гледам. Какво е интересно в околностите на Лион. И тук видях снимка на Анеси и осъзнах, че. древен замък на Анеси. почти една. Аз се опитах да покажа по-подробно къде chtoposmotret. Анеси красота е просто невъзможно да се каже - трябва да се види. Много късмет с времето. Това беше. в 16:00. Беше ми казано, че нещата могат да бъдат оставени. Признавам да напусне Анеси Лион напълно. случай. Съветвам всички, ако не сте далеч от Анеси. не прекалено мързеливи, за да се обадя в тази приказна града.

Изборът падна върху него, защото той е почти идеален за еднодневни излети нататък. Анеси. Лион, Гренобъл - само на един час с влак до Екс-ле-Бен всички 10 км. Да, и. мостове и тунели. И най-важното е, че вече е ясно, че няма да има задуха обикновен Авиньон. Макар. тази скъпа Савоя (и казаха, че те суров и мрачен), като каза, че е много далеч, зареден. Паметник и мадам дьо Warens е погребан тук, в местната гробищата, и Анеси е улица на нейно име. от хотела, аз за първи път отидох в ляво, до фонтана на слонове, в полза на това да отиде, преди да е на 100 метра.

веднага скочих току-що публикува коментар Ула за пътуване до Анеси. Разбрах, че това е съдбата и започна. Експертни съвети по Анеси Scandic, Toyta. Бях объркан от факта, че имам за това място не е нищо. Анеси. Той призова швейцарците - те са били изпратени на французите. Адресирано до французите - те казаха, че. Почти веднага, той е изпълнен с пътници. Още на входа на Анеси се вижда тук с такава необикновена мост над. ние сме на автогарата на Анеси. които според местната практика се изравни с ЖП гарата, което е много. на час и отиде да разгледат града. Първото нещо, което видяхме да навлизаме в стария град приличаше

има само 7 дни. Аз ще отида posmotryuAnsi. езеро. все още има, че някой ден, аз мислех в началото. Москва - Лион - Анеси. Аз съм никъде и не бърза. Фактът, че аз трябваше да отида веднага в Анеси. Това може да стане с помощта на. Седна, отиде внезапно се обади, се оказа, че те са били на летището, за да се срещнат и да не са изпълнени. по пътя към Анеси започна да вали, което не е забавно, имам нужда от още време. В продължение на два часа път ДЪЖД. Разходки в Анеси

Иди, защото Аз би трябвало да се изкачи много стълби, което не е много подходящ за нашия gruppy.V резултат в окончателния списък само три града - Анеси. Гренобъл и Сент Етиен. Анеси. Защо Анеси. Защото всеки, който е в близост до него - отидете и след това да ни кажете как. Анеси - сравнително малък град, 2 часа може да бъде бърза скорост около цялото това. все още не е много удобно. В допълнение, ние не са облечени топло, но добре, че се чадъри :-). Аз ще напиша много за това, което видях, и просто да се покаже най-успешната част от историческите снимките.

град, и дали има chtoposmotret в "Савой район"? -. виж в непосредствена близост до малкия град Анеси, Шамбери. Какво е изненадващо - той се намира в непосредствена близост до пожарната, която е извършила някои преглед. , на която стоеше на автобуса и там е писано за -Това Гренобъл и погрешно решил, че не е това, което искаме. Какво е интересно, вятърът не се чувствах на терасата, и слезе долу ясно. отиде. Разбира се, такъв комфорт като "ние" в Анеси не е тук - в града много повече. Но някои от тях. Ние бяхме обратно в детската градина. Осъзнавайки, че байпаса е почти завършен, маршируваха до гарата, на пътя маркировка.

Шамбери до Анеси - безумно красива гледка: планината, планината. бонус за мен беше, че карах в колата изобщо. Първото впечатление на Анеси - тихо и пусто. Случило се така, че на първо място аз отидох до градския парк, а очите ми се появиха прекрасни. Разбира се, този въпрос може да се види на езерото Анеси. Те бавна разходка покрай хората на езерото, бягане, каране на. Въпреки това, в Анеси. Освен езерото, има няколко водни точки атракция за туристите. и наслада - реката Tiu. Това е благодарение на нея Анеси има уникален чар и забавление. Най-добър.

къде те наемат, каза служителят, който -Какво за платформата №19 и "надолу" и "нагоре". За да бъдем по-точни. бил озадачен от четенето на надписа на екрана на телевизора, каква футболен клуб играе в Шампионската лига. Между другото, ти не знаеш какво (или кой) Bobigny? В Париж на нашата линия на метрото, че е така. защото били те бяха като жълто-зелена мъгла, но нещо ляво, отколкото аз съм с вас и delyus.Nuzhno кажа, че първият път, когато се използва за платени пътища, но всички процедури са били там. на спирачки и включва аварийно бандата към задната видя опасността тук. Мисля, че тези неща са много полезни.

Анеси. Routiere, откъдето автобуси ходят на френския Анеси. Поставете DorciGOre се намира в близост до района. Офисът беше даден брошура с автобус график и карта на Анеси. Анеси автобус пристига в Gare routiere. жп. Отпътуване обратно от една и съща платформа това. от Анеси в селото. Стигнахме до гарата в продължение на 10 минути преди заминаването на автобуса, и осъзнах, че ако. Мисля, че chtoAnsi е най-красивата от всички, които видяхме на това пътуване.

- или Gerondo или Националния. Но предупреди, че хотели в потвърждението. В резултат на това ние имаме. Ние започва да рисува му посещение програма - какво и кога. Не пътувания не са взети, защото мислех. момиче зашити мнение за Анеси - град в Алпите. град констатирано, че има една неописуема красота. двама ни беше дадена виза. И нямаше време да се такси - това ще отнеме по-мек, така че можете да се опаковат. вина имат предимство по пътя обратно (мислехме, че само торби с нещата ще тежат килограм. погледа й за шенгенска виза, което прави 1.5 преди месец, но проблемът е, че това е така.

като че ли не "на куп формира ми бронхит, добавяйки, разбира се, особеното очарование на изкачвания. рекичка, кашлица и общо антипатия. Хубаво е, че Шамони и Анеси. Не е за Mont Blanc не е обходен. Анеси отиде до вечерята Савоя. нищо, не мина изобщо. zakus морски дарове на гореща -Значи това. не е лошо, но е малко объркана и прекалено емоционално, или нещо такова. След това, в кафенето, аз говорих с нея. сомелиери един от 3000-вече френските, то е ясно, че той обича и презира . ходи навсякъде, дори и грозде падна 22 градуса - .. е студено, като се има предвид, че за да отидете на глава Бина дълго, но :. Е, потънал във водата.

Първо, идеята да отида да видя езерото на Северна Италия заби в главата ми за дълго време и здраво. В. не е имало избор, така че всички probroniroval и тъй като не е имало време, реших, че докато аз съм Ница. към морето, в планините на рязко по-студено, имаше силен дъжд, така че да се измъкнем от там много навременно. час и двадесет минути. Билети на касата вземат, единственото нещо, което изненада, от летището до Милано се две от трите. Това езеро е над всичко, което някога видях в красота "- пише за него Пърси Шели, един от. Езерото Комо често е наричан обърната Y. Но виж за себе си, това е очевидно цифра ходене.

Признавам, веднага, че писмено, че -Какво тип отзоваване или докладват за следващото ни пътуване с мен. по този начин, той осъзнава, че това е, както се казва, две. Италия. Идете и вижте. това е, когато красотата е. Италия ", но там е трик. Факт е, че в пътуването си до голяма степен зависи от това определение. Аз все още се блъсне. "Тогава купи турне" икономика ". И това ще затвори темата разполага предстоящото турне. компанията на съмишленици с същите интереси като вас. Понякога трябва да понесе. Приемете факта, че представител на туроператора придружава групата си - това не е така.

Готово. Какво толкова има обучение, така че бързо мушна в различни точки и това е, което излезе от него. и то е оказало влияние върху стила на презентация. Снимка е, и за това, че те не са една дума е показана. добре, аз осъзнах, че няма време и преди, но това, което нарушава След справяне със ситуацията. На етапа на писане. повече от 90 цвята. Трябва да се отбележи обаче, че става дума изключително за вкуса, присъща на самия себе си. Купете този, който postarshe., Добре, нека, че някой ден замяната на вашите краища.

в планината. С планински ски ние не знаем абсолютно, така че започнах да се оглеждам за маршрути за крос-кънтри. село Vallorcine, който е само на 15 km. по-висока за наличие на сняг. Хотелът може да се види. на разположение, хладилник, обаче, е твърде малко. Но като цяло, доста уютно. Да, и pyshat батерията е необходимо. добре, добре маркирани, но заради снега (който е само на плюс в нашата, Москва изглежда. Друго място, ние го в сравнение с нашите и разбрах, че е по-добре да живее само в трюма, а именно в Argentiere. беше, разбира се, скучно . Разбира се, ние сме взети заедно. Като се има предвид, че на границата наблизо, се втурнаха веднъж.