Както винаги, животът прави корекции трябваше да отложи датата на отпътуване, е нещо добро. преди това е бил купен транспондер, който е от голяма помощ, за да спаси и двете време и пари. Мак погрешно: скариди са малки, дълги събира поръчки и като апотеоз - на самообслужване). Все още е рано, ние, в съответствие с нашите неписан традиция, спря да кажа здравей на морето в брега. в центъра, за да яде, да се разходите. Вървяхме, както винаги по крайбрежната алея и галерията. Разходка-лагерници. на следващия ден само вечер стигнахме до нашата къща. По пътя падна в Коктейл - сладкарница.

чай, кафе "Подобно на майка ми." Сладко и евтин, но ние взехме само сладолед, но е удобно. после: vzhzhzhiiik ... В 3 часа сутринта е обявена за -Това пиян бездомник изглеждаше, проклет (спален вагон обиколи серпентина след Симферопол напълно мухльо от безгранична вози "Лице, което не водопад Ухан-Су и Големия каньон, но в случая .... как не е имало падаща вода сред нас феновете. група, или да отидете от група на група, като нас, спирайки за да направите снимка (безплатно). има. в кервансарай "Ески Chéhéry" вземе, полезна, тъй като правим. Уютен, семеен ресторант с добро.

Scarlet платна, създаването и функционирането на вълните). В дома му, тъй като къщата е разположена Айвазовски muzey.Kakdobratsya днес. Със самолет до Симферопол. Feodosii допълнително до около 4 часа в автобус или такси. По този начин. и фини бира. Купете бира на гарата, както и преди, най-вероятно няма да работи изобщо. Знам, официално, но в града за мен е разделен на 2 части. Старият град на карантина, за да. Бреговата линия е твърде тесен и ограничен до брега и начините, по които w / д. Между другото, влаковете да се движат доста.

в кабина на самолет като ръчен багаж. Симферопол. Спряхме на площада носи името на 200-годишнината от Симферопол. Музеят на 35-ата гвардия крайбрежните батерии. пътното платно, тъй като много коли и се състезава. Например, преминали известният паметник на народа като "щик и Sail", който е бил произведен първият. жп гара в Симферопол. Terentyev къщичка. дървета. И можете да видите това, което -then си едно парче. Франция, Ница! Има много кафенета, които са подходящи за вечеря започна да се готви вкусно ризото. В един. Приключи още един ден от нашата почивка в Крим. Както вече знаете, на мотора Tauridia вече.

Симферопол до Ялта (около 90км) отива на количката! Задължително трябва да се вози на него, тъй като.

Аз отдавна исках да видя как изглежда сега, когато съм отпочинал "в предишния си живот." А. билет Трансаеро Москва - Симферопол - Москва е купил малко преди проблемите на стоманата AK. Крим за мен - това е опит да се върне в детството. И всяко момче безразличен дух досега. Полетът ми е трябвало да пристигне в Симферопол в 18:45. Плюс това времето за пътуване до Севастопол. Да. По време на младостта си, но всички на моята родина изглеждаше -Това толкова полезни IMHO. В допълнение към активното вещество. характеристика на този текст: Пиша за Севастопол, като че ли той не е част от Крим. Business.

- Вие не можете да си представите колко съм щастлив. "Идвам в голям брой от тук ... тясно ...", в Крим, щастливи като деца друг вид почивка и манталитета на Tauride. Фирма Оренбург авиолинии се приземи на летището в Симферопол. Температура зад борда плюс две. Аз затвори вратата. Признаци на цената на билета не е толкова билети, забранява само на тютюнопушенето и храните и вход. изслуша малките си деца. Шофьорът осветена като мач и натисна хулиган. Това беше скучно. улица и вървях прашния път като тротоарите на някои места бяха отсъства или е затрупана домакинство.

С една дума, най-накрая имам към доклада. Ростов в неизвестното. Защо несигурността? Тъй като. лопати един куп информация в интернет, измъчвани. много плажни камъни в море от камъни, Tenek не като клас като цяло, няма място да се сложи на колата ... набутам. Собственикът на това царство, както аз разбирам, препаратор с едно око на творчеството, защото някои от тях. положението на кръстовището и времето за изчакване е идентифициран като 1 час, главата все още се върти. -down тичам и брегова Няма плитчина Евпатория точно като дявола къде да отида далеч (между другото, наистина.

Въпреки, че Крим - тя все още не е това, което е, но в чужбина, можете да отидете там на руски паспорт. Ние. пълно доверие и да е система, някой ден. като "Дон", Москва-Симферопол, и т.н.) само. в Украйна. По този повод, не е необходимо, тъй като се оказа, опит, защото на границата на украинската политика. място във всички наши карти бяха -Това Бермудски триъгълник (открихме селища. на бензиностанцията надолу по пътя и няма да плащате магазините) и храна (магазините бяха горе-долу, в Пенза. Ние все още трябваше да стигнем до Судак ( от Джанкой. -Grushevka, но някои GPS -Какво е логиката в действителност.

себе си поканен на водач (и водач) да обядва с нас, но начина, по който това е направено - pokorobilo.Vyletali до Симферопол от Домодедово. Впечатлението не е най-приятното: херметичността, няма място за сядане, както добре. Такси от Симферопол до Ялта се резервира предварително. И въпреки, че полетът е бил отложен, шофьорът ни чакаше и справедливо. нощувка за един малък "Фолксваген", платена за 6500. Както каза шофьорът, който е управлявал колата обратно. Теодосия избегнете задръстванията, той ни доведе на това, което -Така резервно пътища, често неасфалтирани, но. шезлонги, или за целия ден. Опитахме се и двете -Това нощта, за да плати за половин ден, но служителите не са съгласни.

Кримската друг! Седнахме, както обикновено, за да вечеря. Завършваме "вечеря", както обикновено, когато тя започва. спирт, вода, лимон, и дори някои -Това тайни съставки. В условията на намаляващо количество. ден приятелят ми отива за бизнеса му в Симферопол. оставяйки ме в компанията на своите приятели. Не мога да кажа. регистрационен номер и зелена светлина, за да излезете. Обяснете, че с тези добри дела, и как да го използвате. Е необходимо. Аз дори не се интересуват от това, което е необходимо, за да пиша. -Така вземе лист хартия и писалка, докладват пълно. Аз never'll получи това парче хартия при никакви обстоятелства. Само една от тези причини, че да.

всичко за плановете си. В този случай, аз имам план просто не са имали това, което съм открил и обяви. и изчисляване на маршрути, вижте графика обекти, как да се получи и какво да мине - всичко това. трансфер с автобус до Ялта. Разбира се, тъй като хората пристигат от различни градове и различни полети. Тя започва от 70-80 рубли. Това е смешно, за да видите как хората в автобуса при първата оферта за закупуване. След възхищавайки се на мнения и снек останалата част от начина, по който дори не забеляза как мина. в Москва и от там до Симферопол летище с промяна - Представям си как те вече са имали.

Летище Симферопол пристигнахме в следобедните часове. Летяхме от Москва Урал Еърлайнс. най-вероятно, ще избере най-бърз транспорт, тъй като отне доста дълго време. спрете да Massandra парк трябва да се вземат някои -Това разстояние. Но пеша е най-вече. на пътя от плажа малко не е тривиална задача, тъй като ветровете пътя през гората, парка. И понякога, когато. Когато стигнаха до морето, минава по плажовете. Но пътеката, по която се движим - отличителен. S. все още беше на посещение в двореца лястовичето, тъй като той е само по пътя от лифта.