Uaplayer

След Oceanic Flight 815 произшествия, нашият герой се събужда. Огледайте седалката, с които той се приземи на острова, да отидем по-надолу по пътя. Отляво виждаме една жена в далечината. Съвпадение на дървото, на което висеше пътнически самолет, а след това на жената, с която той се опита да говори. Ние подпечатва по-нататък по пътя, докато не попаднете на Кейт. Вместо да отговори на въпросите ни, тя ни дава бутилка с вода. Тя се събужда в нас паметта.

В самолета с помощта на камерата, за да се съсредоточи върху стюардеса и да направите снимка в момента, когато тя подаде бутилката с вода, Кийт. За да се върнете на паметта, да се запознаят с раница, фотографии и вестника. Ние молим за Кейт стюардеса. Връщайки се към настоящето, да говорите с Кейт за белезниците. В замяна на нашето мълчание, се препоръчва да се следват Лабрадорът, което може да доведе до мястото на катастрофата. Изпълнете след кучето по пътеките в джунглата. Смарт куче ще ни отведе до останките на лайнера.

В полето, в близост до Хърли се намери бутилка с вода. Ние не дойде на лопатките на спининг. Ние говорим с Джак на плажа. Той ни се отнася до спираше от резервоара за гориво. Отиди на самолета, където Лок се опитва да запълни огъня с пясък. Огледайте и активирате електрически панел. Трябва чрез четири адаптери с изваждаме блокове 100 до 35. Първо, поставя адаптер, който изважда 5 единици, след това 30, след това 15. последната употреба адаптер, който намалява мощността на звената 15 и да го завърти захваща верига.

След премахване на заплахата, разходка по плажа, събиране на кокосови орехи и бутилки с вода, говори с оцелелите. Ние намираме нашата раница в далечния край на плажа и след това се удари по главата.

Ние говорим за Кейт около чудовището и камерата. Тя съветва да отиде в джунглата, за да пилотската кабина, само командирът Джак забранено да напуснат плажа. Той се намира на границата на пясък и храсти, не ни остави в кабината. И водата отново виждаме едно момиче-визия. В момента тече до нея и се опита да говори.

В нашата памет, трябва да се направи ясна картина на момичето, така че тя има изстрела, един рибар и лодката. След добро изстрел говори с красота и връщане към реалността.

Във вътрешността на самолета имаше две контролни панели. Дясната е повреден, но е възможно да се получи ключовете от които липсват в левия панел. Поставете три кръстовидна превключвател на средния ред на левия панел на долния ред, както и три посочи постави два ключа, да ги въртящи се, за да завърши на веригата.

Съвпадение за отваряне на прозорец от дясната страна на самолета и да вземе от него камера и лаптоп. От самолета, се срещаме Бен и му ръка. На втория ден също завършва като първата - един удар в главата.

Ние говорим с Хърли, Саид след лаптоп. Той ни изпраща към Лок с батерията на вашия компютър. Разговор с Джон се събужда в нас спомени. За да се помни, че трябва да направите снимка на момиче говори с Рико - собственик на заложна къща. Рамката трябва да получите малки магазинчета подписват. След Лиза дочува разговор с Рико, оглежда стаята, слушайки записа, четат вестници и бележката. Говорим за Рико.

В нашето възпоменание на Джон Лок е в инвалидна количка, а сега, като че ли нищо не се е случило, разходки из острова пеша. Какво не е причина за съществена разговор. Лок се съгласява да ни отведе до батериите. Ние го следват до ръба, от етикетите на дърветата и червен парцал към следващия раздел.

Съвпадение люка. Ние разглеждаме номерата на люка и да правите снимки на тях. Ние изискваме от батерията Лок, ние го следваме. Той ни води до една пещера, в която ние си представим Лиза. Ние я последва до скалата, опитвайки се да говори. Тя изчезва. Ние скочи от ръба на скалата. Подхождаме към мъртвата жена и вземете компаса. Появява Лок. Той се въздържа обещанието си и ни дава една батерия за лаптоп.

Говорим за Кейт. Те взривиха люка и Саид се намира в непосредствена близост до него. На плажа има плодове и вода. В далечния край на плажа намираме куфара с номера 4, в близост до линията на прибоя намираме цифрата 8, облицована с черупки. Също така, ние откриваме парче от фюзелажа, като броят 15, под навес в близост до инспектира кутията с броя 16. Близо десет т Хърли на намерите на камиона с броя 23. На масата до палатката Чарли инспектира домино с броя 42. Тръгваме за медицински станция.

В помещенията станции могат да копаят няколко бара. Ние снимам логото на стената и обратно до плажа, където филмът е отпечатан на самолета в ръцете на Кейт инвалидна количка в хижата джунгла за Чарли и Чарли китара. Сега можем да отидете на Саид.

Отиваме в джунглата от марки за отбелязване на компаса. Запознайте се с Дезмънд, отидете на друго място до люка. Минават зад вратата, по пътеката до водопада. От там на ляво към Саид. Говори с него, ние даваме на батерията. Саид има списък на самолетни пътници 815. направим име сред тях? Връщаме се на брега на морето.

Разговорът с Хърли започва да си спомня. Направете папка моментна снимка на масата, когато Рико отклоняват. Тогава говорим за lombardschikom. Въведена Лиза ни нарича по име. Нашето име - Елиът Маслоу. Ходим на Саид и му казва за него. Той ни липсва, "The Swan" станция. Мини през вратата, слизаме, са заключени. Таймерът започва да брои. Ние трябва да имаме време да се намери стая с компютър, да го активирате и въведете номера на 4 15 16 23 42 август и натиснете бутона изпълни. За да го получите, е необходимо да активирате лентата близо до входа.

Липсващи части за панели, разпръснати из станцията. Поставянето им. Още от първия панел е бетонна стена. На един от рафтовете в непосредствена близост до мишена находка блога Radzinski с бърз и книга "витка на", което правите снимки. На кървавите петна обявлението за таван. Те също стреля. Подобно на червено аптечката, отговарят на Келвин за перални машини, както и стенопис.

Активирайте панел в близост до входа на гарата. Горният ред на ключове: 5 (надолу и надясно), -15 (нагоре, наляво, надолу) -5 (надолу и надясно) -5 (и вляво). Втори ред: -30, -15 (наляво, отгоре, вдясно), -15 (наляво, нагоре, надясно). Третият ред: -30, -5 (и вляво). Един от цилиндрите в устройството за стая с компютъра ви. Още две лявата.

Ние се премине към следващия панел за перални машини. Горният ред на ключове: -30, -15 (лявата, долу, дясно) -5 (надолу и в ляво). Втори ред: -15 (нагоре, наляво надолу). Третият ред: -30, празни, -5 (нагоре и в дясно). В апарата на втория цилиндър трябва да падне.

Обръщаме се към третия панел от леглото. Горният ред на ключове: -30, -5 (надолу и надясно) -5 (надолу и в ляво). Втори ред: -30, -5 (и вляво) -5 (надолу и надясно) -5 (нагоре и в дясно). Третият ред: 5 (нагоре и надясно), -15 (ляво, горе, дясно), -30. Третият цилиндъра отива устройство. Сега можете да активирате устройството за понижаване на лоста.

Всички стаи са заключени станция. На една от вратите се виждаше схема. Ние приемаме снимки на нея. На компютъра, за да въведете думите «VIA DOMUS», щракнете върху бутона изпълни. След това кликнете D и изпълнение. Ние предлагаме да премине един прост тест за изобретателност: да продължи поредицата от числа 3 - 7 - 15 - 31 -. Всеки следващ брой се увеличава първоначално по 4, а след това на 8, след това 16, а в следващия, очевидно от 32. Следователно необходимия брой се равнява на 31 + 32 и 63. Нейната опитват да управляват. Следният тест: продължи серия от букви D - Е - Н - J -. Ето, дори и лудите ще разберат, че буквите на английската азбука преминават през една. Вие писмо - Л.

Натиснете ИЗПЪЛНЯВАТ да продължат веселбата. Извършва поредица от точки А, В и С, за да се даде възможност за нощно виждане. След това изберете точка Б. Влизаме в стаята, където на снимка диаграмата на вратата. Отвори вратата с помощта на компютър. Отиваме в коридора, където ни чака Джак и Саид.

В тъмното, ние използваме по-лека, вижте Лиза. През вратата, говори с Кейт. Транспортират до спомените. Виждаме, Лиза, които работят за своя лаптоп. Ние отиваме там отзад и да направите снимка на екрана на компютъра. Двама бандити влизат в асансьора. Близо до входа на хотела е на регистратора на маса лента. Ние се вслушваме в записа на него. На масата, зад което седеше Лиза, прочетете папка и писане. Ние говорим за Лиза и да се върне на острова. Кейт се каже нещо, за да си спомня. Тя ни освобождава. Излезте от гарата.

Отиди до водопада. Зад това се крие в пещерата, която ни води до оградения вратата. Отидете до плажа, Чарли разменят за плюскане пистолет с боеприпаси, говори с Хърли. Той казва, че динамит може да се намери в Black Rock. Отиди до люка, е червен флаг, отидете на тъмно територия.

Стартирайте по пътя и да се скрият в гъсталаци баняновото черен дим. За да се изчака, докато той си тръгва, излезе на пътеката, да преминете към следващия червен маркер навън напред и наляво към миниван. Заснемането avtomobilchik. Минаваме няколко тагове и да стигнем до следващото място.

В момента тече напред и в дясно по пътя в градушка от куршуми. Ако това не е разстоянието от касети, ние можем да се стреля на дърво приказлив копелето да стреля по нас. Натъкваме се на огромния кораб. Ние правим моментна снимка на скелета, и да намерят динамит обратно до люка на крак. От там до вратата под водопада. Прикрепете бомби към вратата. Tselimsya от почетно разстояние от динамита на вратата, стреля. Ако получа, вратата разби.

Ние отиваме надолу в стаята с голям магнит. Отиваме около него, активирате компютъра, където ние чакаме за още три прости тестове. Отговори: 8, R, 493. След това изберете командата C - Неутрализирайте реактор. Тя се появява на компютъра съобщението от лошите хора.

Черен дим не е шега намуси. Отдалечават от него скача трупи, подхлъзване под дърветата до поляната. Съвпадение на този пост, ние говорим с Dzhult разстоянието се прехвърля в паметта.

Въпреки tolkuschuyusya следващото момиче, което трябва да се отстрани Лиза и охраната в асансьора, извади пистолет. Близо до входа на хотела, чете вестник, прочетете книгата за гости на рецепцията. Лиза дойде на масата, прочетете на блога. В момента има една дума с моя партньор. Ние подпечата до асансьора и да говори с охраната, Лиза - представител на най-старата професия.

Ако имаме нещо да споделя с Жулиета, е възможно да се преговаря за няколко факли, защото покритието на гарата "Перла" не е навсякъде. Ще отидем до гарата, използвайте запалката. Ние считаме, ключове, пръснати навсякъде. В едно уютно местенце, за да бъдат намерени маслена лампа.

Как да стигнем до стаята с мониторите. Ходим по дясната стена. Тръгваме на панела, който ще се активира. Поставете се събраха на пътни превключватели. Горен ред: 5 (надолу и надясно) -5 (нагоре и надясно) -5 (надолу и в ляво). Втори ред: 5 (надолу и отляво) -5 (надолу и надясно) -5 (надолу и в дясно). Третият ред: 5 (нагоре и надясно) -5 (и вляво) -15 (ляво, нагоре, дясно). Правото на панела решетка се отваря. Има и си отиват, се изкачи по стълбите.

В една от задната стая има компютър, на който можем да слушате нашето интервю. В съседната стая, относно прегледа на бюрото и да правите снимки на картата. Зад вратата, чух гласове. Отвори вратата и падаме гангстер с пистолет. Ние говорим с един с едно око, губи волята да спи.

Нещо, което е на стойност хиляда думи

Ochuhivaetsya, ние говорим с Лиза, а след това Том. Транспортират до спомените. Отидете надолу по коридора, отидете в ляво голяма стая. Скриване в лявата част на помещението зад решетките. Ние снимам прехвърлянето на зарин. Обратно в реалността.

Говорим за Том. Той ни позволява. Ние се разхождат из помещенията, събира ключове за панел. Nabredaem една голяма стая с басейн. Активиране на компютъра. Кликнете ИЗПЪЛНЯВАТ преди теста. Произход тест с 2 - 4 - 8-10 - 20-22 (2 Добавете първия, след това се умножава по 2): отговор 44. Второ изпитване: А - В - D - Е - G (пропускане на всеки трети писмо на азбука на) H. отговор Третият тест: Z - X - C - V: Б. Допълнителна отговори от менюто изберете командата C - Повдигнете платформата.

Подхождаме към платформата на акула. Като ключа. Изход от басейна, обърни се на дясно, за да дойде на панела и го активирате. Първата серия комутатори: -15 (надолу, наляво, нагоре), -30, -15 (нагоре, надясно, надолу) -30. Втори ред: -15 (нагоре, надясно, надолу), -30, -15 (надолу, наляво, нагоре). Трети ред: -15 (наляво, отгоре, вдясно), -15 (наляво, нагоре, надясно). Мини през отворената врата в ляво. Ние говорим с Бен. Той обещава да ни помогне да се върне у дома, ако дадем Джак Шепърд към черния скалата.

На плажа откриваме Джак. Направете една среща с него в Black Rock. Натъкваме се на джунглата, до черната скала. Джак ни чака в кораба. Говори с него, ще получите амуниции. Отиваме в кораба, се изкачи до челната част на стълбите, където се срещаме на другия. Когато Други ще продължат в движение на Джак и Кейт, стигаме до кутията и вземете компаса. В близост се намира динамита. Ставаме за Кейт и стреля динамит.

Жулиета ни вдъхва живот и дава на камерата. След това, ние сме в очакване на още един бутам с препятствия. На подсъдимата скамейка Лок се занимава с врага. Ще отидем до яхтеното «Via Domus». Изглежда, че е краят на историята, но не само ние искаме да остане жив.