Ходи: 10 km

<<Предыдущий день Следующий день>>

Купете си билет за деня има смисъл само, ако имате намерение да използват обществения транспорт. Имахме само две пътувания на 10 минути, така че е по-изгодно за нас, за да плащат за две 15 минути билет, разходите за пътя напред и назад по-малко от € 1 на човек.

Билети за трамвай в Краков

Демел от хотела до центъра само за няколко спирки по напред и след около 10 минути, вече бяхме в центъра. запознаване с Негово Краков започнахме от главния пазарен площад. който се изкачи на палубата наблюдение на Краков кметството. Докладите ние няма да говорим по-подробно за всеки атракции, в противен случай никога няма да свърши, но само за кратко разказват за своите преживявания.

Пазарен площад в Краков

Кметството в Краков

Краков е първият полски града, в който се намираме. Тогава не знаех, че пазарния площад - неразделна част от най-малкия полски град, да не говорим за факта, че почти всички от тях са подобни един на друг и не може да се предположи.

Така че ние бяхме впечатлени от пазара Краков, особено когато на сутринта беше почти никакви хора и лесно може да седне в кафене и напитки вкусни горски плодове шейкове.

Какво да се види в един ден Краков - по маршрута Краков

Закуски в Краков кафе на площада

Що се отнася до платформата за наблюдение на кметството, гледката от там е красива, разбира се, но от извън зоната не ни беше позволено, и аз трябваше да гледам през прозорците не са много чисти, че развали впечатлението. Ако изберем сега, вместо гледане ще бъде по-добре в тъмницата. Но тогава ние нямаше друг избор, тъй като в деня на нашия музей пристигане пазарен площад е бил затворен. След разходка из пазарния площад в Краков отидохме да се взира в стария град на Краков. dogulyali Barabakana нагоре, погледна Gate и Чарториски музей флорентински, надникна в търговска част и отиде в посока на замъка Вавел. На инспекция на пазарния площад и околните улици в бърза темпото ни отне около два часа и половина. Можете да прекарате половин час или прекарват време в кафенето, докато все още има време да се види църквата Сейнт Мери.

Barabakan в Краков

Стария град на Краков

Търговска част в Краков

Така например, в 2 часа Билети за кралските апартаменти бяха изчезнали. Ако имате цял живот мечта да ги посещава, и опознаването на Краков най-добре да се започне с замъка Вавел, и едва след това отиде да се види пазарния площад и Стария град.

Остават билети за музеи

Ние отложи пътуването до музеите, Вавел за друг път, и реших да видя Dragon Cave (пещерата е винаги интригуващ) и се изкачи на палубата наблюдение на кулата Sandomierz (Наташа обича гледане платформи, не се хранят хляб - дават някъде се изкачи по-високо). Между другото, завършени проверка е най-добре пещера, защото ако отидете там, а след това се изкачи обратно няма да бъде възможно - необходимо е да се заобиколят ключалката отново zarulivat през главния вход.

Гледката от палубата наблюдение на кулата Sandomierz

Dragon Cave в Краков

на замъка Вавел Walk ни отне още 2,5 часа, и да спестите време при търсене на мястото, където можете да обядвате, беше решено да го направя в едно кафене в близост до Sandomierz кула. Цените тук са съвсем нормални (в сравнение с Москва), а храната е много вкусно. Ние вкуси гъбена супа в хляб и пържоли, който се оказа добре.

Полска гъбена супа в хляб

Какво да се види в един ден Краков - по маршрута Краков

Ходи няколко часа по улиците на Стария град в Краков, отидохме в хотела, за да вземете колата и отиде в Аушвиц.

Чакаме трамвая на спирка

От Краков до Аушвиц само 66km да отида, но по този начин ние се около час и половина, така че ние се настанихме в хотела е в пълен мрак.

Заключения на втория ден

Основният извод: един ден до Краков много малко. Вървяхме из града за повече от 8 часа, и изглеждаше просто пазарния площад, замъка Вавел и многото малки улички на Стария град. Разбира се, на два часа, след като посети резиденцията на полските крале, бихме могли да прекарват по-продуктивно (посетите фабрика известния Шиндлер или да се разходят през еврейския квартал в Kazimierz), но в града просто искате да ходите, има вкусни полски храна и се насладете на гостоприемството на поляците. А музей? Музеи в друго време, тъй като в Краков, ние със сигурност ще се върне.

Стария град в Краков

Вторият важен извод: хотел в Краков, трябва да се резервира предварително. По принцип, ние бяхме доволни от нашите Демел Хотел: чист, тих, в близост до центъра, има паркинг, но бихте искали да видите Стария град все още е на пешеходно разстояние от хотела.

Краков хотели

<<Предыдущий день Следующий день>>

Сподели "Ден 2: Краков в един ден"