратно, както добре. С мен са 2 малки деца и за тях не искам да излизам на летището, или дори по-лошо някъде да прекарат нощта. Обратно летим през цялата нощ. Когато прочетох мнения в сайта, е описано на страница 1 - с ужас, че някъде не предоставят жилища, хората чакаха с часове на летището, аз бях с малки деца не го искат, и че искам да се уверя предварително с помощта на LP
Летял съм миналото лято в Сплит (Split-Мюнхен-Петър). полет Сплит-Мюнхен се управлява от LH партньор (Хърватска А.) / Тези спътници се движат по 8-00 се отменят, пътниците не са били предупредени. В резултат на това полетът беше 12. И ми полет от Мюнхен до 10-30. Детето имаше премия билет. Аз писах на билет Сплит Мюнхен Петър, и на детето (3 години) - не, защото Мюнхен не беше възлагане билети. Poluobmoroke отиде в контра офиси, където няма проблеми са дали някои резерви по отношение на детето, в резултат получи два билета. Оттогава хърватите мразят и LH - уважение!
Между другото, тъй като Мюнхен пристигна късно, седна на летището 6-7 часа. Преместен много лесно, тъй като Точки летище. удобна и почти празен. И ядоха и poshopitsya и легнал по пейките :))

Добави моите 5 копейки: Lufthansa лети от Хелзинки до Рим през Мюнхен и обратно, както и - във всеки самолет rebenku- подарък от \ к! А дреболия, но хубаво, и всичко, 4 са различни)))))

Ние често лети Lufthansa, повечето от полетите се проведе без подложки.

Ние сме по-лесно multishengen имахме време, също и пари за картите са били. Така че ние просто Rebook билети за петък - в края на стачката, за своя сметка настаняване под наем в центъра на Мюнхен и отидох да видя. Не мога да си представя какво направиха другите.

Полет от Хелзинки. Не се справиха с регистрация преди полета - никой от персонала не помогна, въпреки че съседните авиокомпаниите са били членове на публиката. По пътя обратно, загубен багаж, а не само за нас, просто забрави я препълвайте в Дюселдорф. На тяхната девойка рецепция дойде в Барселона със закъснение от 15 минути. Захранвани от 3-ку. . Кифли, сок, наденица и няма топла (((За деца в самолет, предлагани не оцветители по пътя там - каза съжалявам не (((до това лято с Aeroberlinom -. Честно казано хареса повече от "марка".

1 час 20 минути. това наистина е много време, за Франкфурт, имаме обикновено 45 минути и винаги има време да се пие кафе.
За мен храненето тук лично не ми пука какво храната, а ако свързващ полет, а след това на втория полет е вече там не е на лов.
За най-капризния никой отменен бизнес класа;)